דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין גירושין ודיני משפחה 

מאת    [ 06/10/2011 ]

מילים במאמר: 344   [ נצפה 2304 פעמים ]

רצוי בטרם ההחלטה על גירושין לבחון את כל האלטרנטיבות. מומלץ לבחון סיכוי לשימור הנישואין באמצעות טיפול זוגי. במידה ואין סיכוי, וגמלה בליבכם ההחלטה להתגרש, הדרך המתאימה היא לבחון את דרך השלום ועריכת הסכם גירושין. עם זאת, חשוב להיות עם היד על הדופק לגבי האפשרות השניה והיא הגשת תביעות לבית משפט ו/או לבית הדין הרבני (בהתאם לצורך).

מומלץ שעורך דין שמטפל בתיק הגירושין שלכם יתמחה בתחום. הליך הגירושין אינו פשוט, והוא מלווה בטיפול בנושאים האישיים והרגישים ביותר. לכן, לא פחות חשוב ממקצועיות, הוא בחירת עורך דין שילווה אתכם תוך הבנה ושיתוף פעולה. על עורך הדין לנהל את התיק אסטרטגית ובמקצועיות, אך זאת תוך הקשבה ללקוח ולרצונותיו. כלקוחות – עליכם לדרוש תשובות. גם אם דעתכם אינה מקובלת על עורך הדין, עליו להסביר לכם את הסיבה לכך. 

התמחות בענייני משפחה משמעותה הבנת הערכאה האזרחית (בית משפט לענייני משפחה) והערכאה הדתית (בית הדין הרבני). לפיכך, עורך דין שבקיא בעריכת חוזים, אך אינו בקיא בתחום ענייני המשפחה, יכין לכם חוזה שערוך טוב, אך השאלה אם הוא עונה לצרכים שלכם. בתחום הנ"ל, יש סוגיות רגישות כגון: משמורת, הסדרי ראייה, יציאה לחו"ל, מזונות ילדים, מזונות אישה, אפוטרופסות, חלוקת רכוש, עסקים עצמאיים, הצמדה למדד ועוד... את הסכם הגירושין ראוי שיערוך עורך דין לגירושין.

מי העורך דין שיתאים לטיפול בתיק שלכם?

אל לכם לשכוח כי מדובר בהסדרת פירוק התא המשפחתי שלכם. זהו נושא מאוד רגיש שהטיפול בו צריך להיות יסודי. אין טוב מהמלצת חברים שכבר עברו את התהליך עם עורך דין בכדי לשמוע על הטיפול של אותו עורך דין. רבים מתביישים/נבוכים/מפחדים לשוחח ולשתף אחרים בבעיה הקשורה בגירושין והם מוצאים עניין בחיפוש האינטרנט. אין בכך רע. ניתן לקרוא מאמרים של עורכי דין ולבחון קביעת פגישה. הנכם חייבים להתרשם פנים מול פנים עם עורך דין בכדי לבחון את התאמתו לטיפול בתיק. זו גם הזדמנות מצוינת לעורך הדין לבחון אם תוכלו לעבוד במשותף, לאחר שהוא יברר את רצונותיכם. 

מומלץ להיוועץ עם יותר מעורך דין אחד, בכדי למצות את החיפוש ולהגיע לעורך דין המתמחה בנושא גירושין המתאים ביותר עבורכם. כך תוכלו לבחור את עורך הדין לגירושין שיתאים לכם בתקופה הלא פשוטה שהנכם עומדים לעבור.

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב