דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים 

מאת    [ 03/10/2011 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2080 פעמים ]

פיתוח אתרים הוא תחום מאוד רחב ומאוד פופולארי בשנים האחרונות, בעיקר כשהאינטרנט הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, הפרטיים והעיסקיים, והמידע שאותו אנו שואבים ממנו ומפיצים הלאה בעיקרו ווירטואלי. לכן, כל אחד יכול להגיד שהאינטרנט מהווה מפתח, חלון ודלת להתקשורת הגלובאלית. בלעדי האינטרנט הדברים לבטח היו נראים שונה. עידן האינטרנט נותן לגיטימציה לעכשיוויות, למודרניזציה, לשייכות, לתקשורת יומיומית, בסיסית ובזמן אמת, כל רגע, כל הזמן.

אתרים רבים עולים לאוויר מדי יום, ועולם התוכן האנושי והווירטואלי מתמלאים בכל פעם מחדש בכל הידע העדכני ביותר. בניית אתר גרמה לתפיסה הזו לחלחל וליישם ברמה העסקית, וכיום גם עולם העסקים והכלכלה משנים את המדיניות שלהם ומתחילים לחדור הרבה יותר עם האינטרנט, ולהשתמש בו כפלטפורמה מובילה שיווקית ומכירתית.

כך נוצר סטטוס, שכל עסק שרוצה למשוך את הלקוחות שלו, ולייעל את השירותים שהוא נותן להם, בונה לעצמו אתר אינטרנט משוכלל ומורכב ככל הניתן, על מנת שמירב השירותים יוכלו להינתן על ידי האתר עצמו, מהתמיכה הטכנית ועד לשירות הלקוחות. בניית אתר תגרום ללקוח מרוצה, שהוא אחד שרוצה את השירות הטוב ביותר ואת היכולת הבסיסית לקיים את עצמו כלקוח בתוך מכלול הלקוחות הנוספים של העסק.

כיום, אפילו העסקים הגדולים וגם משרדי ממשלה הקימו לעצמם אתרי אינטרנט, שבהם כולם יכולים לנהל את פעולותיהם בסודיות ובחשאיות הנדרשת, לצד המודולאריות של מגוון הפעולות שיש למוסדות הללו להציע. ישנו נושא של תפיסת העסק. אם לעסק אין אתר באוויר, הוא אפילו יכול להיתפס כמיושן.

אתה חייב כבעל עסק ליצור פלטפורמה נוחה ונגישה עבור לקוחותיך. עסק שלא בנתה לעצמה אתר אינטרנט בשביל הלקוחות שלה, היא חברה שנראית כמיושנת, כאילו לא נותנת ללקוחותיה את היתרונות הברורים של תחושת המודרניות. התפיסה הזו בעיני עולם העסקים הוירטואלי, היא לספק יותר ללא צורך להתנייד יותר מדי מהבית או מהמשרד.

בניית אתרים נתנה מענה וקיבלה פוש רציני דרך כך, להרבה עסקים וחברות שניצלו את העובדה שדרך פלטפורמת האינטרנט הן יכולות, די בקלות, ליצור מעגל קסמים שיביא יותר לקוחות וגולשים, ולהמיר את "האנרגיה" הזו של תנועת גולשים לכדי הכנסות מפרסום, מכירות ועוד.

 

עלויות בניית אתר אינטרנט אמנם משתנות לפי תכולותיו, איפיון, צרכים, מורכבות ורצון הלקוח להטמעת מכלולים שונים. יחד עם זאת, אין אתר אחד דומה למשנהו.

הסגנון דומה, הדימיון משווה לעין, אך יש לומר שלכל עסק יש את האתר שלו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב