דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע חשוב לנוסעים למדריד 

מאת    [ 16/10/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 3204 פעמים ]

מזג האוויר במדריד

באופן כללי נחשב מזג האוויר של מדריד כנוח. טיסות למדריד הן הזדמנות ליהנות מעיר אירופאית יפהפייה, המתאימה לביקור בכל חודשי השנה. אמנם, לאור מיקומה הגבוה, עשוי מזג האוויר שלה להיות בלתי צפוי לעיתים, אולם לרוב נחשב כנוח ונעים. בחודשי הקיץ מזג האוויר שלה יבש ואחוזי הלחות נמוכים יחסית. הטמפרטורה עשויה להגיע לשלושים מעלות ולכן מומלץ להתלבש בהתאם. טיסות למדריד בתקופת החורף תפגשנה אתכם עם טמפרטורות סבירות במיוחד, שבלילות עשויות להגיע אל מתחת לאפס לעיתים אבל בדרך כלל אינן קרות כל כך (הטמפרטורה הממוצעת בחורף היא 11 מעלות). ולכן, ביקור במדריד מתאים בכל השנה. אולם, אם חשוב לכם מזג אוויר יבש לגמרי וחמים, כדאי לבקר בעיר באביב, רגע לפני הקיץ, שעשוי להיות חם מאד לעיתים. גם הסתיו עונה טובה ונעימה לביקור, ואף ניתן להשיג טיסות למדריד בעלויות זולות במיוחד. 

לינה במדריד

כמו בכל עיר אירופאית גדולה ומתויירת, תוכלו למצוא במדריד מגוון של אמצעי לינה מסוגים שונים, המתאימים לכל תקציב ולכל סוג של טיול. החל מאכסניות זולות במיוחד (שגם תנאיהן בהתאם, לעיתים), כלה בדירות המתאימות למשפחה, ועד מלונות יוקרה מהודרים. המלונות במדריד מדורגים בכוכבים, כשמלונות בדרגת שני כוכבים מומלצים פחות ואילו מלונות בדרגת חמישה כוכבים יכולים להיות יקרים במיוחד. אם אתם עולים על טיסות למדריד בעונות המתויירות, כמו הקיץ, למשל, מומלץ לכם להזמין מקומות לינה מראש.

תחבורה במדריד 

אם אתם עולים על טיסה למדריד, זוהי הזדמנות מצוינת עבורכם ליהנות מאמצעי התחבורה הנהדרים של העיר. ככזו המושכת אליה מבקרים רבים, מציעה מדריד פתרונות תחבורה יעילים ונוחים במיוחד. בתוך מדריד תוכלו להתנייד באמצעות הרכבת התחתית (המטרו), הפועלת בתדירות גבוהה ועוצרת בשלל של תחנות שונות ברחבי העיר. אמצעי תחבורה נוסף הם האוטובוסים כמובן, הכוללים יותר ממאה קווים שונים ופעילים עד 23:30 מדי יום. גם המוניות הן אמצעי תחבורה נוח וזול יחסית, שיוכל לקחת אתכם ממקום למקום. כדאי לדעת – אור ירוק מסמן מונית פנויה ועליה תוכלו לעלות. אם אתם מתכננים לצאת אל מחוץ לעיר, תוכלו לשכור רכב באחת מחברות השכרת הרכבים.

אירועים חשובים במדריד

אם אתם עולים על טיסות למדריד, כדאי שתדעו אילו אירועים חשובים מתקיימים בעיר על מנת שלא תפספסו אותם. אתם לא רוצים לעזוב את העיר ולגלות שפספסתם פסטיבל חשוב או אירוע מיוחד במינו. ולכן, בטרם אתם מזמינים טיסות למדריד, בררו אילו אירועים מעניינים מתקיימים בעיר במהלך השנה, ובהתאם, תכננו את הטיול. באופן כללי, כדאי לכם לדעת כי בפברואר ומרץ מתקיימים בעיר כמה קרנבלים שונים וכן גם פסטיבל הפלמנקו, פסטיבל נהדר וצבעוני במיוחד. בחודשי הקיץ, ביולי ואוגוסט ישנן לא מעט חגיגות שונות בעיר, לרבות פסטיבל לאמנויות. מלבד כל אלה, גם כמובן אירועים כמו חג המולד וערב ראש השנה האזרחית, המציעים שפע של חגיגות נהדרות בעיר. 

 

תיירות - למידע נוסף: טיסות לחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב