דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסחר בדומיינים ואתרים- מאמר ב' או איך מעלים ערך של אתר 

מאת    [ 08/10/2011 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2438 פעמים ]

כפי שהסברנו במאמר א', המסחר בדומיינים או באתרי אינטרנט אינו שונה בהרבה  ממסחר במכוניות או בנדל"ן, רק שהמסחר באתרי אינטרנט מתבצע בעולם הווירטואלי של האינטרנט. לכן הרעיון העיקרי שכל מי שרוצה להרוויח כסף בפיתוח ומסחר דומיינים חייב להבין הוא שכמו שסוחר נדל"ן טוב קונה נכס במחיר נמוך ואז מעלה את ערכו בשיטות שונות ומוכר אותו במחיר יקר יותר, כך גם סוחר באתרים/דומיינים (ההבדל הגדול הוא שלהחזיק אתר ולטייב אותו לא דורש עלויות רבות כל כך כמו נדל"ן).

אז איך לוקחים אתר שמחירו נמוך ומעלים את ערכו? או איך הופכים אתר לשווה יותר כסף? התשובה המרכזית לכך היא במילה אחת: "תנועה" או בפירוט נרחב יותר - הבאת תנועה לאתר שלך. היום בעידן המידע, בו מידע רב מסתובב ברשת, יש חשיבות רבה לאתרים שמסוגלים להביא אליהם תנועה של אנשים המחפשים את המידע הספצפי. 

איך מביאים תנועה? יש שיטות רבות (חלקן גם לא חוקיות, או כוללות כל מיני טכניקות פסולות המבוססות על תוכנות או תרגלים מלוכלכים), אך אנו ממליצים על השיטה הבדוקה ביותר שמנצחת לאורך זמן – מתן ערך אמיתי לאנשים. תנו להם מידע או שירות שהם זקוקים לו בצורה הנוחה ביותר, הנגישה ביותר, המתומצתת ביותר, האישית ביותר והגמישה ביותר. ככל שתצליחו לעשות כן, כך יותר גולשים יבואו דווקא לאתר שלכם.

השיטה לכך היא פשוטה, תחשבו מה אתם יכולים להעניק למשתמשי הרשת (איזה מידע ייחודי או שירות) הגישו אותו בצורה הכוללת אך המתומצתת ביותר תוך שימוש במגוון שיטות העברת מסרים (כתיבה, צליל, תמונה, משחק) ולאחר מכן חשבו איפה קהל היעד שלכם נמצא ברשת (פייסבוק?, גוגל?, אתרי מאמרים?) ובאזורים אילו העניקו חלק מהמידע הרב הקיים אצלכם, או המחשה של השירות או המוצר שתם מעניקים ללקוחות שלכם באתר. כדי לשפר עוד יותר את ההגעה של המבקרים לאתר שלכם אתם יכולים ליצור רשימת תפוצה, לפרסם את האתר בגוגל או באתרים הקורבים לאתר שלכם ודומה. הרעין הוא פשוט: ככל שיותר אנשים יבואו לאתר שלכם, ככל שאותם משתמשים יישארו באתר יותר זמן, ככל שיותר מבקרים ישתפו את חבריהם במידע הקיים באתר/בשירות שאתם מעניקים, כך הערך שלו יעלה.

כן אנו יודעים מה שכתבנו עד עכשיו שווה ערך לטיפ של אלופים ממבצע סבתא (לרוץ מהר ואז להגביר), אבל  הרעיון במאמר ליצור הבנה בסיסית של גורם מספר אחת לעליית ערכו של האתר שלכם. כדאי לעשות זאת טוב תצתרכו לקרוא וללמוד עוד הרבה חומר אם באתר שלנו (או בספר האלקטרוני אותו תוכלו לקבל מתנה באתר) ואם בהרבה אתרים אחרים ברשת העוסקים בנושא.   

מלבד תנועה ישנם עוד שיטות נוספות לעלות ערך של אתר או דומיין, יצירת הכנסות לאתר (אנשים ישלמו על אתר שמוכיח שהוא יכול להכניס כסף), בניית קישורים (הגברת כמות הקישורים הנכנסים לאתר ואיכותם) ושיפור הכתיבה של קוד האתר אך שוב ברוב המקרים הגורם המרכזי הוא כמות התנועה הנכנסת לאתר שלכם.

כדי לקבל תמונה רחבה יותר של נושא המסחר בדומיינים כנסו לאתר שלנו שם תוכלו לקבל ספר מתנה המיועד לבעלי אתרים שרוצים לדעת כיצד לעלות את הערך של האתר שלהם.עוד דבר שתוכלו לראות באתר שלנו הוא זירת מסחר בדומיינים ואתרים (זירת המסחר המובילה בישראל בתחום) וכך תוכלו לראות כיצד מוכרים וקונים מציגים את הערך של האתר שלהם. 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב