דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה דברים לפני שתתקינו פרגולות. 

מאת    [ 21/09/2011 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2462 פעמים ]

למרות שכשמדברים על סוככים כולם חושבים על מיגון החצר או המרפסת מפני השמש הקופחת, הרי שלמרות שהם נכנסים תחת ההגדרה של "פתרונות הצללה" סוככים יכולים לשמש גם כקירוי נהדר מפני הגשם – הכול תלוי בחומר ממנו הם עשויים ובמידת יציבותם.

כל מי שהחל לבדוק את התחום בוודאי יודע, שהיום יש סוגים רבים של סוככים: יש סוככי זרועות, סוככי מסילות סוככי חלון ומרקיזות, כשחלקם קבועים וחלקם יכולים גם להתקפל, ולא תמיד קל לדעת איזה סוג מתאים ביותר לצרכים שלכם. על מנת לבחור נכון, חשוב שלא לקבל החלטה פזיזה וללמוד קצת על הנושא גם באופן עצמאי וגם בעזרתם של מומחים בתחום. מידע בנושא תוכלו למצוא, כמובן, ברשת האינטרנט, ולקבל מושג כללי לגבי ההבדלים הקיימים בין הסוגים השונים.

כך למשל תוכלו ללמוד, שגם פרגולות הן סוג של סוכך, שהמרקיזות צורתן היא של כיפה, והן יכולות להיות קבועות או מתקפלות, בהתאם לצורך ולהעדפה; שסוככי מסילות  הם קבועים ומהווים כיסוי מצוין בימות הקיץ והחורף כאחד; שסוככי חלון כשמם כן הם – מיועדים להתקנה מעל לחלונות ויכולים להיפתח עד לזווית של 180 מעלות; ושסוככי זרועות יכולים להתקפל באופן מכאני או חשמלי כאחד.

אין תחליף לייעוץ עם מומחים

לאחר שתלמדו את כל זאת ועוד, מומלץ מאוד שתגיעו לבית עסק המתמחה במכירת סוככים ותבקשו לקבל ייעוץ מקצועי בתחום. כך תוכלו לקבל מידע נוסף שלא ידעתם עד כה וכן טיפים והמלצות שיסייעו לכם לבחור את הסוכך המתאים למקום המדויק בו אתם מתכוונים להציב אותו, לצורך שלשמו הוא עתיד לשמש וכמובן – גם לתקציב האישי שלכם. חשוב לדעת שאם העיצוב והמראה החיצוני של המוצר מאוד חשובים לכם, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. היום ניתן למצוא סוככים בדוגמאות שונות ובעיצובים שונים, כך שלבטח תוכלו למצוא את זה שיתאים בצורה מושלמת לטעם האישי שלכם.

מה שחשוב לוודא

רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה של המוצר שעומד בכל הדרישות שלכם, חשוב שתוודאו מספר דברים:


    • חוזק ועמידות – מכיוון שהסוכך מותקן בחוץ, חשוב שהחומרים ממנו הוא עשוי (מתכת ובדים גם יחד) יהיו חומרים חזקים שיוכלו להחזיק מעמד בכל תנאי מזג אוויר. אחרי הכול, מדובר בפתרונות הצללה בשילוב בד ולא במתקנים חזקים ויציבים כמו פרגולות, ולכן חשוב לדעת שהבדים יחזיקו מעמד גם כשיפגשו גשם, רוחות ושמש קופחת.
    • התקנה מקצועית – חשוב לוודא שמתקין מטעם החברה יגיע אליכם, יתקין את הסוכך על פי כל כללי הבטיחות ויוודא שהסוכך חזק ויציב דיו כדי להחזיק מעמד בכל מזג אוויר.
    • אחריות – חשוב מאוד לקבל אחריות על המוצר ועל ההתקנה גם יחד, על מנת שבכל מקרה של בעיה (בדים שנקרעו, זרועות שנשברו וכד') תוכלו לפנות לחברה ולקבל את השירות המגיע לכם ללא עלות במשך כל תקופת האחריות.

אין ספק, שאם תבצעו רכישה של סוככים על פי השלבים שתוארו לעיל, תוכלו ליהנות מקירוי נפלא שיגן עליכם גם מהשמש וגם מהגשם. בהצלחה!  



סככות האומנים - סוככים






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב