דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרקט למינציה - חיפוי רצפה מודרני 

מאת    [ 20/09/2011 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 3829 פעמים ]

המראה החיצוני נהדר

פרקט למינציה  מבחינת המראה החיצוני לא מפסיד לאף חיפוי רצפה אחר. התכונה שלו לדמות פרקט אמיתי , סוגי עץ יוקרתיים , אבן, שיש  הופכים אותו לכלי אוניברסאלי לעיצוב פנים בכל סגנון. גם ניקח בחשבון שחיפוי רצפה זה ברוב המקרים יותר יציב ועמיד לאורך הזמן מאשר פרקט אמיתי או רצפה מעץ, יחד עם זאות המחירים לפרקט למינציה נמוכים יותר באופן משמעותי. כל אחד יוכל לבחור  דפוס וגוון המועדף על-ידיו : קיימות הוריאציות המרובות. אתם תוכלו לרכוש פרקט למינציה דמוי עץ עתיק או לחלופין דמוי פרקט אמיתי קלאסי.

 

חסכנות

העלות של פרקט למינציה היא נמוכה לעומת עלות של סוגי חיפוי רצפה אחרים. כמובן , היא יותר גבוהה מעלות ה-PVC, אבל נמוכה משמעותית מעלויות פרקט אמיתי או עץ מלא. בהתחשב לאורך חייו של פרקט למינציה רכישתו מאוד משתלמת.

 

מהימנות ויציבות

מכירות של פרקט הלמינציה גדלו ברגע שהתגלה התכונה החשובה שלו -  יציבות. פרקט למינציה מורכב ממספר שכבות , שבינם שכבה הגנתית ושכבה מייצבת. בעזרתן פלטות של פרקט למינציה  שומרות צורה, דפוס וצבע שלהן, ולא מושפעות מנזקים המכניים. חוץ מזה תוכלו לבחור פרקט למינציה בהתחשב לאינטנסיביות של עומס במבנה. לעומס גדול יותר בוחרים סוג גבוה יותר של פרקט למינציה. יצרנים רבים לא מסתפקים בארבע שכבות הרגילות , אלא מוסיפים עוד מספר שכבות להגנה יותר טובה. אם צפוי עומס גדול , כדאי לרכוש פרקט למינציה עם יציבות מוגברת.

 

אקולוגיות ובטיחות

לפרקט למינציה יש דרגה גבוהה של בטיחות. זה חומר עמיד לחום, הוא לא יתלהב מסיגריה דלוקה שנפלה עליו בטעות. המוצר הסופי עובר הרבה בדיקות לפני תחילת מכירותיו. פרקט למינציה  לא מסוכן לבריאות האנשים , מכוון שבבסיסו חוטי עץ , שזה המרכיב הטבעי. כמובן , יש בהרכבו גם צבעים וגם חומרים אחרים , אבל אם יש לו תעודת איכות של מכון התקנים , המוצר הוא בטיחותי. אפשר לקנות פרקט למינציה גם לחדר ילדים, גם לחדר שינה, הוא לא יזיק אפילו לאנשים הרגישים לכל מיני חומרים.

 

קלות ההרכבה

תהליך הרכבה של פרקט למינציה הוא קל מאוד. אומנם לתוצאות יותר טובות  כדאי לפנות למקצוענים המנוסים, גם אפשרי לבצע את זה בכוחות עצמם.

אם הרצפה בחדר היא חלקה , אתם לא תצטרכו שום הכנה מקדימה נוספת. לפי הצורך , אתם יכולים לבצע הרכבה מעל החיפוי שכבר קיים : PVC, פלטות עץ וכו'. אם קניתם פרקט למינציה והחלטתם להרכיבו בעצמכם , תקראו טוב את הוראות ההרכבה. הפלטות מתחברות ביניהן בעזרת שיטת קליק, אתם לא צריכים להביס אחת לתוך השנייה כדי לא לקלקל  אותן. אם זה יקרה , תצטרכו לקנות סט נוסף של חומר. אומנם המחירים לפרקט למינציה הם נמוכים , בזבוז כסף במקרה כזה מיותר ולא נעים.

 

טיפול קל

כל עקרת בית ישר מתעניינת איך לטפל בחומר מסוים ששימש לעיצוב הבית בעריכת שיפוצים. למעשה , לא מספיק להרכיב בלבד פרקט למינציה בעת שיפוצים , אלא הוא גם ידרוש טיפול שוטף בהמשך. אבל היתרון של המוצר הוא בטיפול פשוט ביותר. אתם יכולים לנקות אותו בעזרת חומרי ניקוי רגילים. הם לא יגרמו שום נזק, גם לא יזיק ניקוי במטלית רטובה. לעקרות בית החרוצות ביותר  קיים חומר מיוחד לטיפול בפרקט למינציה. פרקט למינציה עמיד במים לא סופג המים שנשפכו, קל להסיר ממנו זיהום, אבק וכתמים מכל מיני סוגים. זה חשוב מאוד לשימוש ארוך טווח.

 

נוחות הרכישה

לרכוש את פרקט למינציה  בימינו - זה קל ביותר. אתם צריכים רק לפנות לאתר החנות באינטרנט. תוכלו לבחור בנחת צבע, דפוס, לקרוא המידע הנלווה הרלוונטי. אין צורך למהר ולרכוש מייד, על כל דגם אפשר לדון עם משפחתכם בזמן שנוח לכם.

Israel Decor - פתרון מושלם לעיצוב הבית
מבחר ענק של טפטים, פרקטים, מדבקות קיר, קרניזים דקורטיביים
חנות טפטים עם תמונות לקירות. להיט חדש בארץ - טפטים עם תמונות לקירות ודלתות.
נוח, מהר ומשתלם. מבחר גדול של תמונות נוף, ערים, טבע ועוד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב