דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרצית לדעת על מדבקות לרכב קריסטל (בועה) 

מאת    [ 07/10/2011 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2976 פעמים ]

ממש כמו השכיר שמחפש עבודה, שולח קורות חיים ומקווה שיזמנו אותו לראיון עבודה - כך גם העצמאי מנסה להתקבל לעבודה בכל פעם מחדש, בכל יום ובכל דקה הוא מחפש בקדחתנות עוד אנשים שיסכימו להוציא את הארנק שלהם ולשלם על השירותים השונים שאותם הוא ייתן. השכיר שולח קורות חיים שירשימו את המעסיקים השונים, העצמאי שולח פרסומות בכל רגע נתון וקורא ללקוחות פוטנציאלים. במקרה שלנו, הפרסומות הן מדבקות לרכב בולטות מסוג קריסטל (מדבקות בועה).


הניואנס הקטן שעושה את כל ההבדל

קחו לדוגמא סמלים של רכבים. טויוטה, מאזדה, הונדה ועוד - לרוב המכוניות המשפחתיות הקלאסיות, יש סמל רגיל המוטבע על פח הרכב, מסמל את שם החברה ומעמיד את כולן באותו סטאטוס. לעומתן, חברות מובחרות שרוצות להראות גם כמה הן יוקרתיות, גורמות לסמלים שלהם לצאת מתוך המכונית החוצה ובצורה תלת ממדית, בדיוק כמו מדבקות לרכב מסוג קריסטל.

על מה אנחנו מדברים? בבקשה: מרצדס, יגואר, בנטלי ומייבאך זו רק רשימה קטנה מתוך רכבי אולטרה-פאר שמשתמשות בטכניקה הזו בשביל להראות כמה הן יוקרתיות. כך לגבי הסמלים של הרכבים וכך גם לגבי מדבקות לרכב.

 

הרושם הראשון והרושם האחרון

מדבקות לרכב, ובייחוד מדבקות לרכב מסוג קריסטל, הן החידוש האחרון בתחום המיתוג והפרסום על גבי מכוניות. סביר להניח שלא רק אתם יודעים את זה, אלא גם המתחרים. מדבקות לרכב תלת מימדיות צצות ומבליחות, בעיקר בקרב עסקים וארגונים גדולים. אלא שהיום נכנסים לתמונה גם העסקים הקטנים, בזכות תחרות בריאה בשוק ופתרונות משתלמים יותר ויותר.

חיפוש קצר אחר שחקנים שונים בשוק ילמד אתכם כי יש פתרונות חלופיים למחירים הגבוהים וגם בארץ יש מי שמספק מדבקות לרכב מסוג קריסטל במחירים הדומים מאוד למחירם של המדבקות הרגילות.

עכשיו השאלה הנשאלת היא לא מי צועק חזק יותר, אלא מי הוא המתוחכם יותר. מי שחפץ במוצר יוקרתי יותר יכול להזמין מדבקות לרכב קריסטל בחיתוך צורני – כלומר בהטבעה המאפשרת הדבקה צורנית של הלוגו על גבי הרכב, ללא שוליים וללא מסגרת.

 

ממה זה עשוי? איך זה יוצא החוצה?

בקצרה, ובלי להלאות אתכם בפרטים מיותרים, מדבקות לרכב רגילות מיוצרות מדבק ספציפי שנדבק על מכוניות שונות או על כל דבר אחר, כשבצד השני ניתן להדפיס מה שרוצים על חומר פלסטי כלשהו. מדבקות לרכב מסוג קריסטל מיוצרות בתחילה באותה צורה, אבל לאחר מכן יוצקים מעליהן גם שכבת פלסטיק שקופה ומבליטים את הלוגו באמצעות ציפוי קריסטלי מיוחד.

זאת הסיבה שבגללה מדבקות לרכב מסוג מיוחד כמו זה נראות מעולה אבל בעצם לא עולות כל כך הרבה כמו שניתן לתאר.

 

זה רק נראה יקר

בדיוק כמו שזה לא כל כך יקר לייצר סמלים שיצאו מתוך הרכבים אלא רק מקנה את התחושה - ההבדל בין מדבקות רגילות ושטוחות לבין מדבקות לרכב מסוג קריסטל יכול להיות מזערי ביותר (תלוי ביצרן ובמשווק) ונותן אפקט גדול לצורה שבה הלקוחות שלכם יתפסו אתכם, כאשר אתם או העובדים שלכם תסתובבו ברחבי העיר או הארץ.

לסיכומו של דבר נאמר, כי לא משנה כמה מקצוענים או אמינים תהיו, מיתוג בולט לעין יעשה לכם את החיים קלים יותר. אז תחשבו בולט, כן...?

http://srs-hybrid.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב