דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שעוני פיטנס 

מאת    [ 20/09/2011 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 2146 פעמים ]

במהלך ההיסטוריה פותחו יותר ויותר אביזרים וכלים טכנולוגים מתקדמים הנוגעים לתחום הכושר והספורט, במטרה לשנות את חווית ותפוקת האימון הגופני. כך גם שעוני פיטנס שללא ספק אמרו את המילה האחרונה בכל הנוגע לחווית אימון טובה יותר ומהנה יותר. שעוני פיטנס בעלי תפקידים חשובים ביותר בהם ניגע בהמשך בפירוט.

שעוני פיטנס – המאפיינים

שלא כמו שעוני יד סטנדרטים ואף משוכללים במיוחד, שעוני פיטנס פותחו במיוחד לאנשים מתאמנים, בין אם באופן חובבני או באופן מקצועי.


    • עיצוב - שעוני פיטנס שהינם למעשי שעוני יד נוחים מעוצבים כיום במגוון רב של דגמים לגברים ולנשים, כך שכל אחד יוכל למצוא את העיצוב המתאים במיוחד לו.
    • מד דופק – אחד המרכיבים החשובים ביותר של שעוני פיטנס הוא מד הדופק המדויק שמציג את הדופק לאורך כל האימון.
    • סוללה – סוללת שעוני פיטנס (במוצרים המקוריים) הינה סוללה בעלת זמן חיים ארוך במיוחד שניתנת להחלפה גם באופן עצמאי.
    • בקרת אימון – מלבד מד דופק שעוני פיטנס מציגים מידע נרחב אודות האימון גם במהלכו וגם בסופו של האימון כסיכום דבר וכוללים למעשה: כמות הקלוריות שנשרפו, זמן האימון , מספר צעדים ועוד.

 

שעוני פיטנס – היתרונות

אם תשאלו מתאמנים ותיקים תבינו כמה שעוני פיטנס יעילים וטובים להם, עד כדי שזהו פרט חשוב שלא ניתן לוותר עליו בשום אימון, וזאת בשל היתרונות הגדולים של שעוני פיטנס הכוללים: רצועת יד נוחה העשויה מבד גמיש שלא מחליק על הגוף ומאוד נוח לשימוש גם במהלך אימון גופני קשה, אפשרות לשמירת זיכרונות מאימונים קודמים, דהיינו להעביר את כל המידע הנשמר אחרי האימונים אל המחשב ובעצם לערוך סיכום חודשי שמפרט את משך האימונים הכולל, הקלוריות שנשרפו, הדופק ועוד.


    • שיפור אימונים – אחד מן היתרונות הגדולים של שעוני פיטנס מלבד המאפיינים המתקדמים הוא האפשרות לשפר סיבולת לב ריאה באמצעות מד הדופק המקדם, שכן ספורטאים יכולים לעקוב אחרי הדופק שלהם בכל אימון ולשפרו בהתאם. 

 

 שעוני פיטנס – לא רק לאימון

מלבד היתרונות הגדולים ומאפייני שעוני פיטנס המיוחדים והמיועדים לאימונים ספורטיביים, לא מדובר רק בשעון לאימון, אלא שעוד יד לכל דבר הכולל: שעה, שעון מעורר, תאריך ואפילו לרוב יכלול גם תאורת לילה. שעוני פיטנס ידועים ומוכרים כשעונים איכותיים ביותר שאמנם לא הכי זולים בשוק השעונים, אך ללא ספק עמידים לאורך זמן רב וזמן האחריות עליהם לרוב יהיה לא פחות משנתיים.  כיום, ישנן חברות רבות שמייצרות שעוני פיטנס ומספקות את מגוון הדגמים אל החנויות בעיצובים מרהיבים ומתאימים גם לגברים וגם לנשים, כך שכל אחד וכל אחת יוכלו למצוא את שעון הפיטנס שלהם.

 

שעוני פיטנס – למי מתאים

למרות שהחשיבה הראשונית היא ששעוני פיטנס מתאימים לספורטאים מובילים ומתמידים כמו: רוכבי אופניים, רצי מרתון ועוד, אין הדבר כך באמת שכן שעוני פיטנס מתאימים גם למתאמנים חדשים ומתאמנים שרוצים לראות היכן הם עומדים ומשפרים את האימון שלהם גם אם אינם רצי מרתון.

 

שעוני פיטנס – היכן רוכשים

את שעוני הפיטנס ניתן למצוא בחנויות הספורט, חנויות שעונים וכמו כן גם באינטרנט. רצוי לעשות סקר שוק רחב לפני רכישת שעוני פיטנס מכיוון שישנם חיקויים של המוצר ולא כדאי לשלם סכום גבוה עבור חיקוי כמובן. אז מה עושים? הולכים לחברה מקצועית ומוכרת המוכרת את שעוני פיטנס ולפני כן מבררים באינטרנט באתרים השונים את העלויות, המאפיינים, העיצוב, הדגמים ולמעשה את כל המידע הנחוץ והחשוב לפני רכישת שעוני פיטנס. בהצלחה!

 

 

 

 

שעון דופק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב