דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות זולות לאילת, האם מציאות או אגדה ? 

מאת    [ 22/10/2011 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2160 פעמים ]

לא פעם שומעים בתקשורת הודות מבצעי טיסות לאילת במחירים אטרקטיביים, אך כאשר באים להזמין בזמן אמת מתאכזבים לגלות כי הטיסות כבר אזלו ומוצעים למכירה רק הכרטיסים הרגילים ולא המוזלים, ונשאלת השאלה האם מדובר פה באחיזת עיניים או במציאות שבה ניתן באמת להשיג טיסות זולות לאילת.

אז ככה, בכדי להזמין טיסות זולות לאילת כדאי שתדעו מראש את כללי המשחק. ראשית הכל עניין של היצע וביקוש כמו בכל שוק תחרותי אחר. בתקופת החופש הגדול וחגי ישראל, הביקוש בשיאו, המלונות באילת בתפוסה מלאה, והטיסות לאילת נחטפות כמו לחמניות חמות. בתקופה זו תתקשו למצוא טיסות זולות לאילת היות ולא קיים למעשה שום אינטרס לחברות התעופה להוריד מחירים ולהציע טיסות זולות לאילת, גם ככה הכל נחטף.

אז איך בכל זאת בתקופה זו מזמינים טיסות לאילת במחירים נוחים? לא מחכים לדקה ה-90, מזמינים חודשיים מספר מראש, גם המחירים זולים יחסית וגם ניתן לבחור מבין המבחר הרחב את הטיסות המועדפות עליכם. אם תחכו למועד החופשה הרצוי, תיווכחו לגלות כי הטיסות לאילת אזלו מהמדפים או שנותרו רק טיסות יקרות יחסית בזמנים לא נוחים במיוחד.

אך מה קורה בכל שאר השנה? בתקופת החורף, הסתיו, כאשר הביקוש נרגע? אז ניתן להשיג טיסות זולות לאילת ביתר קלות. בזמנים אלו מומלץ לחכות לרגע האחרון מתוך ציפייה להוזלות מחירים מצד חברות התעופה והכל בכדי למלא את המטוס שיוצא גם כך לדרכו. באפשרותכם להתעדכן על מחירי טיסות לאילת באמצעות רשת האינטרנט באתרי הבית של חברות התעופה או סוכנויות הנסיעות וכך להיות עם אצבע הדופק ולהזמין טיסות זולות לאילת בדקה ה-90 ממש. כמו כן במקרה וכל שעות הטיסות נוחות בעינכם באפשרותכם להזמין טיסות לאילת השכם בבוקר או בשעות הלילה הקטנות וכך להשיג טיסות זולות לאילת.

דילים לאילת, הדרך הקלה להזמנת טיסות זולות לאילת

דרך נוספת להזמין טיסות זולות לאילת היא באמצעות דילים לאילת. דילים לאילת הם שם נרדף לחבילות נופש באילת, משמע עסקת חבילה הכוללת טיסות לאילת הלוך ושוב ושהייה במלון.

הייחודיות ברכישת דילים לאילת היא במחיר המוצע, מדובר בשיתוף פעולה בין רשתות המלונאות לחברות התעופה המשלבות ידיים יחדיו ומציעות דילים לאילת במחירים שאין כדוגמתם בשוק. אם תנסו להתחכם ולהזמין באופן עצמאי טיסות לאילת בנפרד ומלון בנפרד תתאכזבו לגלות כי מדובר בעלות יקרה יותר מזאת המוצעת במסגרת הדילים לאילת.

במסגרת הדילים לאילת באפשרותכם לבחור מהיצע עצום של מלונות בדרגות אירוח שונות, החל מאכסניות וכלה במלונות יוקרה ופאר. כמו כן בסיס האירוח עצמו נתון לשיקול דעתכם, אתם יכולים לבחור בסיס האירוח של לינה בלבד, במיוחד כאשר החדרים עצמם מצוידים במטבח מאובזר, או ארוחת בוקר בלבד, חצי פנסיון וכן הכל כלול.

בנוסף להזמנת הטיסות והמלונות באפשרותכם להזמין במסגרת הדילים לאילת גם אטרקציות שונות הקיימות בעיר, לדוגמא צלילה או שחייה עם דולפינים בריף הדולפינים, בילוי בעיר המלכים, פארק השעשועים בהשראה תנ"כית, ביקור במצפה התת ימי, שייט על ספינת תענוגות, סרט בבית הקולנוע החדשני imax ועוד.

מיקי לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב