דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסעדות מומלצות באילת 

מאת    [ 07/10/2011 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 4101 פעמים ]

מבחר המסעדות שמציעה אילת הוא מכובד מאוד ומיוחד במינו. נראה כאילו לכל סגנון של אוכל ולכל טעם של אדם מסוים יש מענה בעיר הנופש המיוחדת הזו. רבים מחפשים מסעדות מומלצות באילת בכדי ליהנות מכל ביס ולהרגיש את האווירה המיוחדת ואת השירות המצוין.

כיום בילוי במסעדה הוא הרבה יותר מישיבה ליד השולחן ואכילה בלבד, אלא שמדובר במפגש חברתי או משפחתי שבו אנו מקדישים תשומת לב רבה לאיכות המנות ולרמת השירות. בחרנו עבורכם 3 מסעדות מומלצות באילת בכדי שתוכלו לפנק את עצמכם בבילוי מיוחד.

מסעדת סברסט

מעבר לעיצוב המודרני המרשים של מסעדת סברסט באילת ניתן ליהנות לא רק מהנוף המושלם של חופי הים האדום העוטפים אותה אלא גם מאוכל ישראלי אמיתי. יש סיבה מדוע מסעדה זו היא חלק מרשימה מוצלחת של מסעדות מומלצות באילת. השף מידד סטבינסקי עובד עם חומרי גלם טריים ואיכותיים מתוצרת ומתנובת הארץ שלנו והוא מרכיב מנות אישיות מדהימות על טהרת המטבח הישראלי.

תוך הדגשה של ישראל ככור היתוך מדהים נוגע שף מוכשר זה בכל מטבח של עדה מסוימת בכדי ליצור חוויה של טעמים מסוגננים ומוכרים גם יחד. מנות דגים טריים, פירות ים בסגנון ים תיכוני, וכבש בתיבול ישראלי, הן רק חלק מהיצירות הקולינאריות שמחכות לכם בתפריט של מסעדת סברסט. גם על המאפים והקינוחים המדהימים אחראי השף סטבינסקי ואת טביעת ידו מרגישים הסועדים בלחמים הביתיים ובקינוחים שטעמם לא נעלם מהפה זמן רב.


ג'ירף נודל בר


עוד אחת מאותן מסעדות מומלצות באילת שבאה להראות עד כמה לא שגרתיים יכולים הנודלס להיות. ג'ירף נודל בר הוא סניף אחד מתוך 7 שיש לרשת שמקורה בתל אביב. לרשת יש מוטו מיוחד שבו היא מעניקה עיצוב ותפריט שונים לכל סניף שלה בכדי שיתאים בצורה מושלמת לאזור או לעיר שבו הוא ממוקם. תושבי אילת וכמובן הנופשים הרבים המגיעים אליה מהעולם כולו מגלים את ג'ירף נודל בר ונהנים מהסניף ה"אותנטי" של העיר.


ג'ירף נודל בר היא מסעדה מיוחדת גם בזכות העובדה שבעליה לא מתעקשים על תפריט אסייתי לחלוטין. גם כאן הושקעה מחשבה רבה על שירות הלקוחות המגוונים הרבים שמגיעים למסעדה בכדי שיוכלו לאכול גם מנות נודל מדהימות אך גם מטעמים ממטבחים אחרים אם זה מה שבא להם. כך נוצר קלף מנצח של ג'ירף נודל בר שבזכותו נהנים הסועדים ממטבח הממזג אלמנטים מרתקים רבים ומספק את טעמו של כל סועד.

מסעדת פאסדור בשר ויין

תשכחו כל מה שחשבתם שאתם יודעים על בשר או על מנגל. מבלי לפגוע בכבודכם כ"מנגליסטים" מהדרג הבכיר ביותר, אחרי שתגיעו אל פאסדור מסעדת בשרים ויין תבינו מה זה בדיוק בשר וכיצד הוא מנגן לכם בפה זמירות שלא חשבתם שאוכל יכול לבצע. האווירה במסעדת פאסדור בשר ויין היא חלק מכך שגם היא אחת מאותן מסעדות מומלצות באילת המרתקת. עיצוב חם ונעים ושירות מקצועי ואישי של צוות המקום, מביא לבילוי שאיכותו הגבוהה מובטחת.

נתחי בשר טרי שמיושנים ע"י בעלי המקום, מגוון היינות שמותאמים לסוגי האורחים ולסוגי האוכל, הריהוט המיוחד, ועוד שלל נקודות קטנות וחשובות, הופכות את פאסדור מסעדת בשרים ויין למקום שחובה על כל חובב בשר אמיתי לבקר בו. כל נגיסה בבשר שעשוי במידה שביקשתם יחד עם כל לגימה מיין שהותאם לכם אישית, הן חוויות קטנות שלא תרצו לשכוח. פאסדור מסעדת בשרים ויין היא בית ספר לבשר שכיף להגיע ו"ללמוד" בו.

vEilat.co.il - פורטל תיירות המציג מגוון רחב של אטרקציות באילת לפי נושאים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב