דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לאילת 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 1925 פעמים ]

אילת היא העיר הדרומית ביותר בישראל ומוקד המשיכה העיקרי שלה הוא ים סוף, שלחופו היא שוכנת. השילוב בין רכסי ההרים המדבריים והים, הופך את אילת לעיר מרהיבה ויוצר מזג אוויר נוח בכל עונות השנה. אמנם חודשי הקיץ באילת הם חמים ביותר, אך האקלים היבש, כמו גם מי הים הצוננים, הופכים את העיר לאטרקטיבית ביותר לביקור. ישנו מספר רב מאוד של מלונות באילת במגוון רחב של רמות דירוג, המציעים שהות בכל דרגות המחיר.

רבים מהנופשים בעיר בוחרים להגיע לחופשתם באמצעות טיסה לאילת. טיסות פנימיות בישראל אינן, לרוב, כורח המציאות בשל שטחה הקטן של הארץ. אך הנסיעה הארוכה ממרכז הארץ וצפונה (כ-5 שעות נסיעה לכל הפחות) הפכה את האפשרות של טיסות לאילת לאפשרות נפוצה וזמינה ביותר. ניתן, כיום, להזמין טיסה בהתראה קצרה ולבחור באחת מן הטיסות היומיות לעיר הדרומית התוססת. ההיצע התיירותי בעיר עצום ונע בין בילוי רומנטי במסעדה או ביאכטה, לבין בילוי משפחתי הרפתקני, למשל ב"עיר המלכים" או במצפה התת-ימי - חוויות יוצאות דופן למשפחה כולה.

הזמנת נופש באילת כוללת, במקרים רבים, טיסות לאילת כחלק מחבילת הנופש. איסתא מציעה דילים לאילת, אשר מביאות בחשבון את מרחק הנסיעה הארוך ועל כן כוללות טיסות הלוך ושוב לאילת. יש אמנם יתרונות קוסמים גם לנסיעה הממושכת דרומה, אך אין ספק כי טיסה לאילת מקצרת את זמני ההגעה ומאריכה את החופשה עצמה. טיסות לאילת מוצעות במבחר מחירים שונים ומומלץ לבדוק טרם הנסיעה האם ישנם מבצעים אטרקטיביים במיוחד עבור הטיסות.

טיסות לאילת מתבצעות על ידי החברות הישראליות ישראייר וכן ארקיע. הטיסות יוצאות משלושה שדות תעופה: שדה דב (תל אביב), שדה התעופה בן גוריון (לוד) ולעתים גם משדה התעופה של חיפה. אחד היתרונות הבולטים של טיסות לאילת הוא העובדה כי זמן הטיסה הממוצע הוא כ- 35 דקות בלבד. עם זאת רבים נרתעים מן האופציה של טיסות לאילת, בעיקר בשל המחשבה כי מדובר בהוצאה ניכרת, שתגדיל את עלות החופשה באופן משמעותי. טיסות לישראל נוחתות לרוב בנמל התעופה בן גוריון, כך שאם אתם מתכננים לעלות על טיסת המשך לאילת רצוי לקחת זאת בחשבון. חשוב לציין, אם כך, כי אופציית הטיסה משתלמת לעיתים קרובות - במקרים בהם אין תפוסה מלאה של המלונות או בשל התחרות בין חברות התעופה השונות, ניתן למצוא טיסות לאילת במחירים מפתיעים ומשתלמים.

 

קובי אסולין,


יועץ נסיעות בכיר להזמנת טיסות, מלונות בחו"ל, נופש בארץ


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב