דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס חשבות שכר- יניב גבריאל 

מאת    [ 19/10/2011 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2924 פעמים ]

קורס חשבות שכר:

קורס חשבות שכר הפך לאחד הקורסים המבוקשים ביותר במהלך השנים האחרונות, מאותה סיבה שהוא הפך לכה מבוקש בקרב העובדים הפועלים במשק ובתאגידים השונים, מכללות רבות לקחו על עצמן את הליך ההכשרה של חשבי השכר העתידיים של מדינת ישראל. מדובר באותם אנשים שבעתיד עשויים לחשב לנו את משכורתנו החודשית ולהפיק עבורנו את תלוש המשכורת שלשמו נעבוד במהלך כל החודש.

 

כל חברה הפועלת במשק פועלת כארגון שבתוכו ישנם מספר מערכים: מערך הייצור יהיה אחראי על ייצור המוצר ללקוח, מערך הבקרה יהיה אחראי על טיב המוצר שיועבר ללקוח ולשמירה על איכותו שכדי לא לפגוע במוניטין החברה, מערך השיווק יהיה אחראי על כל הליך הפרסום וההפצה וזאת בכדי תמיד ליצור עניין בקרב הלקוחות ומערך הכספים, זה הוא בעצם המערך שמשמש כמרכז העסק, מה שהופך את מערך הכספים לכל כך מיוחד ובעל משמעות מכרעת הוא העבודה על פיה זה המערך שדואג גם לעסק עצמו, גם לאינטראקציה שבין העסק לבין הלקוחות וגם לעובדים הפועלים בתוך העסק. סקירה קצרה של המערכים בתוך הארגון מציבה לנו את העובדה על פיה תעסוקה כחשב שכר תציב אותנו במערך החשוב ביותר בעסק.

 

הכשרה היקפית תוך מספר חודשים ומעבר מוצלח של מבחן הסיום יסייעו לכל אחד ואחת מאיתנו להיות חלק מאותו מערך הפועל כלב ליבם של התאגידים והארגונים במשק. קורס חשבות שכר איננו קורס פשוט ויש צורך תמידי לעקוב אחר האינפורמציה שמועברת במהלכו, האינפורמציה הזאת תסייע לחשבי השכר העתידיים לא רק להיות חלק מהמערך הכה חשוב שציינו קודם, אלא גם תסייע להם להתקדם ולהגיע לתפקידי מפתח במערכי הכספים של החברות שבהם יועסקו. במהלך קורס חשבות שכר מועברת אינפורמציה רבה ממרצים מומחים מהעולם הפיננסי של המשק הישראלי, הם יהיו אחראיים להעביר לסטודנטים סילבוס רווי בכל הקשור לדיני עבודה, חוקי מס הכנסה, ביטוח לאומי, זכויות סוציאליות, הפרשה לקופות וקרנות שונות וחישוב שכר נטו וברוטו של העובדים.

 

תפקידו של חשב שכר אינו כל כך מסובך כאשר מדובר על ארגון קטן שמעסיק לא יותר ממספר חד ספרתי של עובדים, אך כאשר מדובר על חברה שתחתיה פועלים מאות עובדים, כאן נכנסת חשיבות מיומנותו של חשב השכר, קורס חשבות שכר פועל בצורה אחידה ומועבר בו כל המידע שיכשיר חשבי שכר עתידיים בין אם יועסקו בעסק קטן שימנה מספר מצומצם של עובדים ובין אם יועסקו בתאגיד ענק.

 

הועלה על ידי יניב גבריאל- משרד עורכי דין פלילי

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב