דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לחצן מצוקה לקשישים 

מאת    [ 17/10/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2733 פעמים ]

כולנו שמענו לפחות על סיפור אחד כזה: קשיש הנמצא בביתו או בדיור המוגן, הכל בסדר, הבת מתקשרת לשאול מה נשמע – הוא עונה לטלפון, והיא רגועה לפחות עד הבוקר. אותו קשיש מועד ונופל, או גרוע מכך – קורס בשל מצב רפואי ומתגלה רק לאחר שעות רבות כאשר הוא מוטל על הרצפה מאחר ולא הצליח לקום בכוחות עצמו, שלא לדבר על להזעיק עזרה. בדיוק לשם כך קיים לחצן מצוקה לקשישים.

גם אם אתה בריא לגמרי

ישנם מקרים רבים בהם יש צורך ללחוץ על לחצן מצוקה לקשישים: התקף לב, אירוע מוחי, נפילה, חולשה, פגיעה באיבר מסוים ועוד. כל אחד ממצבים אלה יכולים לקרות לאדם אשר נמצא במצב בריאותי מעולה ללא תלות בגיל. לפעמים, אנשים שמתגאים בעצמם, או שילדיהם מתגאים בבריאותם למרות גילם המופלג – נוטים להאמין שכך יהיה תמיד. כמובן שכולנו רוצים לקוות שכך יהיה תמיד, אך לחצן מצוקה לקשישים עוזר להישאר בצד הבטוח. לכל מקרה שלא יהיה, קשיש יהיה במרחק לחיצה אחת מעזרה מיידית.

התאמת הטיפול הרפואי בזמן אפס

לחצן מצוקה לקשישים מעביר את הקריאה למוקד המצוקה שבו קיים כל המידע הרפואי ההכרחי על אותו אדם. כאשר אנו מגיעים לבית חולים או לרופא – אנחנו צריכים לחכות עד שכל הרקע הרפואי יבורר, אילו מחלות ומצבים בעבר, אילו תרופות לוקח, האם רגיש למשהו ועוד. לחצן מצוקה לקשישים משאיר אתכם בטוחים גם כאשר הקשיש או הקשישה נמצאים במצב בו הם לא מסוגלים לדבר. כל המידע הרפואי מועבר לצוות שמגיע למקום וכך לא מבוזבז זמן יקר.

לא תמיד מצב המצוקה מונע מן הקשיש לדבר, אך החשיבות של הגעה מהירה למקום האירוע עם כל הפרטים הרפואיים הרלוונטיים יכולה להיות קריטית מאוד. למשל במצב של התקף לב או במצב של אירוע מוחי – גם אם במצב נדיר האדם מסוגל לדבר, לא תמיד יהיה ניתן להבין אותו ויכול להיות שהוא יהיה מאוד מבולבל בעצמו. לחצן מצוקה לקשישים יעזור להפוך את השעות הקריטיות הראשוניות לשעות מצילות חיים.

לחצן מצוקה לקשישים – תמיד בהישג יד

תמיד חשוב שלחצן המצוקה יהיה בהישג יד. אין לדעת מתי תזדקקו לו ולכן לחצן מצוקה לקשישים מעוצב כיום בצורת שעון שניתן לענוד על היד. חשוב להקפיד לענוד את השעון תמיד ולא להיות שאננים. אין לדעת אם דווקא הזמן שבו תזדקקו ללחצן המצוקה יהיה הזמן שבחרתם להוריד אותו.

לעיתים קשישים מתנגדים ללחצן מצוקה מאחר והוא מזכיר להם שמשהו יכול לקרות או שהם מרגישים שזאת קריאת אי אמון ביכולת שלהם להסתדר. לחצן מצוקה לקשישים המגיע בצורת שעון יד נועד לסייע גם במעבר על גשר זה וגישור וריכוך ההתנגדויות. אחרי הכל, מדובר רק בענידה פשוטה של צמיד דמוי שעון ולא חיבור מתמשך למכשיר או התחייבות להיות תמיד בבית או ליד הטלפון.

 

כל מה שרציתם לדעת על לחצן מצוקה, לחצן מצוקה לקשישים, מוקד מצוקה והתקפי לב. זכאות, חברות מובילות, למי זה מתאים וכמה חשוב להגן על עצמכם ועל היקרים לכם  כנסו לפרוטל המקיף בתחום http://distressbutton.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב