דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם יחסים חצויים ומהם המאפיינים שלהם? 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2451 פעמים ]

מהם יחסים חצויים ומהם המאפיינים שלהם?

 

 

יחסים מעשיים - ללא אינטימיות

 

יחסים מעשיים הם יחסים שמתחלקים לשניים: החלק הרגשי והאינטימי הוא מפולג, לא עובד טוב, מפוצל ומלא חיכוכים. לעומת זאת, החלק המעשי הוא מאוחד, ברור, משותף והרמוני.

 

ביחסים מעשיים - החלק המעשי הוא החלק החזק של היחסים ושם שיתוף הפעולה של בני הזוג הוא הטוב ביותר. לעומת זאת, ביחסים האינטימיים והרגשיים בין בני הזוג ישנה חולשה מובנית, והיחסים במובן הזה הם "חלשים", לא מסונכרנים ולא טובים כזוג.

 

 

ביחסים מעשיים החיבור הזוגי הוא חיצוני-כלכלי

 

יחסים מעשיים הם יחסים שאופיינים להרבה מאוד זוגות שהצליחו מאוד בחיים מבחינה מעשית, ארצית וכלכלית (למשל, הזוג ביל והילרי קלינטון). אלה זוגות שהקימו עסקים ענקיים ביחד, הרימו רעיונות גדולים או זכו להיות עשירים מאוד בזכות שיתוף הפעולה ביניהם.

 

אלה הם זוגות שהם סיפור של הצלחה לכל מי שמתבונן בהם מהצד. לעומת זאת, ביחסים האינטימיים ביניהם, ביחסי האמון, במישור הרגשי, הרוחני, הערכי והמיני - הם זוג חלש. הם אינם מתאימים, מתקשים להבין אחד את השני לעומק, מדברים בשפות שונות ואינם מצליחים להגיע לשיתוף פעולה פורה אחד עם השני. הסיבה שהם נשארים אחד עם השני היא ההצלחה, הכלכלה, השגשוג ושיתוף הפעולה המעשי הפורה ביניהם.

 

 

 

יחסים אינטימיים - ללא מעשיות

 

יחסים אינטימיים הם גם יחסים שמתחלקים לשניים: החלק האינטימי הוא מאוחד, קסום, הרמוני ואורגני מאוד ואילו החלק המעשי הוא מפוצל, מפולג, מסוכסך ומלא מאבקים.

 

ביחסים אינטימיים - הרגש והאהבה הם החלק החזק של היחסים ושם שיתוף הפעולה של בני הזוג הוא הטוב ביותר, העשיר ביותר והמלא ביותר. לעומת זאת, ביחסים המעשיים והכלכליים ישנה חולשה מובנית, כישלונות, העדר כימיה וקושי בשיתוף פעולה.

 

 

ביחסים אינטימיים החיבור הזוגי הוא פנימי-רגשי

 

לדוגמה, יחסים אינטימיים הם יחסים שאופיינים להרבה מאוד זוגות אוהבים שהתחילו את הקשר שלהם יחד בצורה מאוד רומנטית וחמה אבל מבחינה כלכלית נכשלו פעם אחרי פעם ומעולם לא הצליחו להתגבר על הקשיים המעשיים של החיים.

 

אלה הם זוגות שנוטים יותר להתגרש, כי למרות האהבה הגדולה, המשיכה, החיבור הפנימי והרגשות העצומים אחד כלפי השני - ברמה המעשית הקשר לא יצליח לעולם לעלות על דרך המלך, תמיד יהיו הפסדים, ישנם פערים עצומים בהסתכלות על כסף ועבודה, ישו קושי עצום להגיע לשגשוג ולשיתוף פעולה כספי וישנה סבירות גדולה מאוד שכל דבר שהם יעשו יחד ייכשל ברמה המעשית. הסיבה שהם בכל זאת נשארים ביחד היא מכיוון שהם מאוד מחוברים רגשית ומאוד אוהבים אחד את השני.

 

 

וטיפ לסיום: ביחסים מעשיים מה שהכי חשוב לבני הזוג זו ההצלחה הכלכלית וההישגיות. בתור זוג, הם צוות פעולה מעולה הגורם לכל אחד מהם להגיע להישגים אישיים, לביסוס ולכלכלה טובה. ביחסיפ אינטימיים מה שהכי חשוב לבני הזוג זה החום, האהבה, האינטימיות והמשיכה. בתור זוג, הם צוות פעולה מעולה שמוביל כל אחד מבני הזוג להתעלות רוחנית, לשמחה, לסיפוק ולעונג מיני.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב