דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום מכירות - דרכים שונות לקידום מכירות 

מאת    [ 18/10/2011 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 3048 פעמים ]

קידום מכירות הוא אחד האמצעים בהם מחלקת השיווק והמכירות של כל חברה משתמשת כדי להביא לשיפור מכירות. אפשר לעשות קידום מכירות במספר אמצעים, כאשר הדרך הנכונה ביותר לפעול היא לשלב את כל הדרכים השונות על מנת להביא לקידום מכירות ולשיפור מכירות.

פנייה ישירה אל הלקוח היא דרך אחת באמצעות ניתן לקדם מכירות. ניתן לעשות זאת באמצעות דואר, דואר אלקטרוני, שיחת טלפון וכמובן באמצעות קטלוג. חשוב לשים לב שלכל אחת משיטות אלו יש נקודות חוזק שונות. חלק מהשיטות אלו הינן המוניות ופונות אל אנשים רבים ביחד, כגון הקטלוג, או שליחת מייל המוני. אחרות, כגון שיחת טלפון הינן אישיות ומצריכות מגע אישי. למוצרים שונים בתקופות שונות מתאימות שיטות שונות וחשוב לזהות מה היא שיטת קידום המכירות המתאימה ביותר לכל אירוע ומוצר, או מה השילוב הטוב ביותר ביניהן.

שיטת קידום מכירות פופלורית הינה שיטת הפרסים וההגרלות. במוצרים שונים איסוף של מספר פקקים, מילוי כרטיסיה או כל דרך אחרת יכול להכניס את האדם להגרלה או להביא לידי כך שיזכה בפרס. שיטה זו יכולה להביא לקידום מכירות נרחב בהוצאה נמוכה ביחס להכנסות, מאחר ומספר הזוכים קטן ממספר המשתתפים.

דרך נוספת להביא לקידום מכירות היא פרסום שם המוצר ומיתוגו בתחומי היום יום. כך חולצות, כוסות, מתנות, מגבות וכ'ו יביאו להפצתו של המוצר.

בקידום מכירות חשובה מאוד חשיבה מחוץ לקופסא וכך כדאי ולנסות לחשוב על המוצר או השירות לאו דווקא במונחים הרגילים אלא לפרוס את המחשבה. כך למשל אופניים אפשר לשווק כמוצר לספורט ובריאות, לטיולים, או לזמן איכות עם המשפחה - כל אחד מאלו יתפוס קהל שונה.

ייעוץ שיווקי אשר מחפש אפיקי פרסום חדשים יגיע לקהל לקוחות חדש ויביא לקידום מכירות. אפיקי פרסום חדשים לקידום מכירות אפשר למצוא גם באינטרנט. היום קשה למצוא חברה שאין לה אתר המקדם את שם החברה ואת מוצריה. אתר לקידום המוצר מהווה דרך חשובה לקידום מכירות מאחר ואתר האינטרנט יכול להגיע לקהל לקוחות רחב בכל זמן ובכל מקום. היכולת להוסיף חנות וירטואלית להזמנות של המוצר תביא גם היא לקידום מכירות. הדבר יביא לכך שאנשים שלא אוהבים קניות - ולכן לא הגיעו לרכישת המוצר, יוכלו לעשות כך.

קידום מכירות הוא חלק מתהליך של ייעוץ עסקי נרחב שמטרתו להביא לתוצאה הרצויה - שיפור מכירות. חשיבה מחוץ לקופסא והגדלת מאגר הלקוחות היא הדרך לקידום מכירות מוצלח.

 

נכתב על ידי שיווק בולט באינטרנט עבור חברת אי"מ הדרכות. ייעוץ, ליווי והדרכה, ניהול מכירות, שינויים ארגוניים ועוד מהווים את סל הפתרונות המוגש ללקוח של אי"מ הדרכות. תורת המכירה כדרך חיים, פיתוח ארגוני ושינויים אמיתיים להגדלת מחזור המכירות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב