דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קראו את זה לפני שאתם רוכשים מסור מקיטה 

מאת    [ 21/09/2011 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 3713 פעמים ]

ניתן לרכוש מסורים עגולים של מקיטה באינטרנט אך הם גם מוכרים מסורים מסוגים שונים שיעזרו לך  להשלים את העבודה יחד עם הכלים הנכונים. השווה בין מסורי מקיטה כדי למצוא את האחד שמתאים לך ביותר.


הוראות ושלבים ברכישת מסור
שלב 1: הגדר לעצמך איזו סוג של מסור אתה צריך. מקיטה מייצרת מסורים מעגליים, מסורים אנכיים, מסורי חרב ומסורים חשמליים לחיתוך סיבי בטון. לכל סוג שימוש משלו באתר העבודה. מקיטה מייצרת יותר מסורים מעגליים מאשר כל סוג מסור אחר.
שלב 2: שקול את האופציות של מסורים אלחוטיים וגם של מסורים עם כבל. אם תבחר במסור מקיטה עם כבל, תוכל להינות מכל זמן העבודה הדרוש כל עוד תעבוד ליד ספק כוח. תוכל להשתמש במסור מקיטה אלחוטי בכל מקום אך תצטרך להטעין את הסוללה כדי להמשיך להשתמש בה לאחר שהסוללה תתרוקן. אם תצטרך לחתוך בתוך מרווחים קטנים או בתוך רווחים שקשה להעביר לתוכם כבל מאריך, יהיה הכי טוב להשתמש במסור האלחוטי של מקיטה. אם תצטרך לחתוך בתוך חומרים קשים או אם תצטרך יותר זמן עבודה, לך עם המסור של מקיטה עם הכבל.
שלב 3: מדוד את עמידות הלהב. עמידות הלהב הוא מקסימום העומק שבו יכול המסור לחתוך. ללהבים הגדולים יותר יכולת עמידות גבוהה יותר מאחר והם יכולים לחתוך עמוק יותר.
שלב 4: שים את נושא הבטיחות בראש סדר העדיפויות בבואך לרכוש מסור של מקיטה אשר מאופיין במעצורים חשמליים. השווה כל מסור כדי לבדוק אם מאופיין בתכונה זו שמאפשרת לו לעצור את סיבוב הלהב 10 שניות מהר יותר מאשר מסורים ללא מעצורים חשמליים, כאשר אתה משחרר את ההדק.
שלב 5: האר את  אזור העבודה שלך כאשר אתה משווה בין מסורי מקיטה המגיעים עם דיודה פולטת אור. במסורים שיש להם את התכונה הזו, הדיודה מאירה על אזור העבודה שלך כך שתוכל לראות במדויק את החתך שאתה מבצע. אם אתה עובד בתוך בית, במקום שבו האור חלש או אם אתה נשען על מקום העבודה ויוצר צל על גבי העץ, קרא את התווית על המסור כדי לראות אם הוא מגיע עם דיודה פולטת אור.
שלב 6: השווה בין כל מסורי המקיטה  שמגיעים עם הלהב שאתה צריך. להבי פלדה וגם להבי הפלדה בעלי המהירות הגבוהה יכולים לחתוך עץ אך להבי הפלדה המהירים הינם קשים יותר ונותרים חדים למשך תקופות ארוכות יותר. להבי קרבייד עם עצות הקרבייד המחוברות לשיני הלהב, עולים יותר אך נותרים חדים זמן רב יותר מאשר להבי פלדה או להבי פלדה בעלי המהירות גבוהה. כדי לחתוך אריחים, חפש להבים לחיתוך אריחים. ללהבים בעלי האיכות הגבוהה אשר חותכים אריחים יש קצוות מיהלום. אם אתה צריך לחתוך בטון, חומר מלט, לבנים או סוגים אחרים של חומרי בניין, השווה בין מסורי מקיטה שיש להם להבים לבניין.
שלב 7: שאל לגבי מסורי מקיטה העשויים מרכיבי מגנזיום. אלו חזקים כמו המודלים הסטנדרטיים של מסורי מקיטה אך המגנזיום הינו קל יותר במשקלו ולכן קל יותר לנשיאה באתר העבודה.

כלי עבודה מברגה מקדחה ופטישון של חברת מקיטה ובוש קונים רק באינטרנט במחירים הזולים בארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב