דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בהייטק בסיוע Job Hunting באינטרנט 

מאת    [ 06/10/2011 ]

מילים במאמר: 575   [ נצפה 2814 פעמים ]

האם יש לכם בעיות באיתור עבודה בהייטק? האם בצעתם חיפוש משרות באינטרנט וכשלתם? האם אתם חשיםשהגיע הזמן לעשות דביר למצוא עבודה בהייטק? אם התשובה  לשאלות אלו היא "כן" כנראה תרצו לקבל עצות טובות במציאת העבודה. שמעתם על Head Hunting? במציאת עבודה בתחום ההייטק מקובל  להשתמש בעקרונות ה- Head Hunting.

הנה סט של המלצות ופעולות שמומלץ לבצע בעת חיפוש עבודה בהייטק:

Job Hunting ברשתות החברתיות
יותר מחמישים אחוזים מהמשרות בחברות הייטק נתפסות על ידי עובדים בעלי קשרים אישיים בחברה  שבא מצאו את עבודתם. פעלו ברשתות החברתיות בשביל למצוא עבודה בהייטק והעמיקו את הקשרים שלכם  עם עובדים בחברות שעשויות להציע לכן עבודה. רשתות חברתיות כמו Twitter, LinkedIn ופייסבוק הן רשתות שניתן לבצע "צייד" למשרות עבודה בהייטק כפיש עוסקים  Head Hunters .רצוי גם לעקוב אחר עובדים  בחברות שעשויים להיות בעלי מידע פנימי על תפקדים משמתפנים בחברתם. רשתות חברתיות הוא מקור עם מידע עשיר על חברות ומשרות עבודה שמתפנות.

מנועי החיפוש לצורך מציאת עבודה בהייטק ו-Job Hunting
יעילות יכולה להיות גורם מכריע במציאת עבודה, ולכן כדיא לתעל את חיפוש העבודה ולהשתמש במנועי החיפוש שכן הם מכילים מידע רב על חברות המחפשות עובדים שלא בדרך המקובלת שהיא באמצעות חברות השמה ואתר דרושים. נסו באמצעו גוגל לאתר משרות שעדיין לא מפורסמות באמצעת כליי גוגל שנקרא Google Alert. כלי זה הוא אחד הכלים המדהימים ביותר בלמצוא כל אינפורמציה ספציפית באינטרנט. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר ב-Google Alert את הטקסט שאתם מחפשים כמו "דרוש מתכנת PHP", והתראה על כך תשלח אליכם למייל, וזאת באם יש לכם חשבון gmail.

איזה מידע יש לכם על החברה שתראיין אתכם?
בטרם רעיון העבודה רצוי לאתר כל פיסת אינפורמציע על החברה שבה תתראיינו. יש לדעת את שמות האנשים בעמדות המפתח באותה החברה. נסו להוציא את שם המראיינ/ת מהמזכירה שמתאמת לכם את ראיון העבודה . באופן זה תוכלו לחפש מידע על המראיינ/ת באינטרנט ולמצוא דברים משותפים שיש לשניכם, לדוגמא, שניכם אוהבי בעלי חיים - דבר שניתן לגלות בקלות על בפייסבוק  לדוגמא. עם אינפורמציה כזו  ראיון העבודה יתנהל באוירה טובה יותר. בדקו מה הם יעדי החברה, השקפת עולמה, סדר גודל הרווחים שלהם וזאת במטרה להגיע עם כמה שיותר אינפורמציה על החברה. באפשרותכם ליצור יתרון על פני מועדמדים אחרים לאותה  המשרה , וכן עשויים בחברה להעריך את הידע והעבודה המקודמת שעשיתם. 

ביצוע מעקב ברשתול החברתיות 
החברה  שאתם מתראיינים בה - האם היא פעילה ברשתות החברתיות?  עשו מעקב אחריה בפייסבוק, לינקדאין וטוויטר. ישנם  מקרים בהם החברה תפרסם אינפורמציה בעל ערך רב ברשתות החברתיות  למשרות רלוונטיות, ארועים חשובים בחברה, רכישות ומיזוגים עם חברות אחרות ועוד. האינפורמציה שתצברו עשוייה לשמש אתכם מאד.

רילוקיישן זו לא מילה גסה
במקרים רבים המילה רילוקיישן מעוררת התנגדות מיידית. זו גישה שגויה שכן אם אין לכם מחוייבות קריטית בארץ, אל תשללו אפשרות זו. יש לקחת בחשבון שרבים מהמועמדים, בשל אילוציי היומיום יסרבו לרילוקיישן. ולכן לכם יהיה יתרון על אותם אלו בלהתקבל לעבודה.

עבודה זמנית גם לא מילה גסה
יתכן ואתם מחפשים עבודה במשרה מלאה ועבודה זמנית לא באה בחשבון. ביג מיסטטייק! בעבודה זמנית אתם עשויים להרחיב את הידע שלכם, להינות מסביבת עבודה מגוונת.  יתכן גם שהחברה תרצה אתכם למשרה מלאה בסיום תקופת העבודה. בעבודה זמנית תלמדו על טכנלוגיות חדשות, תעשו כסף, והיה לכם את כל הזמן שבעולם להמשיך לחפש במקביל עבודה שיהא במשרה מלאה.

חברת השמה עושה, בין היתר, פעולות אלו שציינתי בכדי למצוא לכם עבודה בהייטק. תהליך למידה הינו חלק אינטגרלי במציאת עבודה בהייטק, ויש ללמוד על החברה שאתם רוצים לעבוד בה. Job Hunting זה מקצוע לכל דבר, יחד עם זאת, אתם תוכלו לאמץ את הגישה במקצוע זה, ולא להמתין שידפקו לכם בדלת ויציעו לכם עבודה.

בהצלחה!

אמיר כהן
קידום אתרים Kadem O.T




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב