דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פריז עם הילדים - ליהנות מחופשה משפחתית מושלמת 

מאת    [ 21/09/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2926 פעמים ]

פריז עם הילדים היא חוויה מיוחדת במינה. נכון, פריז נחשבת כאחת הערים הרומנטיות ביותר, אולם פריז עם הילדים מאפשרת לכם ליהנות מחופשה משפחתית מושלמת, בזכות שפע האטרקציות הכול כך רב שמציעה לכם ולילדיכם כמעט בכל פינה בעיר. פריז עם הילדים היא הזדמנות לבקר בכל האתרים השונים של העיר, ולראות אותה מנקודת מבטם של הקטנטנים, היא גם הזדמנות לבקר באחד מפארקי השעשועים המפורסם ביותר בעולם וליהנות משלל של אטרקציות בלתי רגילות.

 

פריז עם הילדים - לבקר במבחר האטרקציות הנפלאות 

פריז, אחת הערים המתויירות ביותר בעולם, מציעה שלל של אפשרויות במסגרת ביקור משפחתי. אם אתם מתכננים לטייל בעיר פריז עם הילדים, תוכלו להיעזר בתחבורה המצוינת שלה, שתיקח אתכם ממקום למקום באופן פשוט, נוח ויעיל, תוכלו לבקר ברחובותיה השטוחים והנפלאים, בין הסמטאות המקסימות ובין הבתים העתיקים, תוכלו גם לעצור במגוון בתי הקפה או המאפיות, ולטעום מהמאפים הנהדרים הידועים של פריז וכמובן, לבקר גם בשפע המוזיאונים, הפארקים וגני השעשועים של פריז. אחת האטרקציות הידועות ביותר, הינה דיסנילנד. ביקור בעיר פריז עם הילדים, מוכרח לכלול ביקור בדיסנילנד (יורודיסני), פארק שעשועים ענק, שהוקם בשנת 1992 ומושך אליו מיליוני תיירים מדי שנה. בפארק מגוון של אטרקציות, משחקים ופעילויות לילדים בכל הגילאים, לרבות מסעדות, בתי מלון לאלה המבקשים ללון בו, וכן חנויות רבות. פארק מקסים נוסף, שכדאי לבקר בו במסגרת טיול בפריז עם הילדים, הוא פארק אסטריקס, על שם גיבור קומיקס צרפתי ידוע משנות ה - 60. בפארק המיוחד הזה רכבות הרים, המתאימות לאמיצים שביניכם, מתקני מים נהדרים, הופעות רחוב והצגות לילדים. במסגרת טיול בעיר פריז עם הילדים, כדאי לכם לבקר גם במגדל אייפל. תוכלו לעלות עם הילדים לקומה הראשונה או השנייה, באמצעות המעלית או ברגל, ולצפות על העיר כולה. בדרך זו יוכלו הילדים ללמוד מעט על מבנה העיר, על הכיוונים השונים ולחוות אותה מזווית קצת אחרת.

 

מוזיאונים, המתאימים במיוחד לילדים 

ביקור בפריז עם הילדים, מוכרח לכלול גם את מוזיאון המדע והתעשייה. המוזיאון מציג מבחר של תערוכות שונות ואינטראקטיביות, הקשורות למדע וטכנולוגיה והוא דרך נפלאה להעביר ימים גשומים או קרים במיוחד. מוזיאון מקסים נוסף הוא מוזיאון השעווה Grevin, הכולל למעלה מחמש מאות פסלי שעווה בגודל מקורי, של דמויות ידועות מהעבר ומההווה. במקום גם סדנא, בה ניתן ללמוד כיצד מייצרים את דמויות השעווה ועוד. במסגרת טיול בעיר פריז עם ילדים, אל תשכחו לבקר גם במרכז פומפידו, שהינו המוזיאון הלאומי לאמנות מודרנית. מוזיאון זה כולל מבחר של פעילויות שונות, המתאימות במיוחד לילדים, כמו סרטים לילדים מדי יום רביעי אחר הצהריים, גלריה לילדים, אולם קולנוע וכן מבחר של תערוכות מקסימות וסדנאות נהדרות. פריז עם הילדים מוכרחה לכלול גם את מוזיאון הקסמים המפורסם שבעיר, Musee de la Magic, שאמנם קטן ואינטימי, אולם כולל תערוכות נפלאות בנושא קסמים, מופעי קסמים קצרים, מידע הקשור להיסטוריה של הקסמים והקוסמים ועוד. בין אם ילדיכם חובבי קסמים ובין אם לאו, המקום הזה, יהיה עבורם, חוויה בלתי רגילה.

 

 

 

תיירות - למידע נוסף: טיסות לחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב