דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודים באיטליה 

מאת    [ 06/10/2011 ]

מילים במאמר: 333   [ נצפה 2718 פעמים ]

ישראלים רבים בוחרים כיום ללמוד את מקצוע החלומות שלהם דווקא בחו"ל. לימודים בחו"ל מציעים במקרים רבים מוסדות לימוד איכותיים ויוקרתיים, אך מעבר לכך מדובר על חוויית חיים עשירה ומשמעותית מאוד התורמת רבות להשקפת עולמם של הבוגרים ומשפיעה על עבודתם בתחום לימודיהם. איטליה היא יעד מועדף במיוחד על סטודנטים ישראלים, ומבחינת לימודי עיצוב פנים או לימודי עיצוב אופנה בחול ? אין מקום טוב יותר מארץ הסטייל והאופנתיות, איטליה!

 

מדינה שחיה עיצוב

 

קורס עיצוב פנים או לימודי עיצוב פנים בחול כמו גם לימודי עיצוב אופנה בחול ובמיוחד באיטליה מציעים לסטודנטים ישראלים הזדמנות שפשוט אי אפשר להשיג בישראל, אמנם בישראל מוסדות לימוד איכותיים ומגוונים מאוד בתחומים אלו, אך אי אפשר להתחרות בהיסטוריה הארוכה של איטליה בכל הנוגע לעיצוב ולתרבות בכלל. זו מדינה שהסטייל הוא חלק בלתי נפרד ממנה, מדינה שהנפיקה כמה מהמעצבים החשובים בעולם במגוון תחומים.

 

לימודים באיטליה של תחומי עיצוב שונים מציעים הרבה מעבר למוסדות לימוד אקדמיים מובילים, עצם החיים בערים העשירות הללו מבחינה תרבותית וויזואלית היא משהו אשר מספק פיתוח גישה אמנותית ועיצובית, הבנה של אסטטיקה והיכרות עם מגמות בינלאומיות חוצות תרבויות. אמרת איטליה ? אמרת עיצוב ואופנה ? לכן אם כבר לימודי עיצוב אופנה בחול אז הליכה היישר למקור היא הפיתרון האידיאלי והמעשיר ביותר.

 

מהות תהליך לימודים באיטליה

 

באיטליה מוסדות לימוד רבים המציעים קורס עיצוב פנים ותכניות לימוד מלאות של לימודי עיצוב פנים או עיצוב אופנה, חלק מהמוסדות מוכרים ברמה בינלאומית והם יוקרתיים במיוחד ואחרים פחות מוכרים אך בכל זאת מציעים רמה גבוהה מאוד ונגיעה במגוון תחומי עיצוב עם מרצים מקצועיים ובסביבה מדהימה. בגלל הפופולאריות של לימודים באיטליה (רפואה, עיצוב, אדריכלות ועוד), מוסדות רבים של לימודי עיצוב אופנה בחול וגם לימודי עיצוב פנים מציעים תכניות לימוד באנגלית או קורס עיצוב פנים באנגלית ? כך שלא תמיד יש חובה ללמוד איטלקית וללמוד בשפה חדשה.

 

על מנת להתקבל למסלול קורס עיצוב פנים ומסלול לימודים באיטליה יש להצטייד בדרכון אירופאי או בוויזת סטודנט לבעלי דרכון ישראלי בלבד. החיים מרתקים, חלק מהמוסדות מציעים שכר לימוד מסובסד ובאחרים הוא עשוי להיות בגובה של אלפי יורו לשנה. המחייה לא זולה אך לא יקרה מהותית לעומת ישראל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב