דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאלף כלבים במרכז 

מאת    [ 01/10/2011 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2177 פעמים ]

איזור המרכז בארץ מאוכלס בצפיפות רבה. ניתן לראות שכונות על גבי שכונות של בטון בתוך ערים גדולות, ללא מרחבים רבים של טבע. אף על פי שכמעט בכל עיר תמצאו פארקים קטנים או גינות ציבוריות, עדיין המרחב העירוני גובר על המרחב הטבעי. מה גם שגינות ופארקים הם מתוכננים ולא טבעיים מיסודם. בעלי כלבים רבים מחזיקים אותם בתוך הדירות ומוציאים אותם החוצה פעמים בודדות במהלך היום. הכלבים, שזקוקים למרחב נשימה ולחופש, משתוקקים לכל רגע פנוי שבו יוכלו לרוץ ולהשתולל ללא מחסום של ארבע קירות. מסיבה זו, ניתן להסיק כי קיים ביקוש גדול יותר לשכירת שירותיו של מאלף כלבים במרכז.

ברגע שמאפשרים לכלב לפרוק את כל האנרגיה שהצטברה אצלו, כאשר היה סגור משך שעות רבות בתוך הבית, התנהגותו של הכלב משתפרת. ממש כפי שיכלאו בני אדם במשך יום שלם בתוך הבית והם יהפכו להיות חסרי סבלנות ואומללים, כך גם מרגישים כלבים שסגורים זמן רב בתוך חלל סגור. המרכיב השני שמשפיע על הכלבים הוא שפעמים רבות משאירים אותם לבדם משך שעות רבות ביום. כך שאין חברה של בני אדם שישעשעו וישחקו איתם והם נאלצים להיות בבידוד סביבתי וחברתי ממושך.

כאשר כלב נמצא בחלל סגור זמן ממושך, האינסטינקטים באופן טבעי יהיו לרצות לצאת החוצה אל החופש. בעלים רבים של כלבים שמתגוררים בעיר, מוצאים את עצמם מתמודדים יותר ויותר עם בעיות התנהגות של הכלבים שלהם. החל מכלבים שגורמים נזק בתוך הבית לרהיטים ומשתוללים בתוכו וכלה בכלבים שעושים את צרכיהם בתוך הבית בלי להתאפק. כל מאלף כלבים במרכז מודע לבעיות התנהגות אלו ולסיבות שנובעות מהן. הצורך ביצירת משמעת והשמת גבולות לכלב שחי בתוך דירה הוא גבוה הרבה יותר. בעלי כלבים אינן מבינים זאת תמיד. לעתים הם מפרשים את התנהגותו הפרועה של הכלב בכך שהוא דורש תשומת לב, או שהוא כלב בעייתי מיסודו. הגישה הזו היא מוטעית. לפני שניגשים לאבחן את בעיות הכלב באופן עצמאי, רצוי להתייעץ עם מישהו שהוא מומחה בתחום. מעבר לחשיבות של שכירת שירותיו של מאלף כלבים על בסיס קבוע, כדאי לקחת בחשבון שאם אתם גרים במרכז, מוטב ליצור קשר עם מאלף כלבים במרכז. גם אם שמעתם ממכרים המלצה על מאלף כלבים בצפון, הזמינות שלו אליכם לא תהיה גבוהה. במידה ואתם צריכים לנסוע עם הכלב אל מקום האילוף, יש לקחת בחשבון כי אילוף הוא לא דבר חד פעמי ויש שיעורים ואימונים ממושכים שמתקיימים. לכן קירבה גיאוגרפית אל מאלף כלבים במרכז למשל, היא חיונית וחשובה מאד להצלחת התהליך כולו באילוף וחינוך הכלב. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב