דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימני דרך 

מאת    [ 03/10/2011 ]

מילים במאמר: 584   [ נצפה 2798 פעמים ]

סימני דרך

אנו נולדים אל תוך מסע חיינו כשלכל אחד מאיתנו יש דרך לעבור בה. כשאנו מגיעים לצומת חשוב בחיינו שבו עלינו לבצע בחירה כמו בחירת קריירה, בחירת בן זוג לנישואין, הולדה וכדומה, ואנו נדרשים להחלטה חשובה, מופיעים הסימנים. סימנים מן היקום הם כל אותם דברים קטנים שמתרחשים בחיינו על מנת לאפשר לנו הבנה מתי אנו סוטים מהדרך שהנשמה שלנו בחרה בה. הסימנים שהיקום שולח לנו יגיעו, כאמור, במצבים של תהליכים מרכזיים שיש להם השפעה ארוכת טווח על חיינו.  

לסימנים מספר מטרות: מטרתם הראשונה של הסימנים היא לעצור ולגרום לנו לחשוב מדוע דברים קורים?. מטרה נוספת היא ליצור תפנית כאשר אנו על סף החלטה חשובה בצומת בחיינו. המטרה המרכזית היא לחבר אותנו לייעוד שלנו ובכך למנוע "בזבוז אנרגטי". מהו אותו בזבוז אנרגטי? אם ניקח לדוגמה רכב שלו מצבר שאמור להספיק ל X שעות נסיעה, בהתאם ליעד הנסיעה. והיה ואותו רכב סוטה מן הדרך הראשית שלו ונסחף בנסיעה בדרכים צדדיות, הוא מבזבז את המצבר שלו על דברים אחרים שאינם ביעד הנסיעה. התוצאה היא שהרכב לא יספיק להשלים את הדרך שלו בטרם תסתיים אנרגיית המצבר. כך גם לגבי האדם. אדם שייעודו הוא להמציא דבר מה שיקדם את האנושות ולצורך אותו ייעוד הוא קיבל "מצבר אנרגטי" שיאפשר לו לבצע ניסויים, לפתח אב טיפוס וכדומה כדי להשמיש את המצאתו. ואילו אותו אדם בוחר בדרך שמרחיקה אותו מהייעוד, הוא מבזבז את האנרגיה של המצבר שלו ובכך עוצר את ההתפתחות שלו ואת התפתחות האנושות.

מערכת הסימנים נועדה להוות תמרורים בדרך שלנו אל עבר הייעוד שלנו. כמו שלא ייתכן שניסע בדרך ונתעלם מתמרורים כך לא ייתכן שנפסע בדרך ונתעלם מסימנים, הלא כן?

הסימנים נקלטים אצלנו בחושים הפנימיים ומתורגמים למסר בחושים החיצוניים. מכאן שחוש חיצוני לבדו אינו מסוגל לתרגם מערכת סימנים ללא ההבנה הפנימית. לדוגמה, ראיה או שמיעה של דבר מה לבדה אינה מספיקה כדי להוות סימן. מה שהופך אותה לסימן היא אותה ראיה או שמיעה פנימית שמעניקה לה משמעות של הבנה.

אנו נוהגים לא פעם לפטור סימנים אלו ואחרים ולדחוק אותם הצידה, אך הדבר אינו מביא לביטולם. ההיפך הוא הנכון. משהתעלמנו מסימן אחד, יגיע הסימן הבא. הסימנים באים בדרגות. ככל שנטיב להבין את הסימנים מדרגה ראשונה, לא נצטרך להגיע לסימנים בדרגה שלישית.

קיימים 3 סוגי סימנים:

בדרגה הראשונה נמצאים הסימנים החיצוניים לנו. לדוגמה, פגישה "מקרית" עם אדם שמביא לנו מידע חדש או הצהרה שיכולים להשפיע על החלטתנו. זה יכול להיות אישור או סתירה של החלטה – חיזוק עבורנו או אזהרה. אין הכוונה לביקורת שמישהו מעביר על החלטה זו או אחרת שבחרנו אלא על מידע חדש לגבי אותו עניין, שלא היה ידוע לנו בזמן קבלת ההחלטה שלנו. ההבחנה בסימן תהיה באמצעות תחושה של רעד בגוף, צמרמורת.

בדרגה השניה נמצאים הסימנים שבאים מבחוץ ומשולבים בהבנה שלנו. לדוגמה כשאנו נתקלים בכותרת בעיתון, תמונה, פרסומת, פלייר ואפילו חולמים חלום. ההבחנה בסימן תהיה באמצעות הבנה, הארה, תחושה ש"האסימון נפל".

בדרגה השלישית נמצאים הסימנים "הפיזיים". אלו סימנים מוחשיים המאלצים אותנו להתייחס אליהם. לדוגמה, דברים נופלים מהידיים, דברים נשפכים, חוויה פיזית של דברים שלא זורמים כמו רכב שנתקע. הבחנה בסימן קלה: אובדן חפצים, אובדן רכוש, כשלון דוגמת פשיטת רגל. חשוב להבחין בהקשר הזה שסימנים אלו כשהם באים באופן חד פעמי הם חלק מהאתגרים ומההתמודדות שלנו בעולם הזה, אך כשהם באים פעם אחר פעם הם כבר סימן שראוי להתייחסות שלנו.

הרעיון המרכזי הוא שהיקום מציב בדרכנו תמרורים. עלינו לאמן את עצמנו להקשיב ולהיות ערים בחושינו כאשר אנו מקבלים סימנים כשהם מגיעים כבר בדרגה הראשונה ולהימנע מלהגיע לסימנים מדרגה שלישית.

אנו בפתחה של שנה חדשה. שתהיה זו שנה בה נשכיל לזהות את הסימנים מבעוד מועד וחיינו יתנהלו בזרימה אל עבר הייעוד שלנו.

לתיאום הגעה לערב מבוא בנושאי מודעות אישית ותובנות מעשיות לחיים נא התקשרו 054-4884996

בברכה,

גלית פרביאש

 

בברכה, גלית ADC – אבחון, ייעוץ והכוונה מקצועית. גלית פרביאש, מאבחנת ויועצת אישית מוסמכת על פי שיטת האסטרו-נומרולוגיה. בוגרת לימודי מידעי העידן החדש.  בוגרת בהצטיינות של החוג לחינוך, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה בפקולטה למדעי החברה מטעם אוניברסיטת בר אילן, רמת גן. לתיאום הגעה לערב מבוא בנושאי מודעות אישית ותובנות מעשיות לחיים נא התקשרו 054-4884996 . https://sites.google.com/site/galitadcpersonalgrowth/  קישור לדף עסקי: www.facebook.com/GalitADC




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב