דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה מיוחד במקום הזה? 

מאת    [ 27/09/2011 ]

מילים במאמר: 611   [ נצפה 1571 פעמים ]

 

מתחתנים ונהנים! על מה אסור לוותר בחתונה? חובה להבין טוב יותר את הפרטים הבאמת חשובים בנושא חתונות בלתי נשכחות... אתם יכולים להתרשם מעולם הארועים: מקום, שירות הפקת חתונות וזרי כלה!

נו, מצאתם כבר אולם ארועים?

החלק החשוב ביותר על הפרק, הוא האולם בו תתקיים החתונה. יש סיכוי שזה יהיה גן ארועים, וייתכן וזה יהיה מקום בחיק הטבע. רק לאחר בחירת המקום בו תחגגו את האירוע, ניתן להחליט סופית על תאריך האירוע, אופי האירוע ולבחור את כל הפרטים החשובים שיעשו את האירוע הגדול לחוויה בלתי נשכחת. למה לא להתחיל?

לפי מה מחליטים על גן ארועים? אתם צריכים מקומות מיוחדים לאירועים?

רוב הזוגות שמתחתנים עשויים להתחבט שבועות ארוכים עד שהם עושים בחירה, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות רבים שונים האחד מן השני בכל מיני היבטים; תכולת האורחים המקסימלית, עיצוב המקום, סגנון הגשת המזון ולבסוף המיקום בארץ. צריך לדעת מה באמת תמיד רציתם לערוך, זה יעזור במציאת גן האירועים שלכם…

אם אתם באים לגני אירועים בכדי להסתכל על המקום, אתם צריכים לשים לב לפרטים האלה: האולם בכלל נראה נקי וסטרילי? האם הגודל בכלל יספיק למספר האורחים? כמה בדיוק מגישים יש במקום? אף אחד לא רוצה מקום שממחזר את המזון או, למשל, מקום בלי תודעת שירות... על מנת למנוע תקלות כשכבר יהיה מאוחר מידי, היו בטוחים שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שמסקרנות אתכם!

כשמדובר על חתונה, לא כדאי לטעות!

את טקס החתונה תחגגו פעם אחת ויחידה (בתקווה...), מסיבה זו אין פה טעויות נסלחות. כיצד צולחים את החתונה? הכי כדאי לא להסכים להתפשר על אף פרט! במילים אחרות, בהנחה ודמיינתם אולם אירועים עם יונים חיות, אתם זכאים לקבל בדיוק את זה…

מה השלב הבא?

אם כבר מצאתם אולם אירועים - באפשרותכם להתחיל לחשוב על הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמה, עיצוב פרחים מקצועי... אם עדיין לא הכרתם את התחום, אז זה בעצם אומנות לכל דבר. עם כמה אנשי מקצוע אמיתיים המבינים בעבודת עיצוב ואסתטיקה, אפשר ממש בקלות לדאוג לכך שיום החתונה שלכם יהיה הכי ראוותני ויחודי. באמצעות שימוש בכיסאות מעוצבים, לדוגמא, באפשרותכם לשדרג מיידית את הרקע של האירוע. המוזמנים שלכם שיבואו לחתונה ירגישו ממש מהשנייה הראשונה שהדיבור הוא על אירוע ברמה אחרת לגמרי ויבלו בצורה שעדיין לא יצא להם אי פעם... זו יכולה להיות החתונה שלך!

לאחר שגמרתם לארגן את העיצוב, ניתן באמת לחשוב על דברים קטנים…

כמעט לכל אדם נקרתה ההזדמנות בעבר להיות חלק מחתונה ישראלית. האירועים האלה נראים לרוב בנאליים - מזטים, אלכוהול זול וגימיקים ארכאיים. אם ברצונכם לתכנן חגיגה ברמה אחרת, קיים צורך בקצת השקעה של זמן ואפילו חדשנות. באופן זה, ירכלו על הארוע שלכם אפילו בעוד שנים רבות מעכשיו... חייבים למצוא הכל לארוע?

איזה אוכל כדאי להגיש?

עבור רוב האורחים הדבר המעניין היחיד זה האוכל באירוע. ההחלטה על הקיטרינג שלכם יש לה השפעה על השמחה מהאירוע הזה, מהסיבה הזו אין לזלזל פה. אז באמת כדאי לבחור רק בקייטרינג איכותי ומנות במימדים סבירים. אין מישהו שבאמת מעריך איזשהו אוכל מטוגן בטעם רע או, למשל, כזה שבא בצלוחיות קטנטנות. ראוי מאוד לבזבז מעט כסף כדי שהמזון שהאורחים יקבלו יהיה טעים וכמובן משביע!

לא בטוחים לגבי אולמות יוקרה? תקליטנים עדיין לא מצאתם?

אחרי שהאכלתם את כלל המוזמנים, כדאי להעסיק אותם, וקיימות הרבה דרכים לעשות זאת. קודם כל, לא באמת ניתן להעלות נושא כמו חגיגה רצינית ולא לציין מוסיקה. למה לא להזמין דיג'י? באמצעותו אפשר להקפיץ ולשמח את חבריכם לאורך האירוע... כל מה שאתם צריכים הוא להיסגר מראש על סגנון מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת הדברים האחרים התקליטן יעשה עבורכם.

עם כל האינפורמציה שכאן, תכנון והרמת חתונה בלתי נשכחת מעולם לא היה פשוט יותר… לעצות טובות ומידע חיוני - שובו לכאן לכל הסודות, למסיבה שלכם.אז קדימה לעבודה!

שוב פעם התורכי הזה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב