דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים זה משהו שכל בעל עסק חייב לעצמו 

מאת    [ 20/09/2011 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1933 פעמים ]

בניית אתרים עכשיו היא בהחלט תעשיה שמשמשת כחוד החנית של שיווק ארגונים אונליין, לא משנה אם עסקינן בבתי עסק שיש להם נוכחות מסוימת ברשת או עסקים עם ותק שעוד לא פרצו לחיי האינטרנט. הקמה ועיצוב אתרי אינטרנט הוא תהליך שתובע לא מעט מחקר מקדים וגם איזשהו איפיון על מנת שיהיה אפשר להגיע להישגים והתוצאות הטובות ביותר בעבור הצרכים הספציפיים.

 בניית אתרים - לפני ההקמה

לפני הקמת אתר אינטרנט לקליינט, יש הכרח ללמוד לדעת את הקהל יעד של העסק, מה בדיוק הקהל רוצה ובמה הוא מעוניין. רק לאחר כן, אפשר יהיה וערוכים לדעת כיצד לגשת לאותו קהל יעד ואז לתת להם את השירותים או המוצרים שיותר מכל מתאימים לו, כאלה שממש מציעים מענה לבעיה כלשהי. במקרה ועוסקים בקהל יעד יותר גנרי אפשר בהחלט לערוך קצת מחקר בתעשייה ולערוך בדיקה איך מתחרינו האפשריים בנישה ניגשים אל הלקוחות באמצעות האתר שלהם בעזרת חברת בניית אתרים.

 

לאחר שהחלטנו על היעדים ובידינו איפיון של קהל היעד ודרישותיו, אפשר לחשוב על סגנון עיצוב האתר וממשק המשתמש. זאת למעשה הבסיס עליו יבנה אתר האינטרנט וכמובן קיימת משמעות גדולה לאותם שלבים. סגנון עיצוב האתר הוא למעשה האלמנט הראשוני שרואים בזמן שמבקרים מגיעים לאתר כלשהו. עיצוב בהחלט עשוי לקבוע באם באי האתר כאן להישאר באתר יותר ממספר רגעים או יזדרזו לחזור לעמוד האינטרנט הקודם שממנו הגיעו. בגלל זה, משמעות עיצוב האתר באתר האינטרנט היא ללא ספק מאד גבוהה.

 

עם זאת, בניית אתרים אינה אמורה להיות מושתתת נטו על עיצוב, בגלל שגם אם לאתרך יש לוק של מליון דולר, במידה והתוכן בו ממש לא משובח ויתר על כן אינו יעיל עבור קהל גולשים מאד מסוים, לאתר זה לא כל כך יש עתיד ורוד. תוכן האתר הוא הדבר הכי מרכזי בכול אתר אינטרנט, אפילו חברת הענק גוגל בעצמה נוהגת לחזור על כך לעיתים קרובות. זאת מפני שהמטרה של תוכן האתר זה לשרת נאמנה את המבקרים שלך יותר מכל. על כן, מאד חשוב להשקיע כסף או זמן בתוכן משובח וגם רלוונטי כמה שיותר - זאת השקעה קטנה שתביא להישגים במבט לרחוק.

 

בסוף התהליך של בניית אתרים, כבר יש למעשה אתר אינטרנט חזק ויציב. עם זאת נשאלת השאלה באם זה עומד בפני עצמו? התשובה לכך היא ממש לא. על מנת שמבקרים יאתרו את האתר שלך, כדאי לקדם ולשווק את האתר ואחת מן השיטות הנפוצות לערוך את זה היא באמצעות קידום אורגני, זוהי פעולה שנועדה להגביר את הניראות של אתרי אינטרנט בגוגל ומנועים אלטרנטיביים בשיטה טבעית, זאת אומרת לא בתשלום ישיר.

טל אזרי      בלו בניית אתרים 077-460-20-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב