דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפולי ספא 

מאת    [ 01/11/2007 ]

מילים במאמר: 593   [ נצפה 2534 פעמים ]

בין כחול חום וירוק - אין כמו יום המתחיל בארוחה דשנה ומסתיים בטיפול ספא מוצלח.


עיסוי שבדי קלאסי

העיסוי הינו דרך יעילה ביותר לעודד את הגוף לטפל בעצמו. העיסוי מתבצע עם שמנים על-ידי תנועות החלקה, לישה, ולחיצה ובכך פונה אל גופו ואל נפשו של המטופל ומאפשר להם לרפא את עצמם. השפעות העיסוי ניכרות בכל מרכיבי חייו של האדם. הן מובילות בין השאר לחיזוק, רענון ושיפור זרימת הדם בגוף, שחרור אנרגיות חיוביות, הפגת מתחים, חמצון יעיל יותר של הדם - חווית הנאה מושלמת.

ארומטרפיה

אומנות ריפוי באמצעות שמנים ארומטיים. השימוש בשמנים ארומטיים ידוע מזה 6000 שנה. הם מופקים מצמחים, פרחים, עלים, וגבעולים. השמנים מייצגים את כוח החיים של הצמחים מהם הופקו. מעצם היותם מרוכזים יכולת ההשפעה שלהם עצומה - הם משפיעים אנרגטית ופיזית על בני האדם כמכלול הוליסטי דרך חילוף החומרים בגופנו. הטיפול ממוקד מאוד ופותר מגוון בעיות גופניות ונפשיות, וניתן לשלבו עם כל שיטת טיפול אחרת ברפואה משלימה. טיפול נעים ומצוין - מומלץ מאוד.

שיאצו

שיטת ריפוי במגע שפותחה ביפן. פירוש המילה שיאצו - לחיצת אצבע. בעזרת האצבעות ואברים נוספים: מרפקים, ברכיים, אנו מפעילים לחץ על מסלולי הזרימה האנרגטיים בגוף על מנת להביא את גופנו לאיזון תפקודי הוליסטי .תוצאה טיפולית טובה וחיובית מתקיימת לאורך סדרת טיפולים ומובילה לשיפור והתמודדות של הגוף בחולי עתידי. יתרון משמעותי בולט בשיאצו הוא בשיפור התנועה של הגוף. הטיפול מתבצע בעזרת לחיצות ומניפולציות כמסורת יפן. מומלץ למי שלא טעם טיפול הוליסטי אנרגטי.

רפלקסולוגיה

שיטת טיפול שמקורה במצרים העתיקה לאבחון וטיפול בבעיות ותופעות פיזיות, אנרגטיות רגשיות ומנטליות דרך כף הרגל. הטיפול ברפלקסולוגיה, על ידי לחציה או עיסוי בנקודה הנכונה בכף הרגל, מביא לשחרור חסימות אנרגטיות ובכך מאפשר לגוף לשפר את תפקודו ולהעלות את יכולת החיסון והריפוי העצמי שלו.

הטיפול ברפלקסולוגיה מתאים לבעיות רבות ומגוונות. כגון: בעיות בדרכי הנשימה, מערכת השתן, טיפול בדכדוך, חרדה, מתחים, עייפות כרונית, כאבי פרקים, כאבי גב, גפיים ועוד - טיפול יעיל ומהנה מאוד.

טווינא

שיטת טיפול עתיקת יומין המבוססת על הרפואה והפילוסופיה הסינית שנלמדה במשך אלפי שנים על ידי נזירי השאולין החיים בסין. הטיפול בטווינא מזכיר באופיו מספר שיטות טיפול כגון: שיאצו, טאי-צי, פיזיותרפיה וכירופרקטיקה. הוא מתבסס על תעלות הזרימה האנרגטית הקיימות בגוף כל אדם. הטיפול מסייע מאוד באבחון בעיות פיזיולוגיות שונות וכמובן במתן פתרונות יעילים בזמן קצר. מומלץ לכל מי שרוצה לטעום ולהתנסות ברפואה הסינית על ידי מגע.

עיסוי תאילנדי מסורתי

עיסוי תאילנדי הנו שיטת טיפול בגוף ובנפש שמקורה במזרח הרחוק. שורשי השיטה נעוצים ברפואה ההודית , ביוגה, אקופרסורה, והעיסוי הסיני . התאילנדים קוראים לו העיסוי העתיק והוא קיים למעלה מ-1800 שנה. התהליך המתחולל בטיפול פיזי ואנרגטי כאחד והוא חוויה רוחנית רבת עצמה עבור המטופל והמטפל. העיסוי התאילנדי הוא חוויה המאזנת את האנרגיה שלנו ומשרה בריאות, הרמוניה וזרימה.

איורו ודה

השיטה הרפואית הטבעית ההוליסטית העתיקה בעולם. האיורו-ודה מתבססת על שימוש נכון בחומרי טבע - תזונה וצמחי מרפא. ניתן להשתמש בה במגוון טכניקות כמו: עיסויים בשמני מרפא, אמבטיות שמנים ואדי צמחים, מדיטציה, יוגה, ותרגילי נשימה. הטכניקה האטרקטיבית המפורסמת ביותר באיורוודה הינה - ניסוכי שמן על הגוף ועל המצח תוך כדי עיסוי עדין. מטרת העיסוי היא להשרות רגיעה עמוקה, שלווה לגוף, מנוחה מיוחדת למוח. שיטה זאת הינה דגל רעיוני של משמעות ההוליזם ומובילה בשאיפתה להיטיב עם כל האנושות - חוויה מדהימה ומומלצת מאוד.

עיסוי רקמות עמוק

שיטת טיפול ממוקדת ועמוקה יותר מהעיסוי הקלאסי המוכר. כאשר הגוף נמצא תחת לחץ נפשי או אחרי פעילות פיסית מוגברת, ישנן חסימות פיסיות ואנרגטיות בצורת גודש על גבי השרירים. רקמות עמוק הינו עיסוי ממוקד המפזר חסימות בעזרת שמנים ולעיתים לחיצות עמוקות (לא מחייב כאב). מומלץ במיוחד לאוהבי מגע דומיננטי, ספורטאים וקשישים

עיסוי משולב

מיזוג של טיפולים מהמזרח ומהמערב. הטיפול מתבצע בעזרת שמנים ומסתייע בטכניקות מכל רחבי הקשת: ליטופים , לחיצות , ומניפולציות ,רפלקסולוגיה ועוד... לפי רצונו של המטופל. טיפול מומלץ מאוד, במיוחד לאלו האוהבים לגוון
איתן שדה - הוא הרוח המקצועית במרכז ספא מעל כולם שבבעלותו.

מטפל מוסמך ומומחה בשיטות מסורתיות ברפואה הסינית.
http://www.aboveall.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב