דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנית עסקית לעסקי תיירות 

מאת    [ 09/10/2011 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 6076 פעמים ]

אחד מהתחומים המרוויחים והפופולאריים ביותר כיום שלא מעט יזמים ואנשי עסקים מתעניינים בהם, זוהי בנייה והקמה של משרד נסיעות או כל עסק כזה או אחר בענף התיירות, הכנת תוכנית עסקית מפורטת בטרם בניית העסק היא דבר הכרחי וחשוב בשביל ללמוד ולדעת את אבני הדרך והצעדים ההכרחיים להצלחה ומינוף נכון.

התיירות והאינטרנט

התיירות בארץ ובעולם נחשב כיום לאחד מהתחומים שמגלגלים הכי הרבה כסף, אך יחד עם זאת סובלים מרווחיות נמוכה במיוחד אף על פי שמדובר במחזורי מכירות חודשיים שנעמדים על מיליוני דולרים.

אחד ההוכחות על כך שענף התיירות הינו אחד מהענפים הפופולאריים בעולם, הינה רשת האינטרנט שתפסה תאוצה בשנים האחרונות וכיום הביאה את ענף התיירות להיות הענף השלישי בגודלו באינטרנט אחרי "סקס" ו "הימורים".

מרבית מעסקי התיירות בארץ ובעולם מבססים את ערוץ השיווק המרכזי שלהם ברשת האינטרנט וזאת כפי שהזכרנו בגלל הפופולאריות הגדולה ובגלל הביקוש הרב לראות, לדעת ולרכוש את המוצרים דרך הרשת.

בין העסקים השונים אשר כיום מושתתים על מערכות אינטרנט משוכללות ניתן למצוא, עסקים כגון: משרדי נסיעות, רשתות בתי מלון בארץ, חברות השכרת רכב, חברות המנפיקות פוליסות ביטוח נסיעות, ושירותי תיירות אחרים.

סעיפים הכרחיים בתוכנית העסקית

אז כפי שכבר הבנו בניית עסק בענף התיירות דורש לא מעט אחריות, השקעה כספית וחשיבה מקדימה בשביל הצלחת העסק.

ישנם מספר סעיפים הכרחיים שיש לשים אליהם לב בטרם מחליטים להגיע לחברה המתמחה בכתיבה תוכנית עסקית, כגון:


    • השקעה ראשונית - כל עסק דורש השקעה ראשונית וכך גם בעסק תיירותי, השקעה ראשונית הינה על התחייבות לספקים, ציוד לוגיסטיקה כמו מחשבים, ציוד משרדי, שכירות המקום וכדומה.
    • ערבות בנקאית ל IATA - אחת מההוצאות הגדולות ביותר שיש זה הערבות הבנקאית הגבוהה יחסית שיש להפקיד לגוף ששמו IATA , שרק דרכו יכול סוכן הנסיעות או כל ספק תיירות כזה או אחר לרכוש בעבור לקוחותיו טיסות בסכומים גבוהים במיוחד, ללא ערבות בנקאית לגוף זה אין אפשרות להתחיל ולהפעיל את משרד הנסיעות.
    • אתר אינטרנט - ערוץ השיווק המרכזי של כל חברת תיירות מתחיל ומסתיים באתר אינטרנט מפותח ומשוכלל, כאשר כיום עלות הקמת משרד נסיעות המוכר את מוצרי ושירותי ברשת הוא לא זול וצריך לכלול את הפרמטרים הבאים, והם: בנייה והקמת אתר, בניית מנועי חיפוש המתממשקות אל מול חברות התעופה ובתי המלון ברחבי העולם, קידום ושיווק האתר במנועי חיפוש על ידי חברה מקצועית, מנהל אתר במשרה מלאה אשר יתפעל ויעדכן את האתר מדי יום.
    • תוכנית השיווק - פרט לערוץ השיווק באינטרנט ישנם מגוון ערוצי שיווק בהם יכול להיעזר סוכן הנסיעות בשביל למשוך לקוחות חדשים, כגון: רדיו, פרסומות בטלוויזיה, פרסום בעיתון ובמגזינים, פרסום באתרי אינטרנט העוסקים בנישה וכדומה, תוכנית השיווק של העסק הינו פרט הכרחי שחייבים להכין בטרם יוצאים לדרך.
    • חתימת חוזים אל מול ספקים - במידה והינך סוכן נסיעות המקים משרד נסיעות חדש יש צורך בטרם מתחילים בעבודה השוטפת לחתום חוזים אל מול ספקי התיירות השונים, כאשר ספק בענף התיירות יכול להיות מבחינתך חברת תעופה, רשת מלונות בארץ ובעולם, סיטונאי תיירות וכדומה.

לסיכום: הקמת משרד נסיעות או כל עסק בתחום התיירות מורכב מהוצאה כספית גבוהה במיוחד שיש לכלות אותה בתוכנית העסקית, בטרם מחליטים לפתוח את דלתות העסק, היעזרות בגוף המתמחה בהכנת תוכנית עסקית בענף התיירות יכול להיות מצוין ויעיל על מנת להגיע ליעדים אותם הצבת לך בתחילת הדרך.

היכנסו לאתר שלנו טרוול אינפו - הכל על חופשות וטיולים בחו"ל...וגם בארץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב