דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח חובה לרכב- רכשת? 

מאת    [ 18/10/2011 ]

מילים במאמר: 642   [ נצפה 1633 פעמים ]

ביטוח חובה לרכב- רכשת?

כבר רכשת ביטוח חובה לרכב? חלק מהקוראים אינם מבינים במה מדובר –ביטוח חובה לרכב הוא ביטוח חובה על פי חוק מדינת ישראל, הייתכן שיש נהג שעדין לא רכש ביטוח חובה?

התמימות היא נכס אדיר, אך כספי המדינה הם נכס שמור, תמימות זאת לא תגן עלינו באם נהיה שותפים לתאונת דרכים בה נפגע אדם וזקוק לטיפול רפואי, הוא יהי זקוק לכיסוי בגין הוצאות רפואיות בשל נזק גופני ונפשי, כל זאת מדובר גם בנו אם אנו זקוקים לטיפול גופני או נפשי בעקבות התאונה.

במקרים אלו המדינה תפצה את הנפגע ואם לא היה ביטוח חובה לנהג הרכב שפגע תתבע המדינה את נהג הרכב הפוגע באופן אישי, כך שמאוד חשוב שציבור הנהגים ירכשו ביטוח חובה לרכב.

נהגים רבים חולקים איתנו את הכבישים,והם אינם מבוטחים בביטוח חובה לרכב, הם סכנה לעצמם ולציבור הסובב אותם. כך שאם אתם נמנים עם קטגוריית הנהגים שאינם מבוטחים כדי שתקראו את המאמר, תלמדו , תבינו ותכירו את המתרחש בעולם הביטוח. תבינו למה חשוב כל כך להיות מבוטח , רכשו ביטוח חובה לרכב על פי חוק מדינת ישראל,  ודאגו שכל הנהגים שחולקים אתך את הרכב יהיו מבוטחים,  שימו לב עדיף מוקדם על מאוחר, ששם אין אפשרות לתקן.

 ביטוח חובה לרכב- הוא חובה

 פוליסות ביטוח חובה לרכב – הם חובה לפי חוקי מדינת ישראל. המדינה היא אנחנו, והיא נושמת כי אנחנו נושמים. המדינה אכן מחייבת אותנו לרכוש ביטוח חובה לרכב , אבל בעצם היא לטובתנו ודאגתה שכל נפגע גוף או נפש בתאונות דרכים יוכל לקבל את הטיפול המיטבי.

בכל מדינה מתוקנת , המדינה אמורה לשמור על אזרחיה , ותג המחיר שהאזרחים משלמים זה החוק לביטוח חובה לרכב. החוק מחייב אותנו, אך לרוב עם סיבות טובות ומוצקות – וזו הסיבה שביטוח חובה לרכב הוא באמת חובה חוקתית ולא רק מוסרית.

אך מי שמחליט לקחת את החוק לידיים שלא ולא לרכוש פוליסת ביטוח חובה לרכב יכול למצוא את עצמו נתבע על ידי מדינת ישראל, במקרה של תאונת דרכים הכוללת נפגעים, ויותר מכך אם התאונה כללה הרוגים, לרוב מקרים אלו מעמידים את הנהג הפוגע במצב שאינו יכול לפצות את הצד השני, והוא נכנס לחובות איומים.

לכן ביטוח חובה לרכב – הוא חובה , ובה להגן על נהגיה.

 ביטוח חובה לרכב – אתה מרוויח

 הסטטיסטיקות מדברות בעד עצמן, וכמות תאונות הדרכים בארץ הם מהגבוהים בצורה מדאיגה ביותר. כל יום אנו שומעים בערוצי התקשורת השונים: רדיו, טלוויזיה, אינטרנט והעיתונות מלאה על סיפורי תאונות דרכים, הנפגעים בתאונות דרכים הם קשת רחבה של גילאים, ובכל שנה ושנה המוני אנשים נפגעים בכבישים, במעברי חציה, ברכב ובמדרכות .  טיפולים אלו עולים כסף רב. ואדם שנפגע בתאונת דרכים לא רק סובל מהכאב הפיזי אלה גם צריך לשרוד כלכלי ההוצאות הכלכליות הם רבות ודורשות משאבים רבים:  זאת אומרת התשלום לאמבולנס שזה דבר יקר, לאשפוזים, לטיפולים, משהו אמור לשלם על כך , כמו כן טיפולים נפשיים, אובדן כושר עבודה זמני ועוד..

היום שלכל בית יש לפחות רכב אחד ואין זה סטאטוס של עשירים, ההוצאות הנדרשות בכדי לקנות ולהחזיק רכב הינן גבוהות, אך נמוכות יחסית להוצאות של פיצויים במידה והייתם מעורבים בתאונה.

ביטוח חובה לרכב - כמו שבטח ניחשתם,  הוא ביטוח שאתם חייבים לעשות אותו. זה גם המרכיב הקריטי ביותר של פוליסת ביטוח רכב. ביטוח חובה מבטיח, כי במקרה של תאונה עם הרכב, כל ההוצאות על הטיפול הרפואי הנדרש יכוסו על ידי הפוליסה. כמובן שהפוליסה מכסה את הטיפול הנפשי והגופני של הנהג, של היושבים ברכב, ואף של הולכי רגל או נוסעים בכלי רכב אחרים. משום שטיפול רפואי יכול להיות יקר, אך הוא הכרחי מאד - זו פוליסה שחובה על כל בעל רכב לרכוש באופן מיידי.

חישבו לרגע באם לא היה לנו ביטוח חובה לרכב והיינו מעורבים בתאונת דרכים מה היה קורה, האם היינו יכולים לעמוד בכול ההוצאות מהוצאות רכב האמבולנס דרך הוצאות האשפוז והטיפולים , האם לא היינו מתרוששים?

הסכומים שעליהם אנחנו מדברים כאן הם אדירים, מעבר ליכולת של רוב אזרחי ישראל, בייחוד כאשר הוצאות לא חסר לנו. לכן, מומלץ בחום לכולנו, למען עצמך – עשה ביטוח חובה לרכב.

זכרו- כשאנחנו עושים ביטוח חובה, אנחנו עושים החלטה נבונה ונכונה בכדי להגן על עצמנו כמו שצריך.  

 

האם אתה מחפש השוואות ביטוח חובה לרכב? האם אתה מבין כמה כסף אתה מבזבז כאשר אתה לא משווה?בואו לבקר אותנו וקבל 4 הצעות לביטוח חובה לרכב בדקות בודדות...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב