דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא ימנית, לא שמאלנית, טוב לכם?! 

מאת    [ 21/10/2011 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2233 פעמים ]

לא ימנית, לא שמאלנית, טוב לכם?!

המון זמן חשתי תיעוב לכל מה שנודף ממנו ריח פוליטי. לא מתעניינת, לא מבינה, ולכן אולי כבר המון שנים לא מוצאת את עצמי לא בשמאל ולא בימין, למעשה מאז רצח רבין. הגעתי למסקנה שכיון שאני מבינה בפוליטיקה כמו בבישול, כלומר כלום - אין טעם שאביע דעה (מיד קופצים אלה שחושבים שמבינים יותר טוב, כשלמעשה כל אחד מבין יותר טוב ממני), ולא מתערבת בדיונים, שכמעט תמיד גולשים להשמצות, העלבות, ורמת דיבור נמוכה, וגם לא בפעילות.

מגיבה, מרגישה, וחושבת עניינית, ספציפית לכל מקרה, ללא קשר וזיקה לשמאל או לימין. נראה לי הכי שפוי להגיב כך, אחרת עלולים להגיע לאבסורדים משעשעים או עגומים.

עד רצח רבין הייתי למעשה ימנית, ממש ולגמרי. אחריו הבנתי שאינני רוצה להיות עם מחנה הימין, ולו אלה שהובילו לרצח הם באמת חלק קטן מהאנשים שמהווה מחנה זה. מהר מאד הבנתי שגם עם השמאל זה לא בדיוק מקומי - אז אני לא כאן ולא כאן, אני איפה שאני, בדיוק שם.

כשאני רואה, במיוחד בימים האחרונים, את ההכפשות ההדדיות בין השמאל לימין, את התיאוריות והקונספירציות ערב חזרתו של גלעד שליט סוף סוף מהשבי, עולה בי שאט נפש. ולי אין דעות, והשגות משל עצמי בעניינים אלה ואחרים?

אינני ששה על ההזדמנות הראשונה, ובודאי לא זו, להשליך ולהשפריץ רפש לכל עבר. חשבתי קיויתי, שלפחות במקרה זה הרוחות יהיו מתונות יותר, התבדיתי.

לא אוהבת לא את השמאל ולא את הימין. לגבי כל אחד מהמחנות יש לי את השגות וטענות משלי. וכן, כהרבה אחרים אני כואבת מאד את הנושא, ורוצה עונשים חמורים, והרבה יותר ממה שנאה לומר בגלוי למחבלים, את העונשים הכבדים ביותר שאפשר, אבל קודם כל, ודבר ראשון אני רוצה את גלעד חזרה.

עדיין לא מעיזה לשמוח, לברך, ובהחלט לא להעלות תיאוריות שונות ומשונות בין אם הם הגיוניות או לא, או השליך רפש במחנה זה או אחר, אני מחכה לראותו בריא ושלם כאן אתנו – קודם כל.

אח"כ מדברים, אח"כ עושים חשבונות, אח"כ אפשר להשליך רפש - לא עכשיו. ולא חשוב אם אתה בעד העסקה, או נגדה, היא קיימת, מקווה מאד שגלעד תוך מספר ימים יהיה אתנו בריא ושלם, אנא התבטאו בצורה מכובדת.

די, תנו לו לחזור הביתה, ולא אכפת לי יותר איך זה נראה, ומה חושב מחנה זה ומחנה זה, ואיך מפרשים את העסקה הזו ומה עיקריה ולא אכפת לי כלום. קודם כל שיחזור, קצת שקט ואיפוק גם מהימין וגם משמאל, ברכות ברוך הבא כשיגיע, חיבוק ותמיכה במשפחה לא יזיקו.

בוא הביתה גלעד, חיכינו לך המון זמן, בוא בריא ושלם ככל שאפשרי, ממתינים לך בחיבוק והמון אהבה.

 

 

עלה במקור בבלוג שלי כאן

http://cafe.themarker.com/post/2389459/

 

התחברות אל בע"ח במקום לשלוט בהם מרוממת אותנו לכוכבים (ברברה קלו הנד) http://cafe.themarker.com/user/114149/        bonbonyetta@walla.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב