דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה מזכירה לכם המילה בית? 

מאת    [ 01/10/2011 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 2383 פעמים ]

חוזה השכירות הסתיים ואתם כבר כמעט מסיימים לארוז את כל תכולת הבית. כבר קבעתם תאריך להובלה והזמנתם את המובילים – הכל כמעט מוכן לגמרי. אבל מה עושים עם ממיר הטלויזיה? האם אתם צריכים לפרק אותו ולהוביל אותו? האם אפשר להשאיר אותו בדירה שאתם עוזבים? למי ממיר שייך בכלל? כמה טיפים על מעבר דירה ושלביו.

כולנו היינו שם

יש הרבה סידורים שצריך לעשות לפני מעבר דירה לדירה חדשה. מעבר דירה הוא לא צעד פשוט, אבל מצד שני גם לא מסובך מדי. מעבר דירה דורש היערכות לא מבוטלת, החל מהשלב הראשון של קבלת ההחלטה על מעבר דירה וחיפוש דירה חדשה. אילו לא די בכך הרי שלפעמים אנחנו נאלצים לעשות מעבר דירה גם באופן פחות מתוכנן. אחרי שהחלטנו על מעבר דירה ובחרנו תאריך יציאה מהדירה מתחיל המירוץ אחד הדירה החדשה.

חיפושים אחר דרישה, כפי שיספרו לכם אלפי האנשים שישנים בחודשים האחרונים באוהלים ברחבי המדינה, הוא לא דבר של מה בכך. מלבד עניין שכר הדירה ומחירי הדירות בארץ – שזה עניין בפני עצמו שאי אפשר להקל בו ראש – הרי שגם מציאת הדירה הנכונה בהיצע הקיים היא לא פשוטה. גם אחרי שמצאתם דירה מתאימה זה לא אומר שיש לה בעל בית נוח או כזה שהייתם רוצים לעשות איתו עסקים. בקיצור, כמו שכתבנו כבר בהתחלה מעבר דירה הוא לא דבר פשוט.

מה לשים לב כשאורזים דירה?

מלבד הדברים הברורים מאליהם, הרי שיש כמה דברים שאנחנו לא רגילים לחשוב עליהם ורבים מאיתנו לא יודעים כיצד צריך לטפל בהם. כך למשל עניין סיום החשבונות והעברת האחריות בהם למי שמחליפים אותנו בדירה ו/או לבעלי הדירה. יש צורך להודיע לרשויות המתאימות על כך שמתחלפים הדיירים. בדרך כלל ידרשו מכם להציג את האדם אשר יחליף אתכם באחריות ולא ישחררו אתכם מהחובה לשלם בלי אדם כזה.

אחד הפריטים האחרים שחשוב לשים לב אליהם הוא ממיר הטלויזיה וכל התשתיות של החברות השונות המספקות לכם שירותי תוכן ו/או אינטרנט בבית. ממיר הוא מכשיר יקר. ממיר הוא מכשיר אלקטרוני רגיש אשר דורש יחס מתאים. לא כל אחד יודע לטפל בממיר וכיצד לפרק ממיר ולהעבירו. חברות התוכן למיניהן מבינות את זה, ולכן רובן מציעות עזרה בהעברת הממיר בקלות.

בדרך כלל חברות התוכן מציעות עזרה בהעברת ממיר מדירה לדירה בחינם. הסיבה לכך נעוצה במה שהסברנו על הרגישות של הממיר. ממיר הוא רכושן של החברות אשר מציבות את הממיר בביתכם. בדרך כלל החברות דורשות שאף אחד לא ייגע ו/או יזיז את הממירים ממקומם בלי להיוועץ או לבקש שטכנאי המוסמך על ידן יעשה זאת. כדי למנוע מלקחותיהן לזלזל להפקיר ממיר בדירות ו/או מצד שני למנוע פגיעה בו, השכילו החברות, כאמור להציע עזרה בהעברת הדירה.

לפעמים חברות התוכן גם מקפידות מאוד על השמירה על הכללים לשימוש בממיר. כיוון שבדרך כלל ממיר הוא מוצר יקר, במיוחד אלה העשירים בפונקציות, חברות התוכן רוצות לעודד שמירה על כל ממיר שלהן. מלבד העזרה והעברת ממיר בחינם, החברות גם כוללות לפעמים סנקציה כנגד מי שיגרום לפגיעה בממיר או יגרום לאבדן הממיר (בדרך כלל יהיה מדובר בקנס על הממיר). מסיבה זאת גם כדאי, כמובן, להודיע לחברות התוכן על מעבר דירה לפחות כשבועיים לפני ולהיעזר בשירותים שהן מציעות (חינם בדרך כלל, כאמור) כדי לבצע מעבר דירה שקט וללא תקלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב