דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על ביטוח מקיף לרכב 

מאת    [ 10/10/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2682 פעמים ]

פוליסה של ביטוח מקיף לרכב היא פוליסה לא פחות פופולארית מאשר פוליסת ביטוח החובה -  שאותה כידוע כל אזרח במדינה שמחזיק ברכב חייב לרכוש. ביטוח מקיף לרכב בעצם מכסה כל נזק אפשרי שיכול להיגרם לכל חפץ דומם באשר הוא, שהיה מעורב בתאונת דרכים - הרכב שלכם, רכבים אחרים, חנויות, שלטים, גדרות - את הכל יכסה לכם הביטוח המקיף. בואו ניכנס קצת לתוך האותיות הקטנות, על מנת להבין איך בעצם רוכשים ביטוח מקיף לרכב שלכם. 

 

תשלום על פי גובה הכיסוי

באופן עקרוני, מכיוון שפוליסה של ביטוח מקיף לרכב היא לא פוליסת חובה, לחברות הביטוח יש הרבה יותר יד חופשית בקביעת העקרונות שלה. לכן אפשר למצוא היום פוליסות שונות של ביטוח מקיף לרכב, שמשתנות על פי מידת הכיסוי שבעל הרכב מעוניין לקבל.

העיקרון הוא פשוט מאד - ככל שתשלמו פרמיה גבוהה יותר לחברת הביטוח, כך תקבלו ביטוח גבוה יותר בתנאים מקלים. לצורך העניין, אפשר אף לקבל כיסוי כמעט מלא, שבו ההשתתפות העצמית כמעט ולא תורגש. רוב האנשים בוחרים לרכוש פוליסות מקיפות מאד של ביטוח מקיף לרכב שלהם, משום שיתכנו טיפולים שיעלו כמה עשרות אלפי שקלים. התוספת לפוליסת הביטוח, לעומת זאת, עומדת על עוד כמה עשרות שקלים בחודש - כך שבסופו של דבר ברור מהו המהלך הנבון יותר שכדאי לבצע.

מכיוון שביטוח מקיף הוא לא ביטוח חובה, והוא בא לכסות באופן עקרוני טיפולים יקרים יותר ומגוון רחב מאד של מצבים (גרירה, תיקונים במוסך, פיצוי לצד ג'), באופן טבעי הפוליסה שלו היא כמובן יותר יקרה מזו של ביטוח חובה. אף על פי כן, חברות הביטוח השונות מציעות תכניות משתלמות מאד לנהגים, על מנת לעודד אותם לרכוש פוליסה זו.

באופן עקרוני (והדבר נכון בכלל לעולם של ביטוח רכב), המחיר עבור ביטוח מקיף לרכב ילך וירד, ככל שתוכיחו נהיגה זהירה יותר לאורך שנים, תצברו ניסיון ובעצם - לא תצטרכו להפעיל את הביטוח. היום חברות הביטוח מאד רוצות שנהגים זהירים וותיקים יבוטחו אצלן - ולכן הן מציעות לכם מסלולים משתלמים מאד, אם אתם מוכיחים שלא הגשתם תביעה לחברת הביטוח בטווח שנע בין 3 ל4 שנים.

כך למעשה, כולם יוצאים מרוויחים - חברת הביטוח מקבלת לקוח "בטוח", שהסיכוי שהוא יפעיל את הפוליסה הוא נמוך, ואילו אתם מקבלים פוליסת ביטוח מקיף לרכב שלכם במחיר משתלם במיוחד, שעדיין מבטיחה לכם כמובן כיסוי מלא במקרים רבים.

 

כיסויים נוספים מועילים מאד

חברות הביטוח יודעות לזהות לקוחות טובים ואיכותיים כמובן, ולכן הן מציעות מסלולים משתלמים מאד של ביטוח מקיף לרכב שלכם, עם שירותים מיוחדים מאד. אתם בהחלט יכולים לקבל פוליסות עם סעיפים מאד מעניינים. יש חברות שבמסגרת פוליסת ביטוח מקיף לרכב, יתנו לכם כיסוי עבור נותני שירות מסוימים שלעתים נוהגים ברכב שלכם (מוסכניקים, נותני שירות במלונות וכיו"ב). כמו כן, יש חברות ביטוח שמעניקות כיסוי משפטי במקרה של תביעה פלילית למי שרכש אצלן ביטוח מקיף לרכב שלו. כמובן שאין מה לדבר על שירותי גרירה, שבוודאי תוכלו לקבל בכל יום ובכל שעה.

 

 

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב