דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קונים היום דיו איכותי או טונר מעולה למדפסת 

מאת    [ 03/11/2007 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3358 פעמים ]

דיו טוב הוא צורך לוהט בבית כמו גם במשרד. כאשר יש ראש דיו טוב המונח בתוך המדפסת אזי ההדפסות רצות היטב, עם צבעים חזקים מרהיבים והמדפיס נהנה. לעומת זאת, כאשר ראש דיו פחות באיכותו , ההדפסות יוצאות עצלות , נראות חיוורות ואינן משביעות רצון. ייתכן אף ועצם פעולת ההדפסה תיארך זמן רב.

דיו קונים באופן מקצועי מתוך הבנת השיקולים הבאים:

ההבנה בעבור מה ישמש אותך ראש הדיו - להדפסת מסמכים או להדפסת תמונות. להדפסת מסמכים דרוש יותר דיו שחור ולא צבעוני. ואילו, בעבור תמונות - להיפך. בעבור מסמכים בלבד אין צורך לקנות את גולת הכותרת האחרונה של ראשי הדיו.ניתן בהחלט ללכת על פחות ולחסוך בכסף.מסמכים אינם דורשים שימוש בדיו עשיר ומבריק.


    • חישוב התקופה  שהינך מתכוון להדפיס בה הכי הרבה. אם לדוגמה החודש אתה זקוק להרבה הדפסות אזי קנה דיו לחודש זה בלבד. במידה והנך יודע בוודאות כי תצטרך דיו רק לעוד 3 חודשים, קנה את ראש הדיו שלך אז . התאם תמיד את אופי הפעילות ההדפסתית למועד קניית הדיו על מנת שתקבל דיו טרי. במידה והינך רוצה לחסוך בעלויות על ידי קניית סטוק, תוכל בהחלט לעשות זאת ולשמור את ראשי הדיו שתקבל באופן מוצל ושמור היטב. הם נשמרים היטב, אולם כדי שלא תגלה כי קנית רק כדי לחסוך כסף ובסופו של דבר יצא שמונח אצלך סתם דיו שוכב - בצע את החישוב כעת ועל סמך הערכת אמת של כמות וזמני הדפסותיך הרצויים.
    • בדיקת כמות המיליליטר של נוזל הדיו בתוך ראש הדיו. על כל מחסנית מסומנת הכמות המראה כמה דיו הינך מקבל. אגב, טונר כולל הרבה יותר דיו מראש דיו.
    • הידע כיצד להחליף ראשי דיו או את הטונר בקלות ובקלילות. כדאי ללמוד זאת פעם אחת ולתמיד מהוראות היצרן הרשומות בחוברת המדפסת , או לבקש ממוכר הדיו שלך הדרכה.
    • אי הסתמכות על דברי יועצים שונים שגם להם יש מדפסת המספרים לך כי הם קונים "דיו טוב". אין קשר בין מה שקורה במדפסת שלהם לבין ראש הדיו שמתאים לך. הדבר הינו תלוי בדיקה אישית לחלוטין. כל מדפסת כוללת ראש דיו או טונר דיו מסוג שונה לחלוטין. בלתי מניתן להשוות בין דגמי מדפסות דיו שונות על סמך דיבורים עממיים ושאינם קורקטיים מקצועיים. 
    • הבנה ברורה של מספר ראשי הדיו שיהיו במדפסת שלך והפרדת הצורך להחליף את כל ראשי הדיו בבת אחת או כל אחד מהם בנפרד בעת שהצבע שלו נגמר בתוכו. הדבר חשוב ביותר.

 

חוכמת קניית ראש דיו מתאים וזול , תלויה גם בידע מראש עוד לפני קניית המדפסת עצמה. ישנן מדפסות שזוללות יותר דיו וישנן שפחות. ישנן שמחייבות החלפה בו זמנית של כל סט ראשי הדיו וישנן שרק ראש דיו אחד בכל פעם. בנוסף, גם הרזולוציה שלהן חשובה ביותר (רמת חדות ההדפסה) המשפיעה אף היא על זלילת הדיו. בכל אלו עליך להתחשב ומוכר דיו מקצועי יסב את תשומת ליבך לפרמטרים אלו ויועיל לך באמצעות מידע מקצועי בטרם תחליט איזה ראש דיו או טונר דיו הינך צריך. השאר זאת למוכר הדיו שלך והתפנה להנאת השגת דיו טוב במחיר הוגן ונוח.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב