דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשיית כסף באינטרנט | להיות יזם אינטרנט 

מאת    [ 14/10/2011 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 3151 פעמים ]

בכל יום בעולם האמיתי, בעולם של משרדים השוכנים בבניינים גבוהים, מיליוני אנשים גוררים עצמם מהמיטות החמות שלהם, עושים מקלחת מהירה, מכינים לעצמם קפה לוגמים אותו בחיפזון, וממהרים לעבר מקום עבודתם. בדרך לעבודה הם לעתים מהרהרים ושואלים את עצמם, האם אין דרך קלה יותר להתפרנס. אבל רבים מהם כבר מזמן הרימו ידיים, ואפילו חדלו מלשאול את השאלה הזאת, הם פשוט כמו זומבים שפועלים על אוטומט.כל אחד ממיליוני האנשים הללו מכיר מישהו שמכיר מישהו שהצליח לצאת מהמלכוד הזה, של לקום בבוקר, וללכת לעבודה, והצליח למצוא דרך להתפרנס באמצעות שימוש במחשב האישי שלו, מהבית שלו. מישהו שעושה כסף באינטרנט

לעבוד מהבית זה נשמע כמו פתרון אידאלי עבורם. רבים מהנשמות הלא מרוצות הללו, ינטשו את עבודתם, ויפנו לעבר שיווק באינטרנט ללא כל הכנה, וללא כל ידע מוקדם, לגבי מה שהם הולכים לעשות...ללא כל הכשרה, ובסופו של דבר ללא סיכוי גדול להצלחה.אם אתה רוצה להיות יזם אינטרנט, עליך להכיר את העובדות. העובדה היא על פי מקורות רבים, שיותר מ 90% מכל הסטארט אפים באינטרנט מסתיימים בכישלון ב 120 הימים הראשונים. כן, קראת נכון. יותר מתשעים אחוז! שיעור הכישלון הזה צריך להוות אות אזהרה עבור אלה אשר שוקלים לנסות ליצור לעצמם עסק כלשהו באינטרנט, במקום עבודה רגילה בבניין משרדים.

זה לא שאי אפשר להצליח, כמובן שהצלחה אפשרית, ועוד איך. ראשית צריך ללמוד להסתכל בצד החיובי של הדברים. כ 10% מבין יזמי האינטרנט כן זוכים להצלחה. הנקודה היא שהצלחה לא מתרחשת בטעות, וכנראה שגם לא במקרה. ההצלחה לא מתחוללת מעצמה. הצלחה מגיעה בגלל גורמים מאוד ספציפיים. ההצלחה באה כאשר לאנשים יש את הרעיונות הנכונים לגבי שיווק באינטרנט ואיך זה פועל. הם לא מצפים להתעשר במהירות הבזק, או להיות מסוגלים לעשות מכה של כסף תוך 24 שעות, ואז לפרוש אל האיים הקריביים. זה מאוד מעניין להתבונן ולראות שאיכשהו, אותם האנשים שלא עולה אפילו בדעתם להתחיל עסק בעולם האמיתי, חושבים שהם יכולים להצליח בעסק באינטרנט, אפילו שאין להם שמץ של מושג לגבי עסקים.

אנשים פונים לעסקי האינטרנט עם הרעיון שהם לא צריכים יותר לקום מוקדם בבוקר לעבודה. הם חושבים שהם יוכלו לנוח כל היום, לעשות פעילויות מהנות, להסתובב להם בכיף, ולעבוד פה ושם מתי שמתחשק להם, ועדיין להרוויח היטב. הם רוצים לעבוד שעות מעטות בשבוע.

מאמר זה מוגש מתוך הספר  "להיות יזם אינטרנט מצליח" ניתן להוריד את הספר המלא, ואף ספרים נוספים באתר  "ספרים להורדה"  – הורד עכשיו חינם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב