דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למחיר ראשי דיו למדפסת (להדפיס במחיר תפיס!) 

מאת    [ 03/11/2007 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 5597 פעמים ]

 

חרף ההרגל לקנות תמיד ראש דיו מקורי , טמונים יתרונות גדולים ולא מוכרים דווקא בקניית ראש דיו תואם למדפסותepson, brother ,hp ,Lexmark  ועוד. הדבר הינו תלוי בדיקה אישית וקבלת ה"אור" הירוק שלך מבדיקתך שלך כי הדבר אכן נכון. יש לציין כי עלות בדיקה זו אינה יקרה כלל וכלל שכן הינך יכול לעשות זאת כבר כרגע בקניית ראש דיו תואם ולא מקורי ולהריץ את ביצועיו ולחזות בהם בקלי קלות ללא השקעת כסף רב. המדובר לרוב על סדר גודל של 100-200 - בלבד.

מחיר ראש דיו תואם למדפסות epson, brother ,hp ,Lexmark  הינו פחות בהרבה ממחיר ראש דיו מקורי למדפסות אלו. הסיבה נעוצה בכך שהוא אינו מיוצר , בהתאמה , ע"י החברות epson, brother ,hp ,Lexmark  אלא על ידי יצרן אחר - שלקח בחשבון את התאמת מחסניות דיו זה בדייקנות למדפסות הללו. מעבר לכך, לעיתים רבות הוא אף הוסיף בנדיבות יותר כמות דיו , כך שיצא לך, על אף ההורדה במחיר - לקבל כמות דיו רבה יותר ובאיכות אשר אינה פחותה מאיכות דיו שמולא בראש דיו מקורי.

לכן, בהחלט יתכנו אף יתרונות בקניית דיו תואם על פני דיו מקורי. הדבר עשוי להישמע מפתיע אך יש המגלים זאת. עלות דיו זה אינה מהווה מכשול כלשהו לביצוע הבדיקה אלא הזמנה ל"טעימה" של אפשרות קורצת יותר ומרתקת ומועילה. ייתכן ובהחלט שלאחר שתבדוק את העניין תיווכח בעצמך בתועלת הרבה שתפיק משינוי זה בהרגלי קניית דיו למדפסת: עבורך, עבור משפחתך ועבור החיסכון בהוצאות המשרד אם המדובר במשרד.

הרעיון כי המדפסת מדפיסה הרבה וגוזלת ממון רב ברור וגלוי לכל המביט בריצת ההדפסות וחושש כי בסופו של דבר ההדפסות יעלו לו הרבה כסף. לפי שיטה זו של קניית דיו - העלות תונמך ובמרבית המקרים ההדפסות ימשיכו לרוץ כפי שרצו בעבר וללא שום קושי או עצירה. נכון, לעיתים בראש דיו שאינו מקורי ייתכנו תקלות והדבר מובן, אולם לא באופן אשר מכביד על המדפסת אלא למעשה שיתבטא כלפי ראש הדיו עצמו והמכניקה שלו. ובמידה וזה (בסיכוי נמוך) מפסיק להדפיס , מה שקורה אחת להזמנת ראשי דיו רבים - נהוג כי מוכר הדיו מחליף לך את ראש הדיו הספציפי בחדש ללא שום חיוב. אחריות זו מקלה על רבים לבחור נכון בדיו תואם למען כמות ההדפסות הרבה אותה הם צריכים להדפיס ולמען החיסכון המירבי בכיס. וכלל, למען שמהיום המדפסת תדפיס - במחיר בהחלט תפיס !

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב