דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לראות את העור 

מאת    [ 25/09/2011 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 1863 פעמים ]


מזותרפיה, בוטוקס, אנטי אייג'ינג- מושגים שמזוהים בדרך כלל עם נשים בגילאי 50 פלוס. האומנם? הנזקים הסביבתיים ושגרת היום יום לא כל כך "מתחשבים" בגיל כשהם מסבים נזק לעור שלכן. בנות, הגעתן לגיל שאפשר (ורצוי) להתחיל.

אירופה זה כאן
"אחותי, סגרתי טיפול השבוע".
-"נו, קוסמטיקה. על מה הרעש?"
"לא בדיוק. משהו שקשור לאנטי אייג'ינג".
-"עד כמה שאני זוכרת מאמי, אין לך אפילו 50, מה נכנס בך?" 

סביר להניח שיותר ויותר נשים נתקלו לאחרונה בשיחה דומה. חלקן תמהות, חלקן שואלות שאלות וחלקן אף מגחכות למשמע המחשבה של: אנטי אייג'ינג? מזותרפיה? בוטוקס? אני?!
תחום האסתטיקה של העור הוא תחום שפרץ טווחי גילאים. באירופה כבר הפנימו את המסר: נשים צעירות רבות הפכו את תחום האנטי אייג'ינג לחלק בלתי נפרד מחייהן. גם ארצות הברית נדבקה בחיידק, שבסופו של דבר מגיע גם לכאן: אפילו גדולות הספקניות מפנימות כי טיפולי אנטי אייג'ינג שונים כבר מזמן אינם נחלתן של בנות 50 פלוס בלבד. לחץ נפשי ונזקים סביבתיים לא ממתינים לגיל 50 בכדי לפגוע בעור. בנוסף, נשים צעירות מעוניינות לטפל באסתטיקה של העור עוד לפני שצצו בעיות למיניהן. 
אז נכון שחלק נכבד מטיפולים אלו מאפיין קבוצות נשים בגילאים מתקדמים, אך מהות האפקטיביות של טיפולי המניעה מניבה בשטח תוצאות חיוביות לטווח ארוך, כאשר המטופלת בוחרת להתחיל את הטיפול באמצע שנות העשרים או תחילת השלושים של חייה.

מה זו תרפיה? מזותרפיה!
"אם הולכים לטיפולי קוסמטיקה אין סיבה להגיד לא למזותרפיה, היות והמזותרפיה מטפלת במרקם העור"- מציינת אורית קאופמן, ספקית מוצרים עבור חברת  care. ידוע הדבר, שמזותרפיה מעניקה חיות לעור וכוללת שימוש בקוקטיילים שונים עבור הפנים; אלא שחלק מהליך ההזרקה הכולל שימוש בחומצה הילארונית- הינו אפקטיבי גם עבור נשים בגילאי 30 פלוס, כיוון שעצם הטיפול הוא מניעתי ויעיל לטווח ארוך בעיקר באזורי מחשוף, ידיים וצוואר. בגילאים צעירים יותר, כולל הטיפול הזה שימוש מופחת בחומצה, היות ואין בגילאים אלה איבוד מסיבי של חיות העור, אך עדיין חיוניותו של הטיפול משתלמת כאמור לטווח העתידי.
באירופה, המזותרפיה היא שימושית ומוכרת כבר מגילאי 20 פלוס. מחירם של הטיפולים ירד, לכן גם התרחב התחום ונפתח עבור קהל יעד צעיר יותר, מה גם שהרעיון המרכזי היה ונותר: עיכוב תהליך ההזדקנות. מראה העור של בחורה המתחילה סדרת טיפולי מזותרפיה כבר בגיל 25 פלוס- יישמר חיוני וחי לשנים רבות.
בחברת care מתבצעים עשרות טיפולי מזותרפיה בשנה, כאשר חתך הגילאים המרכזי של מטופלי השיטה נע בין 35 ל- 50, ובכך עומד בקנה אחד עם המגמה המסתמנת בעולם של גיל צעיר בקרב הנשים המגיעות לטיפולים אלה.

בוטוקס- תביעי את דעתך
כשאומרים "קמט", נשים רבות מחסירות פעימה. קמטי הבעה הם מושגים שנכנסו לא מהיום לז'רגון הנשי, וכך כמובן גם טיפולי הבוטוקס הידועים. נושא הבוטוקס והשימוש בו מגיל צעיר תפש תאוצה והיכרות עוד לפני תחום המזותרפיה. הבוטוקס מהווה דוגמא מצוינת לסוג טיפול המושך אליו בחו"ל נשים רבות מגיל צעיר ביותר. גם כאן אצלנו, נשים באמצע שנות העשרים לחייהם מעוניינות למנוע היווצרות קמטים ראשוניים ומסתייעות בטיפולים למילוי אותם קמטים.
בחברת care בוצעו רק בשנה האחרונה מאות טיפולים מסוג זה, בעוד שחתך הגילאים הנע בין 25 ל-60- ממחיש מעבר לרוחב החתך- את העובדה שנשים מגיעות לטיפול מניעתי זה בגיל צעיר במיוחד. 
מעבר לרצון למנוע קמטים, יש נשים המשתמשות בטיפולי בוטוקס בנסיבות שונות: שגרת היומיום לא ממתינה לגיל מתקדם יותר בכדי ליצור קמטים. תופעות רבות, בהן למשל נשים המעשנות בתדירות גבוהה ונחשפות בגיל צעיר לרעלנים המצויים בסיגריות - פוגעות בגמישותו של העור, גורמות לו נזק ומגבירות את הופעתם של הקמטים.

לסיכום
אסתטיקה היא מודעות. המודעות למראה העור שלך מובילה ותוביל אותך במראה צעיר וחי לשנים רבות.
העור שלך מחכה שתטפחי אותו. למה את מחכה?
    

 

סופי ברנר הינה מנהלת חטיבת האסתטיקה בחברת "קר" שירותי רפואה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב