דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מחירי ביטוח חובה לרכב 

מאת    [ 11/10/2011 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 1918 פעמים ]

השוואת מחירי ביטוח חובה לרכב

כלל הנהגים חדשים, צעירים וותיקים, אשר ברשותם רכב חייבים בביטוח חובה לרכב על פי חוק.

עלויות הביטוח משתנות ומשפעות מסוג הנהג: נהג חדש, נהג צעיר או וותיק. כמו כן מושפע המחיר מהיסטוריית נהיגה של הנהג שלילת רישיון , תאונות דרכים ועוד, גורם נוסף שמשפיע על מחירי ביטוח חובה לרכב זה סוג הרכב פרטי, חברה, השכרה, רכב דו גלגלי כגון: קטנועים ואופנועים, רכב משא כגון: משאיות, מסחריות טנדרים וכד'

ביטוח חובה לרכב  מבטח את בעל הרכב שברשותו פוליסה במקרה של תאונה כמו כן ביטוח חובה מבטח גם את הנפגעים הנוספים כגון הולכי הרגל , רכב נוסף שהיה מעורב בתאונה, ביטוח חובה לרכב אינו מבטח נזקי רכוש רק נזקי גוף ונפש.

נהגים שמחליטים לקחת את החוק בידיים שלהם- ולא לרכוש ביטוח חובה הופך אותם לעברייני חוק, הם מסתכנים בזמן אמת בין בתביעות ענק עד למאסר. שהרי אם היו  מעורבים בתאונה עם נפגעים הם יתבעו באופן אישי ויצטרכו לשאת בהוצאות .

לכן לא כדי לקחת את החוק לידיים, כדי ורצוי לבצע השוואת מחירי ביטוח חובה לרכב .

 נהג חדש -השוואת מחירי ביטוח חובה לרכב

בשעה טובה הילד הוציא רישיון, הוא נכנס לעולם המבוגרים מצד אחד, אך בעולם הנהגים הוא נחשב לנהג חדש אשר מוגדר בחוק נהג בשנתיים הראשונות  לאחר קבלת רישיון הנהיגה.

לפי תקנות משרד התחבורה, פוליסת ביטוח נהג חדש מיועדת לכל הנהגים בשנתיים הראשונות שלאחר הוצאת רישיון הנהיגה. על אותם נהגים מוטלת האחריות לידע את חברת הביטוח בעת רכישת הפוליסה כי הם נהגים חדשים, וזה נכון לגבי כל סוגי הביטוחים – חובה, צד ג ומקיף.

ביטוח זה מכסה את הנהג החדש כמו את הנהג הוותיק ומעניק לו שקט נפשי, במקרה שיגרם חלילה תאונה ולמעורבים בתאונה יגרם נזק נפשי או גופני שהרי הם מכוסים מתוקף הפוליסה של ביטוח חובה.קיימות מספר הגבלות עבור ביטוח נהג חדש :

שלט - נהג חדש חייב להציג שלט על השמשה האחורית ברכב עם הכיתוב – נהג חדש, נהג מלווה - בשל ריבוי תאונות, המדינה מחייבת את כל הנהגים החדשים להעזר בנהג מלווה במשך שלושה חודשים מיום הוצאת הרישיון, הגבלת נוסעים – לנהג חדש אסור להסיע יותר משני נוסעים במשך כל תקופת היותו נהג חדש, אלא אם ברכב נוכח נהג מלווה. הגבלה זו אינה חלה על נהג חדש מעל גיל 21.

השוואת מחירי ביטוח חובה לרכב לנהג חדש יכולה לעזור בחיסכון ניכר, היום יותר מתמיד ישנה תחרות גדולה בין החברות על כל לקוח, גם נהג חדש הוא לקוח פוטנציאלי במיוחד שהפוליסה של נהג חדש  גבוהה מנהג וותיק , החברות מתייחסות לנהג חדש נהג בעל סיכון גבוה יותר, לכן הפוליסה וההשתתפות העצמית בדרך כלל יותר גבוה.לכן השוואת מחירי ביטוח חובה לרכב לנהג החדש כדאית ביותר.

 נהג צעיר- השוואת ביטוח חובה לרכב

אז יש לנו נהג וותיק , נהג חדש אבל מה זה נהג צעיר??

נהג צעיר מתייחס לגיל הנהג  בעוד שנהג חדש יכול להיות בכל גיל, היום שהחברה הצעירים מוציאים רישיון בגיל 17 בשנתיים הראשונות הם יהיו נהג חדש וגם צעיר.

גם  חברות הביטוח חלוקות ביחסם לגבי נהג צעיר- חלקם מתייחסות לחוק – נהג שטרם מלאו לו 24 שנים, וחלקם מתייחסות לנהג צעיר- נהג שטרם מלאו לו 21 שנה.עלות ביטוח חובה לנהג צעיר או חדש תהיה יותר גבוה מאשר לנהג וותיק . תוספת המחיר לנהג צעיר יכולה להגיע לאלפי שקלים. אנו ממליצים בשל ההבדל שקיים בין חברות הביטוח השונות בנוגע להחלטה עד איזה גיל נחשבים נהגים צעירים, חשוב לערוך השוואת מחירי ביטוח חובה לרכב בטרם תרכשו ביטוח .

 צרכנים חכמים בודקים, משווים וחוסכים!

נהג חדש, צעיר או וותיק  בצעו השוואת מחירי ביטוח חובה לרכב קבלו מחיר וכיסוי הטוב ביותר. והעיקר סעו בזהירות בראש שקט עם תעודת ביטוח חובה לרכב.


האם אתה מחפש השוואות ביטוח חובה לרכב? האם אתה מבין כמה כסף אתה מבזבז כאשר אתה לא משווה?בואו לבקר אותנו וקבל 4 הצעות לביטוח חובה לרכב בדקות בודדות...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב