דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים מכללה ללימודי שוק ההון 

מאת    [ 08/10/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2105 פעמים ]

איך יודעים מהי מכללה טובה ללימודי שוק ההון? האם כל המכללות ללימודי שוק ההון מתאימות עבור כל אחד מאיתנו או שישנם המתאימים לנו ולדרישותינו יותר וכאלו שפחות עונות לצרכינו? להלן מספר פרטמרים חשובים ונחוצים לכל אחד לבחירת מכללה ללימודי שוק ההון רגע לפני כניסתכם לעולם ההשקעות.

מה אתם רוצים ללמוד?

במכללות ללימודי שוק ההון נוכל למצוא קורסים רבים שעוסקים במגוון אפיקי השקעה כגון: מניות, אג"ח, מט"ח ועוד המון נושאים השייכים לשוק ההון. הבחירה שלכם תהיה קשה, ולכן עדיף לבדוק ולבצע סקר שוק רחב ומקיף בנושא לפני שאתם בוחרים בוחרים כדי שלא תצטערו אחר כך. תשאלו את עצמכם : מהי רמת הידע שלכם בשוק ההון? אם אתם חסרי ידע וניסיון בתחום מומלץ לקחת קורס מבוא לשוק ההון המקיף את כל נושאי היסוד של שוק ההון שיתן לכם את הידע הבסיסי לניהול תיק השקעות בצורה עצמאית בתחום ההשקעות . הקורס כולל מגוון אפיקים כמו מניות, אג"ח, מט"ח סחורות, אופציות ועוד. במידה ויש לכם ידע כללי בתחום מומלץ לקחת קורסים כמו קורס ניתוח טכני, קורס אופציות מעו"ף ועוד.

מהו התוכן הנלמד בקורס?

לאחר שבחרתם את הקורס המתאים לכם, חשוב שתבדקו מה מכיל הקורס (הסילבוס). תוכלו לבדוק כמה שעות מוקדשות לכל נושא ולפיכך תוכלו לדעת על מה המכללה נותנת דגש. חשוב שהקורס מבלבד הצד העיוני יתן דגש גם על הצד הפרקטי. בדקו כמה זמן המכללה מקדישה כדי לחנוך אתכם במסחר עצמאי על חשבון נסיונות (דמו), כך שתוכלו לתרגל את המחסר בשוק ההון ולצבור ניסיון.

מיהם המרצים המלמדים בקורס?

עוד דבר נוסף וחשוב שכדאי לכם לבדוק  לפני הינו - המרצים בקורס. חשוב שתכירו מי המרצים המלמדים בקורס שבו אתם משתתפים. תוכלו לשוחח עם המרצים בסנדת היכרות שעורכות המכללות ללימודי שוק ההון – סנדא שמלווה בהסבר על הקורס, על המרצה (שקרוב לוודאי שהוא גם יעביר אותה) ועל המכללה. כמו כן תוכלו גם לדבר עם תלמידים לשעבר של המרצה, ולקבל חוות דעת אובייקטיבית על המרצה ועל המכללה. בדר"כ למרצי המכללה ישנו תיק השקעות המנוהל על ידו וכמו כן הם עוסקים או עסקו בייעוץ השקעות בבתי ההשקעות או בבנקים.

מהם הכלים הניתנים בקורס ע"י המכללה ללימודי שוק ההון

חשוב לדעת מהם הכלים המקצועיים שמעניקים לכם המכללות – כתלמידיה. האם חומרי הלמידה שניתנים כוללים את העלות של הקורס או שצריך לשלם עליהם בנפרד? האם המכללה ללימודי שוק ההון מספקת תוכנת מסחר המשמשת לתרגול מעשי? האם למכללה יש אתר אינטרנטי שבו תוכלו לתרגל על החשבון הדמו שהוקצה לכם?

ולסיום, בדיקות אחרונות

שעות לימוד הקורס - בדקו כמה שעות מוקדש לקורס שבו בחרתם, מומלץ לקחת קורס של מפגש אחד או שניים בשבוע כדי שתוכלו להקדיש יותר זמן לתרגול.

כמות התלמידים בכיתה – מומלץ לבחור בקורס המיועד לקבוצות קטנות על מנת שתוכלו להכיר את המרצה ולקבל ליווי אישי וצמוד יותר מאשר בכיתה של 25-30 תלמידים.

דרכי הגעה למכללה – חשוב שתבחרו במכללה הקרובה לביתכם, וישהיה לכם נוח להגיע ולחזור ממנו. בדקו את דרכי ההגעה בתחבורה ציבורית ולבעלי הרכב מומלץלבדוק האם ישנה חנייה בחינם שקרובה למכללה.

בהצלחה.

פורטל אינווסט המאגד את מיטב בתי ההשקעות והמכללות ללימודי שוק ההון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב