דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגיני הוקרה ומתנות לאירועים בשילוב טכנולוגיה צריבת לייזר תלת-מימד בזכוכית 

מאת    [ 04/10/2011 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 3984 פעמים ]

לייזר תלת-מימד.

לייזר תלת-מימד זוהי טכנולוגיה מודרנית של צריבת צורות תלת-ממדיות בתוך חומר שקוף. התהליך מתבצע באמצעות קרן לייזר. הטכנולוגיה מאפשרת העתקת מוצרים תלת-ממדיים לתוך זכוכית.

 

טכנולוגיית צריבת לייזר תלת-ממדית בתחום מגנים ומתנות הוקרה והערכה.

טכנולוגית העברת מסר מסוג זה נמצאת בשימוש רחב בתחום מתנות הוקרה ומתאימה לשילוב במגיני הוקרה מזכוכית קריסטל. בתחום מתנות הוקרה הדגש הוא על העברת מסר של הבעת הערכה לבן-אדם שמקבל את המתנה, בין אם מדובר בהנצחת אירוע כלשהו או הוקרת תודה על שיתוף פעולה בפרויקט מסוים.

בין הדרכים רבות להעברת מסר מסוג זה - טכנולוגיית לייזר תלת-מימד בתוך זכוכית קריסטל צלולה - היא מעניינת וייחודית. הטכנולוגיה מאפשרת יצירת קומפוזיציה "דינאמית" ותלת-ממדית באמצעות רכיבים שונים בתוך "המרחב" של מעמד זכוכית. אם לרגע נתייחס לצורה של הזכוכית כבמה, ולרכיבים התלת-ממדיים כדמויות או שחקנים - נצליח לדמיין את מגוון האפשרויות הטמונות בטכנולוגיה. קודם כל מדובר במוצרים שמעניינים מכל זוויות הראיה, כאשר מכל צד קומפוזיציה אחרת נגלת לעין. "הדמויות" מרחפות בתוך ה"מרחב" של זכוכית קריסטל וכל זווית ראיה יוצרת סצנה שונה – משחק של הסתרות והדגשות של רכיבים אחד על-יד השני.

 

לייזר תלת-מימד בעולם הדו-מימדי.

אפקט מעניין נוצר בעת העברת האובייקטים שמטבעם דו-ממדיים לעולם התלת-ממדי. בין אם מדובר בטקסט, לוגו, תמונת רקע – הרכיבים הללו מסיימים את החיים הדו-ממדיים ועוברים לעולם המרחבי, מקבלים עומק ומקום במרחב. שילוב של צריבת לייזר של אובייקטים דו-מימד ותלת-ממדיים מדגישים את היתרונות אחד של השני. הדו-מימדי הקבוע מאזן את האובייקט התלת-ממדי ההפכפך והבלתי צפוי.

 

מתנה לטווח ארוך.

כשמדברים על טכנולוגית צריבת לייזר תלת-מימד בתוך זכוכית קריסטל אפשר להשתמש בביטוי "חקוק בסלע". מגנים ומעמדי הוקרה מזכוכית קריסטל נשמרים לשנים ארוכות, אינם מתכלים או מאבדים את האיכויות שלהם, הקדשה שצרובה בלייזר הופכת את המסר המילולי לבלתי ניתן למחיקה או בליה, תזכורת צורנית תלת-ממדית של אירוע או פרויקט כלשהו ממחישה את ממשיותו טוב בהרבה מכל תמונה או צילום.

 

מתנה שימושית לשולחן המשרדי.

מגן זכוכית עם קומפוזיציה צרובה בטכנולוגית לייזר תלת-מימד הוא מתנה מרשימה בפני עצמה יכולה להעשיר כל שולחן משרדי. אמנם על מנת לגרום למקבל המתנה להיזכר באירוע קבלת המתנה לעיתים קרובות ולטווח זמן ארוך ניתן להוסיף למתנה הדקורטיבית גם פן שימושי. לדוגמא: לבחור צורה מזכוכית קריסטלית שתשלב בתוכה מעמד לעט או מחזיק כרטיסי ביקור וצריבת לייזר תלת-ממדית. נעים לתת מתנת הוקרה מסוג זה בידיעה שתשרת את מקבל המתנה לאורך זמן.

 

לסיכום

בעצם מגיני הוקרה מזכוכית קריסטל עם צריבת לייזר תלת-מימד הם שילוב של חומרי גלם קלאסיים ואמינים, טכנולוגיה מתקדמת, העברת מסר בצורה "מרחבית" ושימושיות.

יריב פינק, מנכ"ל מעבר לרעיון בע"מ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב