דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלגזה חשמלית 

מאת    [ 09/10/2011 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2644 פעמים ]

מתי בפעם האחרונה שאלת את עצמך "מה עשיתי היום למען איכות הסביבה?". פעילות למען איכות הסביבה יכולה לבוא לידי ביטוי בצעדים הכי פשוטים, כמו שימוש בכלי אוכל מזכוכית במקום בכלים חד פעמיים או מחזור בקבוקי פלסטיק ומוצרי נייר. ואם אתם בעליו של מפעל או מחסן לוגיסטי, הצעד הטוב ביותר שתוכלו לעשות למען הסביבה הוא לעבור להשתמש במלגזה חשמלית.

מלגזה חשמלית – הפתרון הירוק

כשהומצאה המלגזה הראשונה שפעלה על דיזל, איש לא חשב על איכות הסביבה. כל מה שעמד לנגד עיניו של ממציא המלגזה היה הרצון להקל על מלאכה הפריקה, הטעינה והשינוע של סחורות ומוצרים, ולהפוך אותה לקלה ולמהירה יותר. ואכן, מלגזת הדיזל הצליחה להשיג מטרה זו. רק שנים רבות מאוחר יותר, כשהתפתחה המודעות הסביבתית, אנשים החלו להכיר בחסרונותיה של מלגזת הדיזל ובנזקים שהיא גורמת לאיכות הסביבה.

על רקע הכרה זו פותחה המלגזה חשמלית. המלגזה החשמלית הומצאה במטרה לספק מענה גם לצורכי השינוע של מחסנים ומפעלים ובו בזמן גם לא לפגוע באיכות הסביבה. ואכן, כשבוחנים את תכונותיה של המלגזה החשמלית אל מול חסרונותיה של מלגזת הדיזל, ניכר בבירור כי המלגזה החשמלית היא הפתרון הירוק לכל מפעל או מחסן.

מלגזה חשמלית – יש חשמל באוויר

המלגזה החשמלית הצליחה להתגבר על החסרונות המשמעותיים של מלגזת הדיזל ולהפוך את סביבת העבודה לנעימה ו"ירוקה" יותר:

*בניגוד למלגזת הדיזל, מלגזה חשמלית אינה זקוקה לדלק. ומכיוון שהיא פועלת על מצבר ולא על מנוע דיזל, היא גם לא פולטת גזי פליטה אשר מזהמים את האוויר ומעכירים אותו. בכך, המלגזה החשמלית לא רק שהופכת את סביבת העבודה לנעימה יותר ומונעת קשיי וליקויי נשימה, היא גם מפחיתה באופן משמעותי את זיהום האוויר.

*מכיוון שלמלגזה חשמלית אין מנוע דיזל, עבודתה היא גם שקטה יותר. המצבר של המלגזה החשמלית אינו מפיק רעש חזק כמו מנוע מלגזת הדיזל, ולכן הוא מאפשר לעובדים ליהנות מסביבת עבודה שקטה יותר, שאינה פוגעת בשמיעתם. מאפיין זה חשוב במיוחד עבור מי שעובד במחסנים סגורים שבהם יש תהודה וכל רעש מועצם פי כמה.

*מלגזה חשמלית אינה זקוקה לדלק, שכן היא נטענת בחשמל ועובדת באמצעות גז. לפיכך, ככל שגדל השימוש במלגזות חשמליות, כך קטן הביקוש לדלק ולנפט, שתהליך הפקתם מזהם רבות את הסביבה. כפועל יוצא, המלגזה החשמלית תורמת באופן ישיר לצמצום זיהום הסביבה כתוצאה מקידוחי נפט והפקת דלק.

מלגזה חשמלית – האדם שבמלגזה ינצח

לסיכום, זיהום סביבתי וסביבת עבודה רועשת ומזוהמת הם אינם גזירה משמים. אם גם אתם מעוניינים ליהנות מסביבת עבודה נעימה יותר, נקייה יותר ושקטה יותר, עברו לשימוש במלגזה חשמלית וזנחו את מלגזת הדיזל המיושנת. זכרו שאיכות הסביבה היא האחריות של כולנו, והפתרון נמצא בידיים שלנו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב