דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחפשת אהבה! מה לעשות כדי למצוא אותה? |נומרולוגית ציונה אבירם 

מאת    [ 23/10/2011 ]

מילים במאמר: 645   [ נצפה 2202 פעמים ]

"שנה אחרי החתונה התגרשתי. שנתיים עברו. מאז- אני עדיין מחפשת אהבה.  אהבה אמיתית שתמלא אותי. מושלמת כזו של "למות עליו" - ולא מצליחה. היו לי המון מערכות יחסים. רובן לא מחייבות. לא אמיתיות. הרגשתי צורך לסיפוק מיידי ואחרי כמה חודשים- ברחתי! היום אני מחפשת אהבה לחתונה. אני יודעת שמשהו בהתנהלות שלי לא טוב – בשביל זה אני פה שתגידי לי הכול. ואל תחסכי ממני"  

"פתיחה מעומק מהלב!" אמרתי לעצמי. רואים שהיא מחפשת אהבה.

רואים את זה בשפת הגוף שלה. כ"כ יפה. חטובה להפליא. שופעת מיניות ומושכת. אחת כזו, אמרתי לעצמי, לראות ולהתאהב – בלי לחשוב פעמיים. והיא לא אחת כזו שתתמסר בקלות למיסטיקנים שיגידו לה איך להתנהג. היא יודעת בדיוק מה היא רוצה. דעתנית ונחושה. והיום, הגיעו מים עד נפש. היום החליטה שהיא מחפשת אהבה ומוצאת אותה. היא רוצה לגלות מה לא בסדר אצלה. פתוחה לשמוע וקשובה יותר לדעת, מה אני כנומרולוגית קבלית ויועצת זוגית אומר לה. מדהים! 

נהדר! אמרתי לה. בואי נדבר על העוצמות שבך מול המחסומים.

ולמה? שואלת אני וממשיכה- כדי שתוכלי לאמץ ולחבק את עצמך כאשר תרגישי שקשה לך. את הרי מחפשת אהבה, ועל מנת לממש את התשוקה לאהבה, מצד אחד עליך להתגבר על המחסומים, ומצד שני לגייס את האני האמיתי שלך. את היכולות שלך והחוזק שאף אחד לא יכול לקחת ממך. 

אני מחפשת אהבה ומוכנה לעשות הכול. מעולה, תתחילי עם העוצמות! התלהבה.

אז התחלתי, ואמרתי לה שעפ"י מפת לידה נומרולוגית רואים את האינטואיציות שלה. האמפטיה בזוגיות. קיימת נחישות עם גמישות. יש בה יושר פנימי מאד חזק. חוכמה ורצון לשיתוף פעולה. יודעת היא לקחת אחריות על החיים שלה. לבטא את הרגשות שלה. לבחון את עצמה, להביט מהצד ולחולל שינויים בחייה. 

אם הכול כ"כ טוב – אז איפה המחסומים שלי? הסתקרנה מחפשת האהבה שלנו.

שימי עליך שריון ונצא לדרך. אמרתי לה. אז דבר ראשון דומיננטי  במפת הלידה שלך הוא האגו והרצון שלך שדברים ייקרו לפי הדרך שלך. נכון, אמרה היא כשעיניה נצצו בהתרגשות. כל הזמן הגרוש שלי היה אומר לי: תפסיקי לנהל לי את החיים! וכשלא שמע בקולי, הייתי נעלבת ועושה לו דרמות. בוודאי, עניתי לה- יש לך מערכת עצבים מאד רגישה. בנוסף, עפ"י נומרולוגיה קבלית, השם שלך מראה שהחיים מציבים בפנייך התמודדויות דיי קשות בחיים. הדבר נובע מכך שבחיים הקודמים את היית מפונקת ומלכה. בחיים האלה, כמחפשת אהבה אמיתית, את צריכה לעבוד קשה כד למצוא אותה. את צריכה להיות קשובה לבן הזוג שלך. להיות רגישה לצרכים שלו. להיות יותר אמפטית ולפעול תוך כדי שיתוף פעולה ואיזון בצרכים שלכם. 

וואו, התפעלה מחפשת האהבה. אני הולכת  לעשות שינוי ויהי מה!

אני לא יכולה יותר בלי בן זוג. צריכה את הריגושים. את המגע. החיבוק. רוצה אהבה אמיתית! ובמיוחד, עונה לה אני, שרואים את היצריות שבך המחפשת אהבה מינית ללא פשרות. ולא פלא שבשנה האחרונה דילגת לך מפרח לפרח ללא מחויבות. היום, שאת מודעת לכך, אני בטוחה שתרגיעי את המיניות לאפיקים חיובים ולאהבת אמת. 

מתי זה יקרה. מתי אמצא אהבה? שאלה בסקרנות.

יש לי הפתעה בשבילך! את לא רק מחפשת אהבה עכשיו, את גם הולכת למצוא אותה! עניתי...בשנה האחרונה עד היום, ראיתי את המשבר בזוגיות שעברת. את חשבון הנפש עם שינוי גישה קיצוני. תהליך לא פשוט, שגרם לך להבין שאם לא תיקחי אחריות על חייך - לא תמצאי אהבה כפי שאת רוצה. החל מיום הולדתך הקרוב, מחפשת אהבה יקירה, את הולכת לממש את רצון הנשמה שלך. את בתקופה מעולה של משפחה, זוגיות ונישואין.

אני מזה מתרגשת! פעם ראשונה בחיים שלי, אני מודה שעשיתי משהו לא נכון בהתנהלות הזוגית שלי. סיכמה מחפשת האהבה שלנו. היום אני מוכנה לחיות בזוגיות של שיתוף ואמפטיה. מרגישה את האש בוערת בתוכי, מרוב רצון למצוא אהבה ולהתחתן. מהיום, אני מבינה שלא הכול מושלם. מפסיקה לעצב אנשים שיפעלו כמוני. היום אני קולטת, שרק שינוי מהותי בחיים שלי יהפוך אותי מ- מחפשת אהבה כפייתית למוצאת אהבה מאושרת, רגועה, מכילה ומקבלת.

 

אני פה בשבילך, מכל הלב ובאהבה 

ציונה אבירם – נומרולוגית

מומחית בתחום הזוגיות, משפחה ומערכות יחסים

http://www.roga2002.com/DEFAULT.asp 

ציונה אבירם - נומרולוגית, מומחית בתחום הזוגיות, נישואין ומערכות יחסים
* חברת פאנל בתוכנית זמן מיסטיקה המשודרת בערוץ 10. * יועצת בקו המומחים של רדיו 103fm-רדיו ללא הפסקה המשודרת בכל יום ד' בין 17.00-18.00.* מנהלת פורום נומרולוגיה באתר הנשים הגדול- אסימון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב