דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזל שיש הראל ביטוח נסיעות לחול 

מאת    [ 09/10/2011 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2621 פעמים ]

אנחנו חיים בעידן הכפר הגלובאלי. אין כמעט אדם בעולם שלא נסע, מתכנן לנסוע או שייסע בעתיד הלא רחוק לחו"ל /אי אפשר להתעלם מזה. העולם נהיה קטן יותר ומה שפעם היה פריוילגיה בלתי אפשרית שרק עשירים יכולים להרשות לעצמם הוא בגדר דבר פשוט שכמעט כולם יכולים להנות ממנו. כמו כל דבר אחר בחיים, כדאי להצטייד בביטוח מתאים גם לנסיעות. הראל חול הוא ביטוח מעולה המציע פתרון טוב למי שנוסעים לטיול ורוצים לשמור על ראש שקט ושקט נפשי, שגם במקרי הקיצון, יהיה להם מענה.

ביטוח הראל חול הוא פתרון מעולה מהרבה מאוד בחינות

כשאנחנו נוסעים לחו"ל אנחנו לא נמצאים בסביבה שאנחנו מכירים ומתמצאים בה. אילו לא די בזה, הרי שהרבה מהשירותים שאנחנו מקבלים בארץ, אנחנו לא יכולים לקבל באותה צורה בחוץ לארץ. כך למשל ביטוח הבריאות. כשאנחנו חולים בארץ אנחנו פשוט נגשים אל קופת החולים שאנחנו חברים בה, ואנחנו יודעים שאנחנו נקבל שירות בסופו של דבר ונוכל לפגוש רופא. אנחנו אפילו יודעים היכן אפשר לקנות את התרופות, ורובן מסובסדות על ידי קופת החולים כך שהן אינן עולות יותר מדי כסף. אולם, כל אלה אינם ניתנים לנו מחוץ למדינה, ויתרה מכך, כל אלה כלל אינם מכסים אותנו מפני פגיעות ומחלות שאנחנו עלולים להיפגע מהן מחוץ למדינה. כך למשל, יכול להיות שמי מאיתנו שייסע לטיול, עלול למצוא את עצמו בלי כל כיסוי רפואי למחלה שנגרמה שם.

מסיבות אלה וכמובן גם עבור השקט הנפשי כדאי תמיד להצטייד בביטוח נסיעות לחו"ל. הראל חול הוא בדיוק סוג הביטוח הזה אשר יכול לתת לנו את כל הכיסוי שאנחנו נזדקק לו בעת הנסיעה וגם ייתן לנו את השקט הנפשי שיאפשר לנו להנות מהנסיעה. יתרון נוסף של הראל חול הוא בכך, שהוא ניתן על ידי חברה שזה עיסוקה. לא חברת ביטוח אשר במקרה הטוב מציעה שירותים של חברות אחרות, אלא כאן מדובר בביטוח המוצע על ידי קופת החולים עצמה, שיש לה את הכלים והידע להתמודד עם מצבים רפואיים שונים, וגם מקרים אשר הניסיון מלמד שיכולים לקרות בחו"ל.

כך למשל ביטוח הראל חול כולל שירות של שיחות ועידה עם רופאים ועם אנשים הדוברים את השפה בארצות רבות אשר ישראלים נוהגים לנסוע אליהi, כך שתוכלו לתקשר בקלות רבה יותר עם הרופאים שלכם שם, ולקבל מידע אמיתי ואמין מהרופאים שלכם ממש מקופת החולים. ביטוח הראל חול מציע לכם את כל היתרונות של הראל גם בעת הנסיעה. נוסף על שיחות הועידה, למשל, תוכלו לקבל המשך טיפול במקרה של תאונה בחוץ לארץ ועוד.

ישנם שלושה מסלולים עיקריים לביטוח הראל חול המוצעים על ידי קופת החולים:


    • ביטוח נסיעות הראל חול במסלול ה"רגיל", אשר מאפשר לכם כיסוי של עלויות אשפוז עד למכסה בסיסית של 500,000$ (חצי מליון דולר!) נוסף על הוצאות רפואיות מחוץ לאשפוז במשך כל הזמן הנסיעה.
    • המסלול המורחב כולל כיסוי בסיסי דומה, אולם יש בו גם תוספת של 200,000$ במקרים של החמרה במצב רפואי קיים, וכן ישנם כיסויים מיוחדים המיועדים לנשים בהריון וכו'.
    • בנוסף קיים מסלול למי שמתכננים לעסוק בפעילות אתגרית, הכולל תקרת כיסוי גבוהה יותר – עד 850,000$. כמובן שבמקרה זה כדאי לבדוק אילו פעילויות הפוליסה מכסה, כדי להיות בטוחים שזה עונה על הצרכים שלכם.

אם אתם עומדים לפני נסיעה, ברור שאתם צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל. הביטוח של הראל חול הוא פתרון אמין, המציע לכם גם כיסוי רחב. הראל חול הוא  ביטוח הנסיעות שלכם.

שלום, שמי אבנר כהן. עובר בתחום הביטוח ומעצב ארונות הזזה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב