דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורסים בנומרולוגיה. גבר, אישה אדם, חווה. זוגיות על פי הנומרולוגיה. מאת שוקי גבאי 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2853 פעמים ]

קורסים בנומרולוגיה. גבראישה אדםחווה, זוגיות ע"פ הנומרולוגיה. מאת שוקי גבאי

בגוף האישה - במוחה ובריחמה - מתגלמות שתי נשים: לילית ברחמה וחווה במוחה.
בכדי לסייע בידי האישה למצוא את הגבר שיפרה, יגן ויעזור בפרנסתה, חווה (מוח האישה) קיבלה את היכולת לזהות תוך זמן קצר, אפילו בתוך מספר דקות, אתפוטנציאל הגבר שלה, את יכולותיו ברמת הפרנסה, הפיריון והגנה. כלומר, מוחהאישה בנוי לזיהוי הזכר (תשאלו את הרופאהנוירולוג ).
לילית, המצויה ברחם האישה,נכנסת לפעולה לאחר פעולת הזיהוי שלחווה - לילית קיבלה את כוח הפיתוי בכדי למשוך אליה את הגבר שזוהה על ידימוח האישה...
אולם חשוב לדעת כי, לפי הקבלה, על מנת שהאישה תהיה בטוחה בבחירה שלה,היא צריכה להמתין ולבחון את הזוגיות במשך שלושה חודשים. אישה שלא תיתןלעצמה את ה- 3 חודשים לבדיקה יכולה גם לבחור בחירה לא נכונה. אישה שיוצאתעם בחור ומיד נכנסת איתו למיטה מאבדת את חושיה של חווה ואז בחירותיה גם הןעשויות להיות שגויות.

הרי לכם דוגמה, הממחישה את השילוב של הפוטנציאל הרשום ושל יכולת הבחירה:
אם במוח האישה רשום שבפוטנציאל הגבר של חייה: סביבתיות של מבנים וקרקעות, חו"ל וחוקים,שלושה ילדים, הדרכה וטיפול - היא יכולה לבחור: (א) להתחבר לגבר שלומד משפטים בתחום המקרקעין ובעצמהללמוד הדרכה וטיפול, לנסוע לחו"ל וללדת 3 ילדים (במקרה זה, גם הגבר וגםהאישה ממלאים יחדיו את הפוטנציאל הרשום), או (ב) להיות קרייריסטית, ללמודמשפטים להתמחות במקרקעין ודיני נזיקי גוף (במקרה זה, האישה ממלאת בעצמה אתכל הרשום בפוטנציאל, ולמעשה אינה משאירה לגבר אפשרות לממש את חלקו). במיליםאחרות, יש לקחת בחשבון כי אישה שבוחרת בקריירה בלבד עשויה לפגוע בזוגיותשלה. הדבר רלוונטי בייחוד כיום, בעידן שבו קיים צורך חזק של נשים להיותקרייריסטיות ויותר גברים ממעטים לקחת אחריות על תחום הפרנסה בבית.חשובלשמור על האיזון הקרייריסטי הנכון בבית ולאפשר גם לגבר לפרנס בכבוד.

בשונה מהאישה, בגופו של הגבר מצויים האדם והנחש. לאדם, המצוי במוחו של הגבר, יש פוטנציאל היכול להתאים למספר נשים וגם לנחש, המצוי בגופו, יש את היכולת הפיזיולוגית להתחבר לצורך הפיריון ליותר מאישה אחת.
מרגע שהגבר התחבר לאישה, מחובתו למלא את כל צרכי זוגתו וילדיה; כלומר,הוא מתחבר אלייה ומתחייב לה, כרשום בכתובה. אולם גבר הפועל מתוך יצריםופיתויים חיצוניים, עשוי שלא להחליט ולא להתחייב. ולכן חשוב שהאישה תיקח אתהזמן ותאפשר להתחברות להיות כנה ואמיתית.

לסיכום, תפקיד הגבר הוא לספק את צרכי זוגתו וילדיה, והאישה יודעת לבחור את הגבר של חייה ולהניע אותו למלא את צרכיה וצרכי ילדיה.
אז איך ניתן להסביר את הנישואין המאוחרים בימינו ואת אחוז הגירושין הגבוה?
היום אנו חיים בעידן מודרני שבו יש חופשיות מינית, חוסר איזון (ואףמאבקי כוח) בזוגיות בין גבר לאישה בנושא הקריירה, זאת בשילוב של הפיתוייםוההשפעות החיצוניות הרבות (הזמינות והנגישות הגבוהה של בני זוג חליפיים).בנוסף לכך, הגברים היום פחות מוכנים מפעם להתאמץ לטובת הנשים ולנשים, מצדן,קיים קושי לתת לחווה את הזמן הדרוש לה על מנת לזהות את הגבר הנכון לה.

שוב, נשים - יש לכן את היכולת לדעת מיהו הגבר שלכן, אבל קחו את שלושת החודשים שלכן, אל תמהרו ללכת סביב יצרי הגבר, ותדעו שאם הוא מתחבר -גם הוא ידע וגם אתן תדעו. יש לכן את הבינה ואם אתן בספק - אז אל תמשכו אתהזמן. אם בן הזוג שלכן לא יוצא בהצהרות ובמעשים - תסיימו וצאו לדרךחדשה (הכוונה לפנויים ולפנויות שביניכם).
נשים - אל תשכחו לפרגן לבני הזוג שלכן, לאהוב אותם והם יחזירו לכן אהבה!

שוקי גבאי


נומרולוג, מרצה ויועץ פרטי ועסקי.

מעביר קורסים בנומרולוגיה בראשל"צ ובת"א.

מחבר הספר "החיים על-פי הנומרולוגיה"




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב