דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית השקעות, הבחירה הנכונה 

מאת    [ 25/09/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1830 פעמים ]

כל אחד יכול לבחור כיצד להשקיע את כספו. ישנם מספר אפיקי השקעה לבחירתכם, חיסכון פנסיוני, הפקדה לתכנית חיסכון בבנק, עסקי נדל"ן, מסחר עצמאי בבורסה וכמובן ניהול תיקי השקעות באמצעות בית השקעות מקצועי ומיומן.

ומדוע בכלל לבחור באופציה של בית השקעות, לשלם דמי ניהול, ולסמוך על גוף אחר שיבצע עבורי את העבודה? במידה ואתם מומחים בשוק ההון ובעלי ידע מעשי ומקצועי, אתם יכולים לשקול לסחור באופן עצמאי, אך האמת קשה להאמין כי ביכולתכם לערוך מחקר יסודי, לנתח את פני שוק ההון ולסחור בהתאם. זהו משחק לגדולים מכם וכדאי להשאירו למומחים, נכון אולי זה יעלה לכם טיפה כסף אך בסיכומו של דבר תצאו מרווחים עם תשואה נאה בידכם.

בית השקעות הוא גוף פיננסי עצום ומורכב העוסק במגוון אפיקי השקעה, ובהתאם לכך מבזר את הסיכון, אגרות חוב, מניות, קרנות פנסיה, נאמנות, השוק הישראלי והעולמי, הכל פתוח ואפשרי ומנוצל בתבונה למטרה אחת ויחידה - רווחים. באפשרותכם לבחור בין מגוון בתי ההשקעות המצויים בארץ כאשר בחירתכם תעשה בהסתמך על מגוון פרמטרים כגון גודל בית ההשקעות, חוזקו הכלכלי, ניסיונו, הוותק, השירות האישי ועוד.

בחירה נבונה של בית השקעות הינה קריטית לגובה התשואה, אסור להתפתות לדמי ניהול זולים וזהו, צריך להתייחס לכל החבילה במלואה. כיצד בית ההשקעות תפקד בימי שפל ומשבר כלכלי האם קרס או שמר עדיין על תשואה נורמאלית בהשוואה לבתי השקעות אחרים בשוק ההון. כיצד מבוזרים הסיכונים ומהי הדרך המובילה את בית ההשקעות? סיכון אפסי או ספקולנטי ועוד.

ניהול תיקי השקעות מקצועי תמיד ייתן לכם את הרושם שאתם לא לבד, שבית ההשקעות מלווה אתכם שלובי יד לכל אורך הדרך. התאמה מושלמת למצבכם הכלכלי, המשפחתי ולצרכיכם. קיים הבדל האם אתם נשואים ובעלי מחויבויות שונות או אם אתם רווקים שקיבלתם פתאום ירושה מכובדת וכסף מיותר ואתם יכולים להרשות לעצמכם לשחק ולסכן אותו. במידה ואתם ספקולנטיים ניהול תיקי השקעות יתבסס יותר על שוק המניות ופחות על אגרות חוב וקרנות ולהיפך, אך עדיין דבר אינו מבטיח הצלחה וודאית ולכן חשוב המקצועיות והניסיון של בית ההשקעות וצוותיו.

מומלץ לבדוק את הוותק של מנהל ההשקעות האישי שיעבוד עימכם בסמוך, האם תוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות ולהפקיד בידיו את הונכם הפרטי. כמו כן טוב תעשו אם תבדקו מיהו הצוות המוביל, המוניטין והישגיהם המקצועיים לאורך שנים.

בעת פתיחת החשבון אצל בית ההשקעות יישב עימכם בארבע עיניים או יותר, צוות השקעות מקצועי ומיומן שיקשיב לכם, ינתח את רצונותיכם ובהתאם יותאם תיק ההשקעות. אך בכך לא תם ניהול תיקי השקעות. אלא ישנה חשיבות רבה למדיניות דלת פתוחה וזמינות. מנהל השקעות שדלתו תמיד תהא פתוחה עבורכם, מענה מיידי לשיחות טלפון ומעקב אישי באתר האינטרנט וכן דיווחים תקופתיים בדואר.

בית השקעות אינו מטפל רק בכספיכם האישיים ובמגזר הפרטי אלא בנוסף בחברות ציבוריות ופרטיות ובגופים מוסדיים. כל אלו מצריכים מחלקות מחקר מקצועיות המנתחות את שוק ההון לגורמים וכן מערכות בקרה, דיווח ומעקב המתבצעים על ידי מחלקת ביקורת פנים, קציני ציות ועורכי דין מקצועיים וכמובן תחת פיקוחה של הרשות לניירות ערך.

יגאל אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב