דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרגולות אלומיניום - יתרונות וחסרונות 

מאת    [ 30/09/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 3067 פעמים ]

כולנו מכירים היטב את השמש הישראלית, וכולנו יודעים היטב שעל מנת שנוכל ליהנות מישיבה נעימה במרפסת או בגינה – אין לנו ברירה אלא לקרות אותה. מרפסת או גינה פתוחה מתאימה אולי לאירופאים, אבל אצלנו, כאן בישראל, רוב השנה, השמש הקופחת איננה ידידותית לבני הבית המבקשים ליהנות מישיבה בחוץ.

בשוק ניתן למצוא כמה אופציות לקירוי המרפסת או הגינה. האופציות הרווחות ביותר הינן הפרגולות. הפרגולות נחלקות לשני סוגים עיקריים: פרגולות עץ ופרגולות אלומיניום.
לפרגולות האלומיניום כמה יתרונות בולטים על פרגולות העץ:

היתרון החשוב ביותר הוא שפרגולת אלומיניום איננה דורשת תחזוקה שוטפת. למי שלא יודע, פרגולות העשויות עץ, דורשות טיפול תקופתי הכולל צביעה ושימון על מנת שמראן האסתטי יישמר ועל מנת שנוכל ליהנות מהן לאורך זמן רב. פרגולות אלומיניום חוסכות מאיתנו את ההתעסקות בתחזוקה השוטפת. הן חזקות, עמידות בפני כל מזג אוויר ושומרות על מראה אסתטי לאורך שנים רבות מבלי שנצטרך לתחזק אותן כלל.

יתרון נוסף הוא רמת האסתטיקה הגבוהה שלהן. היום ניתן להשיג פרגולות אלומיניום במבחר צבעים, צורות, סוגים וסגנונות שונים המאפשרים ללקוחות לבחור בפרגולה שתתאים בדיוק לטעמם האישי ולסגנון הבית עצמו, כך שהמרפסת או פינת הישיבה בגינה הופכות לחלק בלתי נפרד מהבית.
בנוסף, שיטת ההרכבה של פרגולות האלומיניום החדישות היא כזאת שכל החיבורים מבוצעים באופן הנסתר מהעין, דבר התורם לאסתטיקה הגבוהה של המבנה כולו.

יתרון חשוב נוסף שיש לפרגולות האלומיניום על פרגולות העץ הוא האפשרות לשלוט ברמת ההצללה של הפרגולה. בניגוד לפרגולות העץ הקבועות, בפרגולות אלומיניום יש אפשרות להתקין מנוע שיאפשר לדיירי הבית לשנות את מידת הפתיחה והסגירה של השלבים בפרגולה וכך לשלוט בכמות השמש והאור החודרים דרכם. פרגולות חשמליות הן המילה האחרונה בתחום הפרגולות כיוון שבנוסף ליכולת השליטה והכוונון, ניתן להתקין את המנוע במקום נסתר, דבר התורם לרמת האסתטיקה של הפרגולה.

ומה לגבי החסרונות?

ובכן,  עד לפני כמה שנים, החיסרון הגדול של פרגולת אלומיניום היה מחירה הגבוה ביחס לאופציות קירוי אחרות כגון פרגולת עץ או סוככים למיניהם. אבל היום, לאחר שלקוחות רבים גילו את היתרונות של פרגולות האלומיניום, התחרות בשוק גברה, ועלותן של פרגולות האלומיניום שווה כמעט לעלות פרגולת העץ.

חיסרון נוסף שהיה לפרגולות האלומיניום בשנים הראשונות היה העיצוב שלהן. עד לפני כמה שנים, היה ניתן להשיג פרגולות האלומיניום  בעיצוב אחד בלבד, עיצוב שלא כל אחד התחבר אליו.
כפי שציינו, כיום פרגולות אלומיניום מגיעות במבחר צורות, צבעים, סגנונות ועיצובים המאפשרים ללקוחות לבחור פרגולת אלומיניום שתתאים לעיצוב הבית ולטעמם האסתטי של הגרים בו. ואם אתם דווקא אוהבים את סגנון העץ הכפרי – אין בעיה! אפשר לעצב את הפרגולה שתראה בדיוק כמו הדבר האמיתי.

לסיכום, פרגולת אלומיניום היא הפיתרון הטוב ביותר הקיים היום לשמש הקופחת ולגשם המטפטף שמנסים לגזול מאיתנו את הנאות המרפסת או הגינה. פרגולה איננה דבר שמתקינים כל יום, לכן שווה לתת מחשבה נוספת לפני שבוחרים ולא להתפשר, אלא ללכת על הטוב והאיכותי ביותר.

"עולם הפרגולות" – פרגולות אלומיניום ייחודיות ואיכותיות המותאמות אישית לדרישות הלקוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב