דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקמת אתרים לעסק שלך 

מאת    [ 23/09/2011 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2052 פעמים ]

הקמת אתרים בימיניו היא תעשייה שלמה המשמשת כחזית טכנולוגית של שיווק ארגונים וחברות אונליין, בין אם עסקינן בבתי עסק בעלי נוכחות ברשת האינטרנט או בתי עסק ותיקים שעוד לא נכנסו לאווירת האינטרנט. הקמה ועיצוב אתרי אינטרנט זהו הליך שדורש הרבה מאד מחקר ואיזשהו איפיון בשביל שיהיה אפשרי להגיע להישגים והתוצאות המוצלחות ביותר בעבור הצרכים המסוימים.

הקמת אתרים – אתר חדש נולד

כצעד מקדים לפני בניית אתר ברשת לקליינט, קיים צורך ללמוד לדעת את קהל היעד שלו, מה בדיוק הקהל מחפש ובמה הינו חפץ. רק לאחר שעשינו זאת, אפשר יהיה לדעת כיצד למעשה לגשת לקהל יעד ואח"כ לו את השירותים או לחילופין הסחורה שיותר מכל נכונים לו, כאלה שבאמת מעניקים פתרון לסוגיה ספציפית. במקרה ועוסקים בקהל יעד יותר גנרי אפשר בוודאות לעשות במידה מסוימת ריגול תעשייתי ולבדוק באיזו דרך מתחרינו הפוטנציאליים בנישה הנ"ל פונים אל מול קהל היעד באמצעות האתר שלהם.

 

לאחר שהחלטנו על מטרותיו וברשותנו איפיון הקהל יעד ומטרותיו, אפשר לחשוב על הסגנון העיצובי וגם על הממשק משתמש. זאת בפועל התשתית ההתחלתית עליה יוקם אתר האינטרנט וכמו כן קיימת משמעות גדולה לדברים הללו. עיצובו של האתר הוא למעשה הדבר הראשוני שרואים בזמן שמבקרים נכנסים לאתר מסוים. עיצוב יכול בהחלט להשפיע האם באי האתר ישארו באתר יותר ממס' שניות או שאולי יזדרזו לחזור לעמוד האינטרנט הקודם ממנו באו. על כן, משמעותו של העיצוב באתר אינטרנט הינה גבוהה ביותר.

 

יחד עם זאת, הקמת אתרים אינה יכולה להיות מבוססת רק על עיצוב גרפי בלבד, שכן גם אם לאתר אינטרנט ישנו לוק מדהים, אם התוכן בו רחוק מלהיות ברמה גבוהה ויתר על כן לא ממש משרת קהל מבקרים מסוים, לאתר לא ממש יש עתיד ורוד. תוכנו של האתר הוא האלמנט הכי עיקרי בכל אתר אינטרנט, אפילו ענקית החיפוש גוגל נוהגת לחזור על המנטרה הזו כל הזמן. זאת מכיוון שהיעד של התוכן זה בעצם לשאת הכי טוב שאפשר את מבקרי האתר שלך מעבר להכל. על כן, לחלוטין מומלץ להשקיע את המיטב בתוכן משובח ורלוונטי עד כמה שיותר - זוהי בלי ספק השקעה שתשתלם בטווח הארוך.

 

בסופו של התהליך של הקמת אתרים, כבר יש ברשותנו למעשה אתר חזק ויציב. עם זאת האם זה עומד בפני עצמו? התשובה לכך הינה ממש לא. בכדי שמבקרים יאתרו את האתר שלך, כדאי לקדם ולשווק אותו ואחת הדרכים הפופולאריות לעשות את זה היא באמצעים של קידום אתרים אורגני, פעולה שמטרתה להגביר את הנראות של אתרי האינטרנט בגוגל ומנועים נוספים בשיטה טבעית, כלומר אינה בתשלום.

טל אזרי      בלו בניית אתרים 077-460-20-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב