דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך השלם לביטוח חובה לרכב 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2974 פעמים ]

על פי החוק במדינה, כל נהג העולה על הכביש, חובה שיהיה ברשותו ביטוח חובה לרכב. מטרתו העיקרית של ביטוח חובה לרכב הינה להבטיח את הפיצוי הכספי ההולם לכל מי שנפגע בתאונת דרכים, פיצוי כספי בגין נזקים נפשיים או פיזיים שנגרמו לו כתוצאה מתאונה זו. ביטוח חובה לרכב מכסה את כל הנזקים שנגרמו לנהג הרכב, לנוסעי הרכב ולהולכי רגל, במידה ואף הם היו מעורבים בתאונת הדרכים. תעריפיו של ביטוח חובה לרכב נקבעים בהתאם לסוג הרכב, לנהג הרכב עצמו ולנהגים הנלווים האחרים וכן בהתאם לפרטים נוספים, הקשורים ברכב עצמו. רוכשים רכב בפעם הראשונה ומעוניינים לרכוש ביטוח חובה לרכב? אתם מוזמנים לקרוא את המדריך הבא, שיעשה לכם סדר בבלאגן.

מה כולל, במסגרתו, ביטוח חובה לרכב

ביטוח חובה לרכב, בין הביטוחים החשובים ביותר, מעניק למבוטחים כיסוי על הוצאות הטיפול בגין נזקי הגוף או הנפש, שנגרמו כתוצאות מתאונת הדרכים, בה היה מעורב הרכב המבוטח. ביטוח חובה לרכב מעניק כיסויים אלה לא רק לנהג הרכב עצמו, כי אם גם לנוסעי הרכב, שהיו ברכב בזמן התאונה, וכן גם להולכי הרגל, ששהו בקרבת מקום ונפגעו גם כן. ביטוח חובה לרכב איננו מתייחס לנזקי הרכב עצמו, שכן לשם כך יש צורך ברכישתו של ביטוח מסוג אחר, ביטוח מקיף. 

כיצד לבחור את הביטוח הנכון

 שוק ביטוחי הרכב מציע לנו מגוון של אפשרויות. ישנן לא מעט חברות ביטוח המציעות ביטוח חובה לרכב, לצד ביטוחי רכב נוספים, כמו ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח חובה מסוג זה, מומלץ לכם, תחילה, לערוך סקר שוק. ניתן למצוא, לעיתים, פערי מחיר הקשורים בתעריפי ביטוחי הרכב. פערים אלה נובעים מהתחרות הרבה בין חברות הביטוח השונות, ועל כן מצריכים בחינה מדוקדקת בטרם בחירת ביטוח החובה לרכב, המתאים והאטרקטיבי ביותר. השוואה נכונה, תוך התייחסות לתעריפים ולתנאי הפוליסה, תבטיח את בחירתו של ביטוח החובה המתאים והנכון לכם ביותר.

 

כיצד רוכשים ביטוח חובה לרכב

קיימות דרכים שונות לרכישת ביטוח חובה לרכב. אחת הדרכים הינה בעזרתו של סוכן ביטוח. אולם, דרך פופולארית ונוחה במיוחד הינה באמצעות אתר האינטרנט של חברת הביטוח. קיימות חברות ביטוח המציעות ביטוח חובה לרכב ללא הצורך בתיווכו של סוכן ביטוח. בעזרתו של אתר האינטרנט של חברת הביטוח וכן בעזרתו של מוקד שירות הלקוחות של החברה, תוכלו לרכוש ביטוח חובה לרכב באופן מיידי ומהיר במיוחד. בדרך זו תוכלו ליהנות מרכישה משתלמת ואטרקטיבית יותר. רכישת ביטוח חובה לרכב זו תהיה זולה יותר מרכישת ביטוח חובה לרכב בדרך אחרת, משום שאין צורך, במקרה זה, בעמלת סוכן ביטוח, ועל כן מוצע תעריף זול ומשתלם יותר.

 

 כיצד מחדשים את ביטוח החובה 

ביטוח חובה לרכב הינו ביטוח התקף לתקופה של שנה. בתום תקופה זו יש לדאוג לחדשו, ומומלץ לעשות זאת כמה שבועות בטרם פג תוקפו. כדי לחדש את הביטוח, ניתן ליצור קשר עם חברת הביטוח באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות מוקד שירות הלקוחות, ולעשות זאת באופן מיידי.

 

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב