דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקני מיני בר ובר מים, להנאה מלאה מעולם המים בבית 

מאת    [ 23/10/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 1761 פעמים ]

אין כמו מים טהורים, צלולים ונקיים, אם גם אתם רוצים ליהנות מההיצע המרהיב של עולם המים כדאי שתצטרפו לחגיגה ותרכשו מתקני מים מטהרים כדוגמת מיני בר או בר מים, שיהפכו את חייכם לבריאים ומהנים יותר.

דבר אחד מוסכם על הכל ומדובר במושג יסוד, עולם המים הוא מופלא ועצום ובלעדיו למעשה אין כל זכות קיום לחיים, עם זאת איכות המים עצמם ידעה בעבר זמנים טובים יותר וכיום קשה להגיד כי מי הברז בישראל מצויים בשיאם מבחינת איכותם. לפיכך החלה מגמה של רכישת מתקני מיני בר ובר מים לבית המספקים הלכה למעשה מי ברז מטוהרים, צלולים ונקיים.

ומדוע לבחור במתקני מים מטהרים כדוגמת מיני בר ובר מים ולא במתקני מים מינרלים ודומיהם? או להסתפק בבקבוקי מים מינרלים? היות ובמצבים אלו במקום ליהנות מן עולם המים רק תיפגעו בו ותסייעו בעקיפין לנזק סביבתי חמור. הידעתם כי ייצור בקבוקי ו/או מיכלי הפלסטיק נעשה באמצעות שימוש בנפט, המשחרר לאטמוספרה גזים רעילים? אך בכך לא די, גם שילוח והובלת המיכלים במשאיות גורם לבזבוז משווע של דלק, פקקי תנועה וזיהום האוויר. כמו כן אוצרות הטבע המיועדים לכלל הציבור משויכים לחברה אחת העושה הון פרטי על גבי הציבור כולו, ומשאב הטבע בסופו של דבר יתייבש ויעלם מהעולם.

גם אלו מכם שמקפידים לשמור על הסביבה ולזרוק את בקבוקי הפלסטיק עם תום השימוש למיכלי המחזור, יתאכזבו לגלות כי בסופו של יום ימצאו עצמם אותם בקבוקים במטמנות אשפה ולא בהליך מחזור עקב חוסר ביקוש שקיים בעולם לצבע הכחול ממנו עשויים הבקבוקים.

מתקני מיני בר או בר מים מטהרים עושים שימוש במשאבים הטבעיים שעולם המים העניק לנו, במי הברז המובלים לביתנו באמצעות המוביל הארצי מימת הכנרת וממאגרים תת קרקעיים, וזאת מתוך ידיעה כי אתם שומרים על איכות הסביבה וגם זוכים לבסוף למים מסוננים ואיכותיים. מתקני מיני בר ובר מים מטהרים מאפשרים צריכת מים נקיים ללא הגבלה, כל הזמן, אתם לא מוגבלים בכמות המים המצויה במיכלי המים או בבקבוקי המים. הכל זמין ונגיש תמיד.

נוסף על כך מתקני מים מטהרים מספקים לכם בקלות ובמיידי מים בטמפרטורות צריכה שונות, מים חמים, מורתחים וקרים ללא צורך בחימום מוקדם בקומקום חשמלי או באחסון במקרר. רק תלחצו על כפתור וזהו. אם אתם מעוניינים בנוחות מרבית מומלץ כי תרכשו את הדור הבא של מתקני המים, בר מים ומיני בר דיגיטאליים. מתקנים אלו בעלי צג דיגיטאלי המאפשר לקבוע את טמפרטורת המים המדויקת וכן את כמות המים.

כמו כן מתקני מים אלו יתריעו בדבר החלפת נורת האולטרא הסגול או מסנן הפחם הפעיל המובנים במתקנים, וזאת בכדי לשמור על איכות סינון מקסימאלית ולמנוע היווצרות של מושבות חיידקים. מתקני מים אלו בטוחים לשימוש ילדים הודות לכפתור שימוש ייעודי המפיק מים מורתחים, כך שאתם יכולים להיות שקטים בכל הנוגע לבטיחות המתקן. הימצאותם של מתקני המים בבית תגביר ללא ספק את צריכת המים בבית, וכך כל בני ביתך ייהנו ממים נקיים ובריאים וישמרו על תזונה נכונה ובריאות מיטבית. הרי עולם המים הוא טעם החיים.

יגאל לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב