דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה חשיבותה של איכות השירות בעת רכישת מרכזיה? 

מאת    [ 16/10/2011 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1348 פעמים ]

רכישה של מותג מרכזיות מוביל כמו AVAYA יאפשר לכם לדעת שאתם בידיים טובות עם ציוד שישרת את הארגון לאורך זמן. אך למי פונים כאשר רוצים לקבל הדרכה, תמיכה טכנית או תיקון מרכזיה? מקסום יכולותיה של המרכזייה רק מתחיל ברכישתה, אך תלוי במידה רבה בליווי שתקבלו מהספק שלכם כאשר יהיה בכך צורך. כיצד איכות השירות של הספק משפיעה על כדאיות הרכישה?

הטמעת האסטרטגיה הארגונית באמצעות שירותי הדרכה

ארגונים משקיעים את מיטב כספם כדי לרכוש פתרונות תקשורת מתקדמים שישדרגו את יכולותיו של הארגון. אך למרות הרצון לייעל תהליכי עבודה בארגון, ככל שהמרכזייה מכילה יותר אפשרויות כך גדל הסיכוי שחלקן יתפספסו במהלך שלב ההטמעה. כך, בעוד הארגון השקיע ממיטב כספו כדי ליהנות ממגוון יכולות מתקדמות, רק חלק קטן מהן מנוצלות. המשמעות היא ROI (החזר השקעה) נמוך מהמתוכנן: בעוד הוצאות הרכישה נותרו גבוהות, הרווח מהפרויקט לא תמיד גדל כמצופה.

כדי לוודא שהעובדים בשטח מנצלים את מלוא יכולותיה של המרכזייה כדאי להיעזר בשירותי הדרכה מקצועיים. בעת בחירת הספק חשוב לוודא שהוא מספק שירותי הדרכה, באמצעותם תוכלו להטמיע את פתרונות התקשורת בצורה הטובה ביותר. את שירותי ההדרכה אפשר לחלק למספר סוגים: אילו מהם יתאימו לצרכים שלכם?

מיקום ההדרכה – כאשר כמות המודרכים אינה גדולה, אפשר להסתפק גם בהדרכה המבוצעת במקום מושבו של ספק התקשורת. אולם ככל שכמות העובדים גדולה יותר כך חשוב לוודא שספק התקשורת יכול לבצע את ההדרכה בתוך הארגון עצמו.

קהל היעד – שירותי הדרכה כלליים מסייעים להטמיע את השימוש במרכזיה בקרב משתמשי הקצה. מה חשוב לבדוק? שספק התקשורת מעניק גם שירותי הדרכה מקצועיים, המיועדים לאנשי המקצוע ומנהלי המערכות. כך למשל בחלק מהארגונים משתמשים בשירותי הדרכה מקצועיים כדי להכשיר "מטמיעים" – עובדים שמספקים מענה שוטף לעמיתיהם בתקופה בה מושקת מרכזייה.

שירות תיקונים

כפי שציינו במאמר הקודם, 90% מהתקלות במרכזיות ניתנות לתיקון באמצעות השתלטות מרחוק. אך מה עושים בשאר המקרים? כאשר יש צורך בהחלפת חלקים מהירות התיקון נקבעת ע"י הפריסה הארצית של ספק התקשורת ומלאי החלפים שלו. לכן, לפני שבוחרים ספק, יש לבדוק היכן ממוקמת מעבדת התיקונים הקרובה ביותר שלו. בנוסף יש לבדוק האם יש באפשרותו לתקן את המרכזיות שהוא משווק, או שבעת תקלה תצטרכו להתרוצץ בחיפוש אחרי פתרון? השארת שאלות אלו ללא מענה כאשר בוחרים ספק עלולה להאריך באופן משמעותי את זמן התיקון ולשבש את פעילות הארגון לפרקי זמן ממושכים.

 

 

נטקור - פתרונות תקשורת, התקנת מרכזיות טלפון, מרכזיות avaya. פתרונות מחשוב מתקדמים. שיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב