דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרך נעימה ומהנה לבילוי בשעות הפנאי עם הילדים בחצר 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 2513 פעמים ]

מה עושים עם הילדים אחר הצהריים ?  

שעות אחר הצהריים - הורים מכירים את זה מצוין. סיימתם עוד יום עבודה מתיש ועכשיו הגיע הזמן לעבור למשרה השנייה. משרה זו אמנם לא פחות קשה רק ששיטת התגמול מעט שונה.

אי שם בתת המודע קיים זיכרון מעומעם על ימים אחרים בהם לאורך כל יום העבודה פנטזתם על הרגע בו תגיעו הביתה ושם ארוחה טובה, מקלחת מפנקת והופה רגליים למעלה. הצלילים היחידים שנשמעו ברדיוס הפרטי שלכם היו של הטלוויזיה המרצדת ובן בת הזוג החולק עמכם את קורותיו היומיות. אכן נעים להתרפק...

אלא שהיום, אצל הילדים התוכנה מעט שונה. בעוד אצלכם קיים כפתור PAUSE אצלם המנגנון טיפה יותר פשוט יש רק ON או OFF ולכן הצלילים נשמעים קצת אחרת. מדהים כמה אנרגיה מתפרצת קיימת בילד אחד בשעה 17:00 אחר הצהריים ולאן מנתבים את כל המרץ הזה - אז אתמול הוא היה אצל חבר (אותו חבר היה אצלכם שלשום...), להסתובב בקניון - "אוף אימאאא, זה משעמם !!" , גן חיות - הצגה - זה בטח לא יכול להיות על בסיס יומיומי וחוץ מזה אם ננצל את זה היום אז מה נעשה בשבת ???. " אני יודע אימא ! נלך לגינה הציבורית ", ממ.. רעיון לא רע כשלעצמו, הילדים נהנים, הילדים מתרוצצים, הילדים מתעייפים.... לא רע, אם מתעלמים לרגע מהעובדה שבחודשים האחרונים אתם מוצאים עצמכם שם כמעט כל יום, לא בשביל זה בחרתם לגור בבית עם גינה.                                לפתרון סוגיות סבוכות אלו רציתי לספר על משהו חדש ומעניין.          

מה דעתכם להביא את הגינה הציבורית לחצר ביתכם ?. נדנדת ילדים, מגלשה לחצר, סולמות לטיפוס, ארגז חול, בית עץ לילדים המאפשר להם להפעיל את דמיונם המפותח במשחקים שונים. סוף סוף אין צורך להיצמד לקטנים, החצר סגורה, מתקן שעשועים הבטוח לשימוש והילדים מאושרים. מצד אחד הם חווים עצמאות המסייעת בבניית ביטחונם העצמי ומצד שני כמובן שאתם בסביבה. מתקן משחקים לגינה המשלב עולם שלם של אטרקציות ומקדמים התפתחות מוטורית, גמישות, חוזק ותנועתיות בקרב הילדים. דמיינו שהמתקן מעוצב בעץ מלא ומשמש רהיט איכותי המוסיף לגינה מימד נוסף וייחודי.

נכון, יש סיכון: הילד יהפוך לאטרקציה וכל חבריו לבטח ירצו לבוא לבקר אבל הפעם אין פחד, לא צריך להפעיל את הילדים, הם יעשו זאת מצוין בעצמם בעוד אתם שותים קפה וצופים בלבד.

דרור דקל, הינו בעלי חברת Backyard Stories המתמחה בייבוא ושיווק מתקני שעשועים מעץ לחצר ויצרן של נדנדות משפחתיות ומתקנים מגוונים לגינה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב