דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לשלוט בכסף עם פיננדה 

מאת    [ 05/10/2011 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2678 פעמים ]

פיננדה היא תוכנה להורדה בחינם לניהול פיננסי של משקי בית ועסקים קטנים. התוכנה מותקנת על המחשב האישי ומאפשרת להוריד נתונים מחשבונות הבנק וכרטיסי האשראי אוטומטית (ללא צורך בהקלדה ידנית של התנועות), לנהל ולתכנן תקציב (ידנית או אוטומטית על פי ביצועים היסטוריים), לנטר פעילות פיננסית לפי תחומי פעילות ולהפיק דו"חות מהנתונים, דוגמת הוצאות/הכנסות חודשיות, סיכום פעולות לחשבון, כמה עמלות שילמתי ועוד.
פיננדה פותחה ע"י קבוצת מומחי BI וראיית חשבון ששמו להם למטרה להביא את התכנון והניהול הפיננסי בישראל לסטנדרטים הגבוהים ביותר ולתת לכל אחד כלים של בינה עסקית (BI - Business Intelligence).
יכולות מרכזיות בפיננדה:
להוריד נתונים אוטומטית מחשבונות הבנק וכרטיסי האשראי או להזינם בעזרת קבצי אקסל:
אין צורך להיכנס לחשבון ולהכניס פעם אחר פעם את פרטי הגישה. עם פיננדה ניתן לעשות זאת בקלות ובמהירות.  פעם אחת מקלידים את פרטי הגישה ומאותו רגע כל מה שצריך כדי להוריד את הנתונים היא לחיצה אחת. בנוסף ניתן לקבוע הורדות מתוזמנות כך שלדוגמה מדי בוקר ימתינו לך ההורדות של יום זה. הורדת פעולות אוטומטית מבטיחה מידע עדכני, ניהול פיננסי נכון ותכנון פיננסי חכם. הידיעה שברשותך מידע עדכני מאפשרת לראות תמונת מצב נכונה וכוללת מכל החשבונות ומביאה לכך שהחלטות פיננסיות תבוצענה בבטחה.
בנוסף ליכולת ההורדה האוטומטית פיננדה מאפשרת גם לבצע טעינת נתונים בעזרת קבצי אקסל - כאלה שהורדו מהאתרים הנתמכים וכאלה שהמשתמש יצר על פי פורמט פיננדה. פרטים נוספים בדף טעינת הנתונים
לראות את כל החשבונות והכרטיסים במקום אחד:
כל החשבונות וכל כרטיסי האשראי  במסך אחד! מבט מהיר על התנועות בחשבונות ובכרטיסי האשראי השונים ללא כל מאמץ מספק לך תובנות מיידיות על מצב חשבונותיך בעבר, בהווה ובעתיד:  תנועות היסטוריות, יתרה נוכחית, תנועות עתידיות בכרטיסי האשראי ועוד.
לעקוב אחר הפעילות הפיננסית על פי תחומי פעילות:
מהן ההוצאות החודשיות שלנו על קניות מזון? בגדים? מחשבים ואינטרנט? שאלות כאלה ואחרות מקבלות תשובה פשוטה בעזרת יכולת הסיווג הייחודית של פיננדה המשלבת סיווג אוטומטי עם סיווג ידני בכדי לדאוג לסיווג נכון ופשוט של פעילותך הפיננסית.
לתכנן ולנהל תקציב:
בין אם מדובר בתקציב המשפחתי או בתקציב של העסק, תכנון וניהול התקציב יהפכו למשימה פשוטה ונוחה בעזרת פיננדה. יכולת ניהול התקציב של פיננדה מאפשרת תכנון אוטומטי של תקציב בהתבסס על פעילות היסטורית ומעקב מיידי אחר הביצוע. יכולת זו עושה שימוש במחוונים כך שניתן לראות בצורה גרפית את התכנון מול הביצוע של התקציב ברמה חודשית, רבעונית ושנתית.
לתכנן פעולות ולעקוב אחר ביצוען:
נתתם שיק ואתם רוצים לעקוב אחר הפקדתו? רוצים להזין מראש את תשלומי המשכנתא או שכר הדירה ולעקוב אחר ביצועם? או אולי אתם פשוט רוצים לעקוב אחר החזר שאתם אמורים לקבל? יכולת התכנון של פיננדה עושה את כל זה פשוט וקל.
לשפר את הניהול הפיננסי:
עם פיננדה ניתן להפיק בקלות דו"ח להערכת העמלות ששולמו ובמבט מהיר להבין איזה מוסד פיננסי גובה אילו עמלות. ניתן להפיק בקלות דו"ח לסיכום חשבון/כרטיס אשראי ולקבל מיד תמונת מצב מעודכנת. ניתן גם לפלח את התנועות לפי תקופה ולהפיק בקלות דו"ח שמראה את התנועות בחשבון בחודש האחרון או בכל תקופה אחרת אותה פיננדה מציעה.
הגישה למידע בפיננדה מבהירה מתי חשבונות ותשלומים צפויים, מספקת יכולת לתכנון תקציב ומעקב אחר ביצועו ומאפשרת להימנע מבזבוזים מיותרים.

FinanDa - הפתרון לניהול פיננסי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב