דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עולים על טיסה לפריז באופן ספונטני? הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת 

מאת    [ 16/10/2011 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2965 פעמים ]

כולנו אוהבים מדי פעם לעלות על טיסה לפריז או לכל יעד אחר ובאופן ספונטני, שאיננו מתוכנן. אולם, האם באמת זה אפשרי? האם אפשר לעלות על טיסה לפריז וליהנות מטיול בעיר המקסימה הזו גם מבלי לתכנן מראש כמה חודשים לפני הטיסה? הנה כמה נקודות חשובות, שכדאי לכם לדעת אם אתם רוצים ליהנות, ובאופן ספונטני כמובן, מטיול בלתי רגיל באחת הערים היפות ביותר באירופה.


כיצד נהנים מטיול לא מתוכנן

פריז מציעה מבחר של אטרקציות מסוגים שונים. חלקן בתשלום וחלקן אינן בתשלום. באופן עקרוני, אם אתם רוצים לעלות על טיסה לפריז באופן ספונטני, אם החלטתם לבקר בעיר בימים הקרובים ולא תכננתם מראש את הביקור שלכם, תוכלו ליהנות גם מבלי לתכנן. כל שעליכם לעשות הוא להצטייד בספר טיולים עדכני או במפת העיר ועם הגעתכם לבחון את היעדים השונים. אם אתם מגיעים לסוף שבוע קצר או למספר מועט של ימים, מומלץ לכם להתרכז באזור אחד על מנת לא לבזבז זמן רב בנסיעות. אחד היתרונות של העיר, הוא אמצעי התחבורה המצוין שלה. המטרו של פריז מאפשרת לכם להגיע ממקום למקום בקלות רבה. בדרך זו תוכלו ליהנות מאתריה השונים של העיר ומבלי מהעביר זמן רב בנסיעות.  

 

מה עושים לאחר הנחיתה בפריז

אם אתם עולים על טיסה לפריז באופן ספונטני, מומלץ לכם עוד בארץ לדאוג למקום לינה, ולפחות ללילה הראשון. פריז היא יעד מבוקש ופעמים רבות, ובמיוחד בעונות המתויירות במיוחד (עונת הקיץ, למשל) עשוי להיות קשה מעט למצוא מקום לינה במרכז העיר. ולכן, הזמינו מקום לינה מראש ואחר כך, לאחר שהתמקמתם, בחנו את אפשרויות הלינה השונות.

 

מה כדאי לדעת מראש לפני שעולים על טיסה לפריז

בכל הקשור למזג האוויר, אם אתם עולים על טיסה לפריז בתקופת הקיץ, קחו בחשבון שעשוי להיות חם מאד, ובמיוחד באוגוסט. ישנם מקומות לינה ללא מיזוג ולכן כדאי לכם לדעת זאת מראש. קחו אתכם בגדי קיץ קלים ונוחים, שכן סביר שתבלו שעות ארוכות בחוץ. אם אתם עולים על טיסות לפריז בעונות המעבר, בין ספטמבר לנובמבר ובין מרץ למאי, הרי שמדובר בעונות בהן עשוי להיות קריר מעט ולכן מומלץ להצטייד בהתאם. כדאי לכם לקחת ביגוד קליל, אם כי מספיק מחמם. התלבשו בשכבות, וכך תוכלו להסיר שכבה אחת או שתיים, במידה ויהיה לכם חם מדי. אל תשכחו לקחת אתכם דרכון בתוקף וכמובן לרכוש גם ביטוח בריאות לחו"ל בטרם יציאתכם מהארץ. תוכלו לעשות את זה כמה שעות לפני הטיסה, אולם, לא לאחר הגעתכם אל היעד. אם אתם מעוניינים לבקר במגדל אייפל למשל או במוזיאון הלובר, שני היעדים המתויירים ביותר בעיר, קחו בחשבון שסביר שתאלצו להמתין בתור לצד המוני התיירים הנוספים. ולכן, הגיעו מוקדם או בשעות הצהריים המאוחרות, אז עמוס פחות. אל תשכחו לקחת אתכם נעליים נוחות וגם מטריה וכן גם מפת העיר או ספר טיולים. 

 

תיירות - למידע נוסף: טיסות לחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב