דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילוף כלבים בשרון 

מאת    [ 24/09/2011 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2498 פעמים ]

איזור השרון בארץ משופע במרחבים של ים, חולות, שמורות טבע ונופים מיוחדים. מרחק של עשרים דקות מתל אביב ניתן למצוא אזורי טבע מיוחדים שלא נופלים ביופיים מהטבע שנשקף באזור צפון הארץ. המרחבים הפתוחים הם כר פורה ומצוין להסתובב בו עם בעלי חיים. באזורים אלו ניתן לראות הרבה אנשים שמטיילים עם הכלבים שלהם. הכלבים רצים באופן חופשי ללא רצועה, משחקים ומשתובבים אחד עם השני. באזור השרון ניתן למצוא גם מושבים וכפרים רבים. במקומות אלו רווח סגנון הבנייה של בתי קרקע עם חצרות גדולות. רבות מהמשפחות מגדלות כלבים שהחצר היא מקום אידיאלי בשבילם להסתובב. מסיבה זו אילוף כלבים בשרון הוא שכיח לא פחות מאזורים אחרים בארץ ואולי אף יותר.

גם אם נדמה כי אילוף כלבים בשרון הוא אידיאלי יותר מבחינת המיקום שמאפשר מרחב רב יותר למאמן לאלף את הכלב, האילוף אינו פשוט כפי שנדמה. כלבים אשר נמצאים רוב שעות היום בחצר בית פתוח, הם כלבים שיש איתם לעיתים קשיי אילוף רבים יותר. ישנם כלבים שמבחינתם כל מי שנמצא בפתח הבית ומעוניין להיכנס עשוי להיות אויב. מהסיבה הזו הם הופכים להיות תוקפניים יותר כלפי זרים. תפקידו של המאמן הוא להנחות את הכלב לדעת יש צורך להתריע מפני אורחים לא רצויים ולגרש אותם ומתי הוא לא צריך להיות תוקפני, אלא מכבד ורגוע. ישנם מקרים שבהם הכלב עצמו הוא ידידותי מידי ולכן הוא אינו מגן או מתריע מפני זרים ומאפשר לכל אחד להיכנס ללא בעיה. במקרה כזה מאלף יכול לאמן את הכלב לזהות מתי זה נכון לאפשר לאנשים להיכנס ומתי לא.

כלבים שנמצאים רוב הזמן מחוץ לבית ובחופשיות רבה מידי, עשויים להפוך להיות כלבי פרא ולזנוח התנהגויות של ציות ברבות הזמן. במקרה כזה, אחראי הבעלים של הכלב לדאוג שהוא יציית לפקודותיו באופן מיידי. אחד הפחדים של כל בעלים של כלב הוא שיבוא יום והכלב לא יציית לקריאה לבעליו לחזור. מאמן כלבים מאלף את הכלב יחד עם בעליו לציית לפקודות של עצירה והליכה לצידו. יש שמסיקים כי אילוף כלבים בשרון הוא זול הרבה יותר מאילוף כלבים במרכז. חשוב לזכור כי הבדלי המרחק, אינם בהכרח חלים גם על ההבדלים במחיר. אילוף כלבים בשרון יכול לנוע בין עלויות סבירות לבין עלויות יקרות מאד. הכל בהתאם למוניטין של מאלף הכלבים ולתכנית שהוא בונה לו.  

כדי למצוא מאלף כלבים טוב ואיכותי, אפשר לבקש המלצות ממכרים שלכם שלקחו גם הם את הכלב שלהם לאילוף. ברשת האינטרנט ניתן למצוא גם כן המלצות רבות על מאלפי כלבים ומידע מקיף  ונרחב על הנושא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב